Tarkoitan. Onko tullut jo uusi Ubuntu-versio, ja onko jotain järkeä ladata se?
Minulla on Ubuntu 8.10-versio. Olen hoitanut päivitykset, eikä järjestelmässä ole mitään häikkää, mutta tuli vaan mieleen, että jos se uusi olisi kuitenkin parempi?
Siis, onko teillä kokemusta?
Wallu kiittää.
Olisiko jotain järkeä?
12
645
Vastaukset
"Tarkoitan. Onko tullut jo uusi Ubuntu-versio, ja onko jotain järkeä ladata se?"
Ei ole tullut, eikä varmaan kannata päivittää jos et tarvitse mitään uusia ominaisuuksia mitä siinä tulee. Kyllähän tuollakin nyt pärjää siihen saakka, että 10.04 on ulkona.- Nimimerkki on jo rekisteröi...
Ei ole vielä tullut. Ei ole järkeä.
Jos tuo 8.10 sulla toimii, niin pidä se ja vaihda sitten kun seuraava on "valmis".
P.S. Uusin bling bling ei aina ole parempi."P.S. Uusin bling bling ei aina ole parempi."
Ubuntun uudemmat versiot on kyllä menneet kokoajan paremmiksi. Se mikä tässä nyt ei ole järkevää on se käyttiksen päivittäminen uuteen. Tulee vaivannäköä ja on myös mahdollista, että jotain hajoaa. Ennemmin odottelee seuraavaa LTS:ää ja jättää leikkimiset sikseen.
- kohta...
9.04 tulee ensikuussa, itse meinasin vähänaikaa odotella ennenkuin päivitän siihen. Noissa versionumeroissa on Ubuntulla ensin julkaisuvuosi ja sitten kuukausi eli 9.04 = 2009 huhtikuu ja seuraava tulee sitten lokakuussa (versio 9.10) kun julkaisut on 2 kertaa vuodessa.
Jotain parannuksia ja lisäominaisuuksia varmasti tulee mutta heti julkaisun jälkeen uusi versio voi olla aavistuksen epävakaampi kuin edellinen ajantasalle päivitettynä, siksi moni odottaa hetken ennen versionvaihtoa. - enttententtennnn
Jos koneesi on uusi niin uudet versiot toiminevat hyvin, jos koneesi on vanha niin vanhemmat versiot saattavat toimia uusia paremmin.
Odota että 9.04 on virallisesti ulkona ja odota sittenkin vielä hetkinen jotta enimmät bugikorjaukset ehtivät tulemaan niin vältät ison kasan päänvaivaa. Vastajulkaistut on uunikuumana vielä ehkä jonkin verran epävakaita.
- Wallu,.
Odotetaan sitten vielä. Eihän tässä kiire.
Kiitos vihjeistä kaikille. - voi....
Wallu,. kirjoitti:
Kiitos vihjeistä kaikille.kokeilla uutta versiota live-cd:ltä.
- Jaunty päivitelty
Wallu,. kirjoitti:
Kiitos vihjeistä kaikille.Älä tee kuten minä tee, vaan kuten sanon. Olen päivittänyt sekä 32-bittisen että 64-bittisen 8.10 (Intrepid) 9.04 (Jaunty) jo jokin aika sitten. Minulle on kaikki toiminut ongelmitta, mutta en tuota operaatiota suosittele. Ubuntun väliversiot eli ei LTS-versiot kannattaa ainakin jossakin välissä päivittää seuraavaan versioon, koska yleensä väliversiot pitää jokatapauksessa päivittää seuraavaan versio versiolta. LTS-versiot (Dapper 6.06 ja Hardy 8.04) voi mahdollisesti tulevaisuudessakin päivittää seuraavaan LTS-versioon (10.4 ???).
- toimii..
Jaunty päivitelty kirjoitti:
Älä tee kuten minä tee, vaan kuten sanon. Olen päivittänyt sekä 32-bittisen että 64-bittisen 8.10 (Intrepid) 9.04 (Jaunty) jo jokin aika sitten. Minulle on kaikki toiminut ongelmitta, mutta en tuota operaatiota suosittele. Ubuntun väliversiot eli ei LTS-versiot kannattaa ainakin jossakin välissä päivittää seuraavaan versioon, koska yleensä väliversiot pitää jokatapauksessa päivittää seuraavaan versio versiolta. LTS-versiot (Dapper 6.06 ja Hardy 8.04) voi mahdollisesti tulevaisuudessakin päivittää seuraavaan LTS-versioon (10.4 ???).
itse en koskaan malta odottaa valmista versiota vaan asentelen jo beta vaiheessa.
mutta tämä jaunty kyllä tuntuu toimivan jo ihan moitteetta. jopa nvidian suljetut dual-headilla toimii.
mutta ehjäähän ei kannata korjata joten järkevimmille ihmisille voisi ehdottaa sen vakaan jakelun ilmestymistä, jos ei jopa seuraavaa LTS-versiota.. - mutta...
toimii.. kirjoitti:
itse en koskaan malta odottaa valmista versiota vaan asentelen jo beta vaiheessa.
mutta tämä jaunty kyllä tuntuu toimivan jo ihan moitteetta. jopa nvidian suljetut dual-headilla toimii.
mutta ehjäähän ei kannata korjata joten järkevimmille ihmisille voisi ehdottaa sen vakaan jakelun ilmestymistä, jos ei jopa seuraavaa LTS-versiota..olen kans samaa mieltä, että kannattaa hyppiä ne testipenkit yli ja käyttää virallisia (LTS) versioita.
- Wallu,.
toimii.. kirjoitti:
mutta ehjäähän ei kannata korjata joten järkevimmille ihmisille voisi ehdottaa sen vakaan jakelun ilmestymistä, jos ei jopa seuraavaa LTS-versiota..Minäkään en oikein malttaisi odotta, mutta, taidan kuitenkin leikkiä järkevää ja odottaa sen vakaan ilmestymistä.
Jeah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750