ei niitä kukaan muukaan jaksa kuunnella, jaksaisitkohan sinä? Et varmaan, mutta kerron silti.
Viime yönä näin sellaista unta, että jouduin murtautumaan vieraan taloyhtiön saunatiloihin suihkuun, koska kotonani ei ollut suihkua. Sinä (=mies) olit sattumalta siellä suihkussa ja vakoilin sinua. Odotin että häivyt ja sitten menin itse suihkuun. Suihkun aikana naispuolinen poliisi tuli tuomaan minulle sakkolapun. Tämä kuvio toistui kaksi kertaa kunnes heräsin. Tällainen pikku uni tällä kertaa... Minkä viimeksi näkemäsi unen itse muistat?
Olispa muuten kiva kertoa
6
579
Vastaukset
- ovat tosiaan
välillä mielenkiintoisia. Nyt ei tule mitään mieleen, kun ne ovat unohtuneet. Monesti siellä esiintyy tiettyjä henkilöitä, mutta logiikka on jotenkin sekavaa. Jos näkisin esim. sinusta unta, niin varmaankin olisit viime aikoina ollut jollakin tapaa mietteissäni.
Tuo unesi kyllä vaikuttaa ihan normaalilta unelta...- kerrottuna kuulosta
samalta, se fiilis on siinä unessa silloin kun sen näkee... Mutta minkälaisia unia olet minusta nähnyt? Kai muistat jonkun? Tai olet edes joskus nähnyt...
- minä edes
kerrottuna kuulosta kirjoitti:
samalta, se fiilis on siinä unessa silloin kun sen näkee... Mutta minkälaisia unia olet minusta nähnyt? Kai muistat jonkun? Tai olet edes joskus nähnyt...
tiedä kuka sinä olet. Kun nyt aloin asiaa miettimään, niin viimeiset unet jotka tulevat mieleen ovat lähinnä painajaisunia. Ei pahoja, mutta herättyään pyörittelee päätään, että onneksi se oli vain unta.
- tarkoitin sitä, että
minä edes kirjoitti:
tiedä kuka sinä olet. Kun nyt aloin asiaa miettimään, niin viimeiset unet jotka tulevat mieleen ovat lähinnä painajaisunia. Ei pahoja, mutta herättyään pyörittelee päätään, että onneksi se oli vain unta.
ajattelet että olisin hän, se nainen(?) ja millaista unta olet nähnyt hänestä? Painajaisiako? Oletko koskaan nähnyt hänest mitään kivaa tai edes neutraalia unta? Olisi kiva kuulla millainen se oli?
Ja painajaisistakin? Nehän ilmeisesti johtuu stressistä, jos ole ollut stressaantutnut tai ahdistunut viime aikoina.
- aihe noi
unet, näin nimittäin taannoin kammottavan itseeni liittymättömän enneunen, mikä toteutui.
Mutta ei unia pitäisi kovin suoraan tulkita, ne on niin moninaisia ja epäselviä, sekin mistä näkee unta. Juuri nyt en esim. hirveästi näe ainakaan kokonaisia unia kaipaamastani miehestä. Ehkä siksi, että ajattelen häntä koko ajan hereilläoloaikana. Minusta siitä että näkee tai ei näe, ei voi paljoa päätellä suuntaan tai toiseen. Alitajunta on niin moninainen- vakiovieras
yöllä ja päivällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2575209Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204231- 604051
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363637- 513600
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413355Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv162752Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232536
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo652417