Lentojen hinnat

j.vi

Mitenköhän on mahdollista,että lentojen hinnat vain nousee talouden taantumasta ja polttoaineen hinnanlaskusta huolimatta.Vai olenko väärässä?Ainakin kun olen suunitellut ensikesälle lomamatkaa Espanjaan,niin lentojen hinnat ovat selkeesti nousseet kun vertaan viime-ja toissakesään.Vai sainkohan silloin sattumalta lennot tosi edullisesti...Taitaa jäädä reissu tekemättä ensikesänä.

10

628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IloinenMatkaaja

En muista koskaan olleen näin herkullinen tilanne! Lentoja kaukomaille laatuyhtiöillä on saanut niin edullisesti että on "täytynyt" ostaa jo useammat liput. Etelä-Afrikka, Venezuela ja Hong Kong, kolme maanosaa alle 400 eur/piletti.

• halvat laskee

Euroopassa on onneksi halpalentoyhtiöt. Itse olen ostanut pari viikkoa sitten lennot Espanjaan seuraavasti: Tampere - Bremen 10 euroa, Bremen - Palma de Mallorca 10 euroa (sis. verot). Paluumatka maksoi saman verran. Ei todellakaan kallis matka.

• plus plus plus

unohdit kulut sun halvoista lennoistas....
        ;)

• höpön

Ettekö seuraa uutisointia? Lentojen hinnat on alamäessä (matkustajamäärien mukana) Kilpailu kristyy entisestään ja hyödyn saa matkustaja yhä edullisempien tarjousten muodossa. Ainakin oikeilla yhtiöillä.

Eikös Raikulla menty ennen 0,01 eurolla? Halpiksethan eniten kokonaishintojaan on hilanneet ylös piilotettujen kulujen myötä kun kaikki maksaa erikseen. Vai mennäänkö sinne Epsanjaan nykyään pelkällä käsilaukulla?

• mennään
        höpön kirjoitti:

Ettekö seuraa uutisointia? Lentojen hinnat on alamäessä (matkustajamäärien mukana) Kilpailu kristyy entisestään ja hyödyn saa matkustaja yhä edullisempien tarjousten muodossa. Ainakin oikeilla yhtiöillä.

Eikös Raikulla menty ennen 0,01 eurolla? Halpiksethan eniten kokonaishintojaan on hilanneet ylös piilotettujen kulujen myötä kun kaikki maksaa erikseen. Vai mennäänkö sinne Epsanjaan nykyään pelkällä käsilaukulla?

Raikulla saa käsimatkatavaroihin ottaa 10kg. Kyllä 10 kilon trolley per matkustaja riittää hyvin, jos kesällä on menossa Espanjaan rantalomalle.

• väärässä!

Nykyinen taloudellinen tilanne on myös laskenut lentojen hintoja.Itse matkustan aktiivisesti lomamatkoja tehden joka kuukausi ja voin todeta,että internet on välttämätön apuväline matkoja suunnitellessa.Lentobusineksessa/matkailubusineksessa on nykyään todella kova kilpailu ja ainakin itse olen matkustellut ympäriinsä aivan loistavan edullisin hinnoin.Pitää vaan itsekkin osata kilpailuttaa,tutkia ja suunnitella hyvin eikä vain ostaa sitä mitä tarjotaan ja joku vetää rahat välistä.Jokunen aika sitten kävin esim Etelä-Afrikassa jonne lensin Helsingistä Istanbulin kautta business luokassa hintaan 780€ menopaluu.Eli kun siinä oli 4 lentoa business luokassa niin eipä ollut kallista todellakaan :-) Kohta lähdössä Kiinaan ja edullisesti sinnekkin sekä loistohotelli edulliseen hintaan.Hotellien suhteen kannattaa lähestyä hotellia itse emaililla.Monta kertaa he tarjoavat hyvinkin edullisia hintoja.Tietysti se vaati sen,että OSAA KILPAILUTTAA! -Se nyt vaan on TYHMÄÄ maksaa LIIKAA!

• yhtiöillä lensit?

Millä yhtiöillä lensit/lennät?

• thy-
        yhtiöillä lensit? kirjoitti:

Millä yhtiöillä lensit/lennät?

Oisko turkkilaisilta saanut halpoja lippuja? Myyntikikat varmaan olleet tarpeen tuon Amsterdamin mahalaskun jälkeen, olisko ollut firman neljästoista kuolleita vaatinut rysäys..

• hyvä!

Hieno juttu, että hinnat nousevat. Näin lentoyhtiöt eivät mene konkurssiin, ja minäkin voin lentää!

• final countdown

Muistan jo vuosia sitten lukeneeni alan artikkelin jossa arvioitiin että Euroopassa on jossain vaiheessa jäljellä enää muutama lentoyhtiö joihin muut on sulautettu elleivät ole kuihtuneet pois.

Pudotuspeli on käynnissä ja itse ostan hyvillä mielin sen tuottamia "hedelmiä" :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6656
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4291
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3619
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3010
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      626
      1610
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1028
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1003
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      989
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      199
      984
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      959
    Aihe