Minulla on ongelma. Olen pienestä asti nähnyt painajaisia siitä että sudet raatelevat minut. En ole koskaan nähnyt muita painajaisia.
Nyt täälläkin seudulla on alkanut liikkumaan susia ja olet ihan paniikissa. En uskalla liikkua pimeän aikaa yksin. Välttelen iltamenoja ellei minulla ole kavereita jotka hakevat minua kotiovelta. Valoisaan aikaan liikun normaalisti. Mutta esim. metsään en menisi mistään hinnasta.
Tilannetta pahensi se kun katsoi uhrilampaat elokuvaa ja sen jälkeen kun tulin kotiin mies huusi metsässä "susi, tulkaa auttamaan". Ilmeisesti kyseessä oli väärä hälytys kun siitä ei ole kuulunut mitään. Samana yönä oli myös juoppoja riehunut täällä. Mutta menin ihan paniikkiin istuin yön sängyn reunalla enkä saanut unta.
En tiedä johtuuko pelko siitä että pienenä naapurissa oli tosi vihainen koira joka aina oli hyökkäämässä meidän lasten kimppuun (valkoinen iso koira). Naapurissa oli myös lappis joka oli tosi kiltti ja se oli leikeissämme mukana.
susifobia
........................
1
165
Vastaukset
- pelkoja
Lue susista enemmän tietokirjoista. Vaikka kirjastosta kirja äla hukkaa hauku yms. Älä katsele kauhuelokuvia susista äläkä kuuntele ja lue metsästäjien juttuja sillä heillä on paljon väärää tietoa susista. Tieto vähentää pelkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070