Porin käräjäoikeus antoi sakkotuomion poliisin kuvia nettisivuilleen ladanneelle. Tuomion mukaan kuvien julkaiseminen aiheutti poliiseille vahinkoa ja kärsimystä sekä heihin kohdistuvaa halveksuntaa.
Sanomat24-toimituksen kommentti: Näyttää vakavasti siltä, että Porin käräjäoikeuden antamalla tuomiolla vahvistetaan suomalaisen poliisin toiminta salapoliisitoimintana, jota aiemmin on esiintynyt tunnetusti Stasin piirissä Itä-Saksassa.
Uutinen kokonaisuudessaan osoitteessa http://www.eok.fi/eok/
EOK:n (www.eok.fi) sivuilta löysin myös tällaisen kampanjan, osoitteesta http://eok.fi/eok/index.php?option=com_rudeforms&formid=5&Itemid=63
Hyvien palkintojen toivossa ja tärkeän asian puolesta osallistuin itsekin!
Tuomio poliisin kuvien
8
364
Vastaukset
- tuomio Porista
Kannattaa muistaa että vaikka tässä tapauksessa on kyseessä poliisi niin tuomio koskee myös muita ammattiryhmiä.
Jos me tällä sivulla vaaditaan poliisi tiukasti noudattamaan laki niin kai poliisikin voi vaatia sitä meiltä. Se että noudattako poliisi laki on toinen juttu. Täytyy erotella poliisi organisaationa ja taas yksittäinen poliisi joka mainitaan nimeltä. Ne kaksi eri asiaa.
Tällainen tirkistely julkisuus on minun mielestä sairasta. En esimerkiksi hyväksy sitä että joku valokuvaa sairaalassa siten että potilaat näkyvät. Vaikka joku on laillista niin aina kannattaa muistaa että on olemassa myös moraali ja hyvät tavat.
Tämäkin kirjoitus varmasti ymmärretään väärin siten että olen poliiisnpalvoja vaikka en ole missään niin väittänyt.
Sanomat24- toimituksen kommentti Stasista taas osoittaa sen ettei suomalainen tiedotusvälineistö halua pestä omaa likapyykkiä vaan sohii joka paikaan välttääkseen itseensä kohdistuvan arvostelun.- Minä se vaan
saan kuvata mitä huvittaa, ellei erillistä kieltoa ole omaan käyttöön. Vaikka poliiseja portsareita tms.
Lukekaa sitä lakia... - Minä se vaan
Minä se vaan kirjoitti:
saan kuvata mitä huvittaa, ellei erillistä kieltoa ole omaan käyttöön. Vaikka poliiseja portsareita tms.
Lukekaa sitä lakia...äänittää itse käymiäni keskusteluja toisen siitä tietämättä.
Revi siitä tämäkin jos tulee omaan käyttöön...
Ja tuollaista käyttöähän varmaan piisaa monillakin... - että...
Minä se vaan kirjoitti:
äänittää itse käymiäni keskusteluja toisen siitä tietämättä.
Ja tuollaista käyttöähän varmaan piisaa monillakin...ymmärsit! Nimenomaan omaan käyttöön, ei julkisesti esim. nettiin levittämällä ilman kuvattavan lupaa...sekin on lakiin kirjattu!
- viettää sitä
että... kirjoitti:
ymmärsit! Nimenomaan omaan käyttöön, ei julkisesti esim. nettiin levittämällä ilman kuvattavan lupaa...sekin on lakiin kirjattu!
Tuomio: "siis että poliisi viettää virkapaikallaan "YKSITYISELÄMÄÄ" ja siitä näytetty valokuva aiheuttaa "HENKISTÄ KÄRSIMYSTÄ".
- tilt@q
Minä se vaan kirjoitti:
äänittää itse käymiäni keskusteluja toisen siitä tietämättä.
Ja tuollaista käyttöähän varmaan piisaa monillakin...Nyt kun olet ymmärtänyt ei epäselvää ole. Greit.
- eipä heitä
tilt@q kirjoitti:
Nyt kun olet ymmärtänyt ei epäselvää ole. Greit.
kansalaistenkin tulee jummartaa, ei saa häiritä.
toivotaan poliisilaitoksille häiriötöntä yksityiselämää!
- ei saa päästää
lainvoimaiseksi. Asianosaisen on ehdottomasti valitettava. Hommattava avustaja jos sellaista ei ole. Jutulla on vahva ja kauas kantoinen ennakkopäätöksen "maku". Muuttuu viimeistään EU tuomioistuimessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756