kun toinen meistä on kiltti
ja toinen liian kiltti, tähänkö se jää?
Hyvää yötä,
-ikävä-
olen
10
1189
Vastaukset
- ei saa
jäädä tähän. Ikävä mullakin.
- jäädä
Itse olen varmaankin se liian kiltti ja tuskinpa tämä viesti oli mulle ollenkaan, mutta kuitenkin haluaisin sen "oman" rakkaan kanssa mitä olen hänelle sanonut. Elämä on helvetin hankalaa ja vastoinkäymisiä tulee eteen jatkuvasti. Viimeksi tänään liekkien muodossa.
- siitä, kun
minusta on tulossa vähemmän kiltti?
Nuku hyvin,
- kaipuu - oo pelkästään
kiltti vaan kamalus.
- näistä sä
sitte itse olet ??
- nyt,,,
sitten vaikka tähän!
Hyvää yötä!- suuttui
ja mustaksi muuttui:(
- seuraavaksi
tapahtuvan
- välttämättä
jää, jos vastaisit sinne viesteihini joskus
- tuhma, jos
tämä kiltteyteen jää kiinni.
Haluatko multa huomenna haukkumaviestejä? :)
Jos alan tuhmailla ihan urakalla.
Hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070