Muistatko

tämän?

Jostain syystä tämä viesti jäi mieleeni. Ajattelin silloin että ehkä se on sinulta minulle. Olikohan? No, ehkä en saa sitä koskaan tietää. Nyt se vain taas tuli mieleeni ja etsin sen tuolta. Nopeasti löytyikin. Laitoin vain laajaan hakuun hakusanat "sinä olet lahjomaton".

Mietin sitä tänään miten joskus ehkä ajattelit minusta kauniisti... ainakin luulin niin, ja minäkin ajattelin sinusta. Eikä minulla ole aavistustakaan mikä sen muutti. En tietääkseni tehnyt ainakaan mitään sellaista.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001456&posting=22000000034558119#22000000034558119

8

827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta vitsinä tiedän

itäsiipijutun. vai oliko se länsisiivessä? voi ei, sua rakas!

• mä niin

vieläkin eräästä... :)

• aloittaja

noin minusta? Tai siis hänestä, jolle tuon kirjoitit?

Mietin vain...

Mutta ehkäpä se sitten on niin kuin siinä kirjoititkin. Ettei se ole mun syytä... miten hän joskus mua kohtaan käyttäytyi. Oikeastaan oli terapeuttista lukea tuo nyt uudelleen. Aina jos huono fiilis meinaa iskeä mä kaivan tuon esiin... koska tuollaisena mä hänet haluankin muistaa.

• kun en
        aloittaja kirjoitti:

noin minusta? Tai siis hänestä, jolle tuon kirjoitit?

Mietin vain...

Mutta ehkäpä se sitten on niin kuin siinä kirjoititkin. Ettei se ole mun syytä... miten hän joskus mua kohtaan käyttäytyi. Oikeastaan oli terapeuttista lukea tuo nyt uudelleen. Aina jos huono fiilis meinaa iskeä mä kaivan tuon esiin... koska tuollaisena mä hänet haluankin muistaa.

tiedä kuka sinä olet?

• aloittaja
        kun en kirjoitti:

tiedä kuka sinä olet?

No en mä täällä varmaan nimeäni ala sanoon. :) Ja nyt pitää tehdä täs vähän muita juttuja samalla niin en ehdi näitä viestejä täältä paljon lukee. Tämän vain tulin kurkkaan.

Kyllä mä silti uskon, että toi oli mulle. :)

Mukavaa päivää sulle. :)

http://www.youtube.com/watch?v=MLuoj98ysXc

• oletkaan

häntä kaivannut? Nyt mies hippulat vinkumaan...

• -T-
        aloittaja kirjoitti:

No en mä täällä varmaan nimeäni ala sanoon. :) Ja nyt pitää tehdä täs vähän muita juttuja samalla niin en ehdi näitä viestejä täältä paljon lukee. Tämän vain tulin kurkkaan.

Kyllä mä silti uskon, että toi oli mulle. :)

Mukavaa päivää sulle. :)

http://www.youtube.com/watch?v=MLuoj98ysXc

ollut sulle, jos olet se hullu-ämmä!

• aloittaja
        -T- kirjoitti:

ollut sulle, jos olet se hullu-ämmä!

onpas täällä tänään ollut "kiva" ilmapiiri. :)

En mä mikään hullu-ämmä taida olla... Mut sä taidat olla noita jotka on tänään sekoillu ja ilkeilly täällä joka ketjussa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      7522
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3481
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2554
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      352
      1520
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      59
      1347
    Aihe