Edellisen aloitusviestin kirjoittajalle +

ällimystynyt lukija

siihen vastauksensa lähettäneille yksi kysymys:

OLETTEKO TE VIISAITA JA TÄYDELLISIÄ? Nimittäin noin lapsellista ja ala-arvoista tekstiä ei normaaliälyn- ja sivistyksen omaavan henkilön uskoisi kirjoittavan. Näyttää siltä, että Vaaka -ihmisillä on paljon kadehtijoita "viisautensa" ja kauneutensa takia.

Osuinko arkaan paikkaan?

Hyvää ja rauhallista elämää itsekullekin.

37

1855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -¨-

      Hei... Toi osui ihan oikeeseen ja toisaalta ei... Oon itse vaaka ja mutta en onneksi en ainakaan asu kotona ja harvemmin soitan kotiin. Sisko on skorpioni (ja todellakin on) ja hän enemmän soittaa vaikka onkin piikikäs ja mulle rakas "akka". Tää vastaus tais olla pöh...mut se sama..

    • hyväksy

      totuutta!! No ettepä tietenkään. Kyllä se vaan niin sokea vaaka on.

    • tekstiä vaa´alta:

      "OLETTEKO TE VIISAITA JA TÄYDELLISIÄ? Nimittäin noin lapsellista ja ala-arvoista tekstiä ei normaaliälyn- ja sivistyksen omaavan henkilön uskoisi kirjoittavan."
      :)

      • ei vaaka

        Todeta vaan että,tosi pikkusieluista kirjoittelua..


      • vaakuleilta
        ei vaaka kirjoitti:

        Todeta vaan että,tosi pikkusieluista kirjoittelua..

        onnistuu!!!


      • ei vaaka
        vaakuleilta kirjoitti:

        onnistuu!!!

        sinun kirjoituksiasi!


      • naurat-
        ei vaaka kirjoitti:

        sinun kirjoituksiasi!

        taa.


      • ei vaaka
        naurat- kirjoitti:

        taa.

        vähän, millä tasolla nuo kirjoitukset liikkuu.


      • kun et ole
        ei vaaka kirjoitti:

        vähän, millä tasolla nuo kirjoitukset liikkuu.

        vaaka? Ei mene läpi. Ja taas vaaka valehtelee. No siihen on totuttu jo.


      • on tietysti se,
        kun et ole kirjoitti:

        vaaka? Ei mene läpi. Ja taas vaaka valehtelee. No siihen on totuttu jo.

        joka haluaa mainostaa, ettei ole vaaka.
        Oiskohan seikalla jotain arvoa täällä horoskooppi"maailmassa"? :)


      • ei vaaka
        kun et ole kirjoitti:

        vaaka? Ei mene läpi. Ja taas vaaka valehtelee. No siihen on totuttu jo.

        lukea, valehtelijaksi syyttelyt, ym pikkusieluiset ilkeydet tällä palstalla! Olen Neitsyen merkeissä syntynyt, ja vaakoja on ystäväpiirissäni.
        Kummallista kuinka syntymäajan perusteella Luokitellaan ihmisiä..?


      • neitsyt :M
        ei vaaka kirjoitti:

        lukea, valehtelijaksi syyttelyt, ym pikkusieluiset ilkeydet tällä palstalla! Olen Neitsyen merkeissä syntynyt, ja vaakoja on ystäväpiirissäni.
        Kummallista kuinka syntymäajan perusteella Luokitellaan ihmisiä..?

        Miksi olet "ei vaaka" etkä neitsyt? Siksikö että neitsyt on niin vihattu? Olen itsekin neitsyt ja rohkenen sen kyllä sanoa. Paskoja on kaikissa merkeissä niin meisä kuin muissakin. Kaikille löytyy oma merkityksensä tähtikartalla. Jos jollekin ei se sovi, niin silloin ollaan vääräuskoisten seuroissa.


      • laitoin
        neitsyt :M kirjoitti:

        Miksi olet "ei vaaka" etkä neitsyt? Siksikö että neitsyt on niin vihattu? Olen itsekin neitsyt ja rohkenen sen kyllä sanoa. Paskoja on kaikissa merkeissä niin meisä kuin muissakin. Kaikille löytyy oma merkityksensä tähtikartalla. Jos jollekin ei se sovi, niin silloin ollaan vääräuskoisten seuroissa.

        saman nikin "ei vaaka" että tunnistaa kirjoitukset!


      • vielä,,
        laitoin kirjoitti:

        saman nikin "ei vaaka" että tunnistaa kirjoitukset!

        etten häpeä olla neitsyt! Mutta minulla myös hyväiä ystäviä, vaaka ihmisissä.


      • myös muiden
        ei vaaka kirjoitti:

        lukea, valehtelijaksi syyttelyt, ym pikkusieluiset ilkeydet tällä palstalla! Olen Neitsyen merkeissä syntynyt, ja vaakoja on ystäväpiirissäni.
        Kummallista kuinka syntymäajan perusteella Luokitellaan ihmisiä..?

        kuin vaakojen horoskooppisivulla luokittelun vastustajana?
        Jos et, niin miksi et?


      • olen
        myös muiden kirjoitti:

        kuin vaakojen horoskooppisivulla luokittelun vastustajana?
        Jos et, niin miksi et?

        muuallakin kirjoittanut! Entä itse?


      • neitsyt:M
        vielä,, kirjoitti:

        etten häpeä olla neitsyt! Mutta minulla myös hyväiä ystäviä, vaaka ihmisissä.

        On minullakin hienoja vaakoja ystävinäni, mutta on myös kokemusta huonoista vaaoista (ei liity suhteisiini). Nuolijaksi en silti ala vaaoillekaan, vaan elän niinkuin neitsyen kuuluukin elää. Tutkin, analysoin, hermoilen, pelkään,mutta myös menen eteenpäin kokemuksista viisaana. En jää paikoilleni tai tietoisesti ala olemaan jotakin muuta.
        Kaikilla merkeillä on omat hyvät ja huonot puolensa eikä se asia muutu miksikään ystäviäkään vaihtamalla. Aina on vastassa hyviä ja huonoja ominaisuuksia.
        Vaakojen pahin ominaisuus on liika sopuisuus, joka kuitenkin on näennäistä ja usein teeskenneltyä. Se on jopa loukkaavaa. Jos sen kanssa voi elää, niin oma on valinta. Siinä vaan vaaka on hyväksikäyttäjä. Kun käännät selkäsi, se on jo toista mieltä kanssasi.


      • ap.

        TARKOITIN, ETTÄ NOIN LAPSELLISIA JA ALA-ARVOISIA KIRJOITUKSIA, KUIN TÄÄLLÄ HOROSKOOPPISIVUILLA KIRJOITELLAAN, EI NORMAALIÄLYISET SIVISTYNEET IHMISET KIRJOITA. JOKAINEN IHMINEN ON ERILAINEN (ONNEKSI EI VIELÄ KLOONATA), JA TURHA YLEISTÄÄ/ LOKEROIDA IHMISIÄ JONKUN HOROSKOOPPIMERKIN TAKIA! OLETTE PIKKUSIELUISIA JA "VIHREITÄ KATEUDESTA" KANSSAKULKIJOITANNE KOHTAAN, LISÄKSI TEILLÄ ON ERITTÄIN HUONO ITSETUNTO, MUTTA, HUOM! EN YLEISTÄ, JOKAINEN PÄÄTELKÖÖN ITSESSÄÄN, KENEEN NUO PÄÄTELMÄNI OSUVAT KOHDALLEEN, MUTTA HEITÄ VALITETTAVASTI LÖYTYY NÄILTÄ SIVUILTA, JOS EI SITTEN OLE JOKU AINOA YKSILÖ, JOKA PROVOILEE TOISTEN KUSTANNUKSELLA, JA JOLLA EI MENE HYVIN IHMISSUHDEASIOISSA, EIKÄ TIETYSTI VOIKAAN MENNÄ!

        HERRAN HALTUUN JA IHMISYYTTÄ OPPIMAAN!


      • on vain hyviä
        neitsyt:M kirjoitti:

        On minullakin hienoja vaakoja ystävinäni, mutta on myös kokemusta huonoista vaaoista (ei liity suhteisiini). Nuolijaksi en silti ala vaaoillekaan, vaan elän niinkuin neitsyen kuuluukin elää. Tutkin, analysoin, hermoilen, pelkään,mutta myös menen eteenpäin kokemuksista viisaana. En jää paikoilleni tai tietoisesti ala olemaan jotakin muuta.
        Kaikilla merkeillä on omat hyvät ja huonot puolensa eikä se asia muutu miksikään ystäviäkään vaihtamalla. Aina on vastassa hyviä ja huonoja ominaisuuksia.
        Vaakojen pahin ominaisuus on liika sopuisuus, joka kuitenkin on näennäistä ja usein teeskenneltyä. Se on jopa loukkaavaa. Jos sen kanssa voi elää, niin oma on valinta. Siinä vaan vaaka on hyväksikäyttäjä. Kun käännät selkäsi, se on jo toista mieltä kanssasi.

        tunteita, koska rakkaani, on myös vaa'an merkeissä syntynyt!


      • '¨'
        neitsyt:M kirjoitti:

        On minullakin hienoja vaakoja ystävinäni, mutta on myös kokemusta huonoista vaaoista (ei liity suhteisiini). Nuolijaksi en silti ala vaaoillekaan, vaan elän niinkuin neitsyen kuuluukin elää. Tutkin, analysoin, hermoilen, pelkään,mutta myös menen eteenpäin kokemuksista viisaana. En jää paikoilleni tai tietoisesti ala olemaan jotakin muuta.
        Kaikilla merkeillä on omat hyvät ja huonot puolensa eikä se asia muutu miksikään ystäviäkään vaihtamalla. Aina on vastassa hyviä ja huonoja ominaisuuksia.
        Vaakojen pahin ominaisuus on liika sopuisuus, joka kuitenkin on näennäistä ja usein teeskenneltyä. Se on jopa loukkaavaa. Jos sen kanssa voi elää, niin oma on valinta. Siinä vaan vaaka on hyväksikäyttäjä. Kun käännät selkäsi, se on jo toista mieltä kanssasi.

        No onneksi kukaan meistä ei ole täydellinen... ja parhaimmat kaverit on ja pysyy ja niitä ei kannata koskaan hukata!!!!!!!!!!


      • karjumista,
        ap. kirjoitti:

        TARKOITIN, ETTÄ NOIN LAPSELLISIA JA ALA-ARVOISIA KIRJOITUKSIA, KUIN TÄÄLLÄ HOROSKOOPPISIVUILLA KIRJOITELLAAN, EI NORMAALIÄLYISET SIVISTYNEET IHMISET KIRJOITA. JOKAINEN IHMINEN ON ERILAINEN (ONNEKSI EI VIELÄ KLOONATA), JA TURHA YLEISTÄÄ/ LOKEROIDA IHMISIÄ JONKUN HOROSKOOPPIMERKIN TAKIA! OLETTE PIKKUSIELUISIA JA "VIHREITÄ KATEUDESTA" KANSSAKULKIJOITANNE KOHTAAN, LISÄKSI TEILLÄ ON ERITTÄIN HUONO ITSETUNTO, MUTTA, HUOM! EN YLEISTÄ, JOKAINEN PÄÄTELKÖÖN ITSESSÄÄN, KENEEN NUO PÄÄTELMÄNI OSUVAT KOHDALLEEN, MUTTA HEITÄ VALITETTAVASTI LÖYTYY NÄILTÄ SIVUILTA, JOS EI SITTEN OLE JOKU AINOA YKSILÖ, JOKA PROVOILEE TOISTEN KUSTANNUKSELLA, JA JOLLA EI MENE HYVIN IHMISSUHDEASIOISSA, EIKÄ TIETYSTI VOIKAAN MENNÄ!

        HERRAN HALTUUN JA IHMISYYTTÄ OPPIMAAN!

        mutta onneksi ennen tulevaa hiljaista viikoa. :)


      • täysjärkinen "ei vaaka...
        ap. kirjoitti:

        TARKOITIN, ETTÄ NOIN LAPSELLISIA JA ALA-ARVOISIA KIRJOITUKSIA, KUIN TÄÄLLÄ HOROSKOOPPISIVUILLA KIRJOITELLAAN, EI NORMAALIÄLYISET SIVISTYNEET IHMISET KIRJOITA. JOKAINEN IHMINEN ON ERILAINEN (ONNEKSI EI VIELÄ KLOONATA), JA TURHA YLEISTÄÄ/ LOKEROIDA IHMISIÄ JONKUN HOROSKOOPPIMERKIN TAKIA! OLETTE PIKKUSIELUISIA JA "VIHREITÄ KATEUDESTA" KANSSAKULKIJOITANNE KOHTAAN, LISÄKSI TEILLÄ ON ERITTÄIN HUONO ITSETUNTO, MUTTA, HUOM! EN YLEISTÄ, JOKAINEN PÄÄTELKÖÖN ITSESSÄÄN, KENEEN NUO PÄÄTELMÄNI OSUVAT KOHDALLEEN, MUTTA HEITÄ VALITETTAVASTI LÖYTYY NÄILTÄ SIVUILTA, JOS EI SITTEN OLE JOKU AINOA YKSILÖ, JOKA PROVOILEE TOISTEN KUSTANNUKSELLA, JA JOLLA EI MENE HYVIN IHMISSUHDEASIOISSA, EIKÄ TIETYSTI VOIKAAN MENNÄ!

        HERRAN HALTUUN JA IHMISYYTTÄ OPPIMAAN!

        no voi kun taas on vaakanaisen pitänyt alkaa huutamaan. se onkin hyvin tavallista kun joutuu häviölle. Me ei kadehtita teitä, vaan yritetään avata silmänne näkemään itsenne oikein. Ja miten vaakojen ominaisuuksia voikaan kadehtia. Nehän ärsyttävät. -Ja lopeta huutaminen!


      • yksoikosia
        täysjärkinen "ei vaaka... kirjoitti:

        no voi kun taas on vaakanaisen pitänyt alkaa huutamaan. se onkin hyvin tavallista kun joutuu häviölle. Me ei kadehtita teitä, vaan yritetään avata silmänne näkemään itsenne oikein. Ja miten vaakojen ominaisuuksia voikaan kadehtia. Nehän ärsyttävät. -Ja lopeta huutaminen!

        He todellakin saattavat jopa huutaa, mutta näyttävät monesti muutkin tunteensa suoraan, siksi niin helppoja. Ei tarvitse miettiä mitä minkäkin sanomisen takana on, kun se yleensä on mitä vaaka sillä hetkellä ajattelee. Toki hän voi huomenna olla eri mieltä, mutta siihen lienee kaikilla oikeus.

        Neitsyelle taas ominaista on teeskentely. Hän yrittää aina olla ulospäin parempi kuin muut, vaikka itse itseään kehuen. Hän ei juurikaan näytä todellista sisintään, vaan pyrkii antamaan mieluumminkin valheellisen kuvan itsestään. No jos joku siihen ulkokuoreen sitten sattuu erehtymään ja myöhemmin totuuden vähitellen paljastuessa, jättääkin omaan arvoonsa. Niin siitäkös neitsyt äläkän nostaa.. varsinkin jos se on sattunut olemaan vaaka, joka nyt ei missään olosuhteissa sovi pariksi neitsyen kanssa. Rehellinen ja.. tekisi mieli sanoa, että valehtelija, mutta se ei olisi totta. Asian tekee moninverroin mutkikkaammaksi se, ettei neitsyt reppana itsekään aina tiedä mitä hänen sisällään liikkuu ja miten siihen pitäisi suhtautua.

        Kun oikea sisin on totaalisesti hukassa, kuin metsä puilta, niin on helpompaa yrittää ainakin suoriutua tästä elämästä jollakin roolilla.. vaikkapa sitten kuvitteellisella minähahmolla.


      • ei neitsyt eikä "ei va...
        yksoikosia kirjoitti:

        He todellakin saattavat jopa huutaa, mutta näyttävät monesti muutkin tunteensa suoraan, siksi niin helppoja. Ei tarvitse miettiä mitä minkäkin sanomisen takana on, kun se yleensä on mitä vaaka sillä hetkellä ajattelee. Toki hän voi huomenna olla eri mieltä, mutta siihen lienee kaikilla oikeus.

        Neitsyelle taas ominaista on teeskentely. Hän yrittää aina olla ulospäin parempi kuin muut, vaikka itse itseään kehuen. Hän ei juurikaan näytä todellista sisintään, vaan pyrkii antamaan mieluumminkin valheellisen kuvan itsestään. No jos joku siihen ulkokuoreen sitten sattuu erehtymään ja myöhemmin totuuden vähitellen paljastuessa, jättääkin omaan arvoonsa. Niin siitäkös neitsyt äläkän nostaa.. varsinkin jos se on sattunut olemaan vaaka, joka nyt ei missään olosuhteissa sovi pariksi neitsyen kanssa. Rehellinen ja.. tekisi mieli sanoa, että valehtelija, mutta se ei olisi totta. Asian tekee moninverroin mutkikkaammaksi se, ettei neitsyt reppana itsekään aina tiedä mitä hänen sisällään liikkuu ja miten siihen pitäisi suhtautua.

        Kun oikea sisin on totaalisesti hukassa, kuin metsä puilta, niin on helpompaa yrittää ainakin suoriutua tästä elämästä jollakin roolilla.. vaikkapa sitten kuvitteellisella minähahmolla.

        """"Neitsyelle taas ominaista on teeskentely. Hän yrittää aina olla ulospäin parempi kuin muut, vaikka itse itseään kehuen...."""
        Hihii, taas vaaka panee parastaan. Eikö teeskentely ole vaa'an ominaisuus? Miten siitä on tullut neitsyen ominaisuus?
        Kyllä vaaka osaa!


      • tarkoitin
        ei neitsyt eikä "ei va... kirjoitti:

        """"Neitsyelle taas ominaista on teeskentely. Hän yrittää aina olla ulospäin parempi kuin muut, vaikka itse itseään kehuen...."""
        Hihii, taas vaaka panee parastaan. Eikö teeskentely ole vaa'an ominaisuus? Miten siitä on tullut neitsyen ominaisuus?
        Kyllä vaaka osaa!

        He eivät aina oikein itsekään tiedä mitä ovat ; ))


      • miettiä
        yksoikosia kirjoitti:

        He todellakin saattavat jopa huutaa, mutta näyttävät monesti muutkin tunteensa suoraan, siksi niin helppoja. Ei tarvitse miettiä mitä minkäkin sanomisen takana on, kun se yleensä on mitä vaaka sillä hetkellä ajattelee. Toki hän voi huomenna olla eri mieltä, mutta siihen lienee kaikilla oikeus.

        Neitsyelle taas ominaista on teeskentely. Hän yrittää aina olla ulospäin parempi kuin muut, vaikka itse itseään kehuen. Hän ei juurikaan näytä todellista sisintään, vaan pyrkii antamaan mieluumminkin valheellisen kuvan itsestään. No jos joku siihen ulkokuoreen sitten sattuu erehtymään ja myöhemmin totuuden vähitellen paljastuessa, jättääkin omaan arvoonsa. Niin siitäkös neitsyt äläkän nostaa.. varsinkin jos se on sattunut olemaan vaaka, joka nyt ei missään olosuhteissa sovi pariksi neitsyen kanssa. Rehellinen ja.. tekisi mieli sanoa, että valehtelija, mutta se ei olisi totta. Asian tekee moninverroin mutkikkaammaksi se, ettei neitsyt reppana itsekään aina tiedä mitä hänen sisällään liikkuu ja miten siihen pitäisi suhtautua.

        Kun oikea sisin on totaalisesti hukassa, kuin metsä puilta, niin on helpompaa yrittää ainakin suoriutua tästä elämästä jollakin roolilla.. vaikkapa sitten kuvitteellisella minähahmolla.

        mitä minkäkin sanomisen takana on, kun se yleensä on mitä vaaka sillä hetkellä ajattelee." => vaakojen diplomaattiset kyvyt ovat olemattomat.

        "Toki hän voi huomenna olla eri mieltä, mutta siihen lienee kaikilla oikeus." => säännönmukainen milloin kenenkin myötäily ja takin kääntäminen tekee vaa´asta epäluotettavan tuuliviirin.


      • heikolle
        miettiä kirjoitti:

        mitä minkäkin sanomisen takana on, kun se yleensä on mitä vaaka sillä hetkellä ajattelee." => vaakojen diplomaattiset kyvyt ovat olemattomat.

        "Toki hän voi huomenna olla eri mieltä, mutta siihen lienee kaikilla oikeus." => säännönmukainen milloin kenenkin myötäily ja takin kääntäminen tekee vaa´asta epäluotettavan tuuliviirin.

        itsetunnolle!

        Kuvitellaan, että muutkin ovat samanlaisia kuin itse on.. (jos siis tietää edes sitäkään ; )


    • Rauhoittukaa nyt ihmeessä

      Eihän tämmösiä järkevät ihmiset lue. No satuin lukemaan, ja totean että vähänpä te mistään mitään tiedätte. Kävin pistämässä teille kommenttia horoskoopistanne.

    • vaakatytttönen

      Minkähän ikäisiä mahdatte olla, te jotka kommentoitte tuollaista paskaa tänne? Ette osaa edes kirjoittaa kunnolla. Noloa. Vaikka netissä ollaankin, pitäisi olla jonkinlainen kyky artikuloida selvästi eikä vain suoltaa tuollaista ihmeellistä schaissea.

      Ei sitä caps lockia tarvitse käyttää jotta saisi asiansa uskottavammin läpi. Se itseasiassa vain huvittaa kuin tekee viestin jollain tapaa paremmaksi.

      Tämmöinen pienoinen huomio. En voi mitenkään ymmärtää miten aikuiset ihmiset käyttäytyvät tuolla tavalla, onneksi meissä nuorissa on jonkinnäköinen tulevaisuus vaikka toisin väitetään. En tullut tänne muuten vain saarnaamaan, olen kyllä kiinnostunut astrologiasta. Ihmetyttää vain tämä teidän tapanne ilmaista asiat.

      • schaissea"

        Saksalainen sana kirjoitetaan Scheisse.
        Kuinka monessa muussa suomalaisessa sanassa kuin nimimerkissäsi on kolme t-kirjainta peräkkäin?
        Jne, jne ...


      • vaakatytttönen
        schaissea" kirjoitti:

        Saksalainen sana kirjoitetaan Scheisse.
        Kuinka monessa muussa suomalaisessa sanassa kuin nimimerkissäsi on kolme t-kirjainta peräkkäin?
        Jne, jne ...

        Päde sinä vain :) En osaa saksaa, luulin osaavani.Kirjoitan silti paremmin kuin moni muu täällä, sillä kirjoitustyylini ei ole tällainen VAA'AT OVAT TÄYSIÄ IDIOOTTEJA VIEVÄT MIEHETKIN?!?!?!?!?! MITÄHÄN PITÄISI HEILLE ANTAA OPETUKSEKSI?!?!?!

        Kolme teetä kuuluu nimimerkkiini, rakas


      • vaakatytttönen
        schaissea" kirjoitti:

        Saksalainen sana kirjoitetaan Scheisse.
        Kuinka monessa muussa suomalaisessa sanassa kuin nimimerkissäsi on kolme t-kirjainta peräkkäin?
        Jne, jne ...

        Tekstissäsi oli pilkkuvirhe!


      • Voi minnuu
        vaakatytttönen kirjoitti:

        Tekstissäsi oli pilkkuvirhe!

        Mis kohas??
        Lämpöstä viikoloppuu siul.
        Toivottelloo...


      • vaakatytttönen
        Voi minnuu kirjoitti:

        Mis kohas??
        Lämpöstä viikoloppuu siul.
        Toivottelloo...

        Nyt vasta sen huomaan, että olen tullut aivan väärälle palstalle..


      • TeukkaP
        vaakatytttönen kirjoitti:

        Nyt vasta sen huomaan, että olen tullut aivan väärälle palstalle..

        "Nyt vasta sen huomaan, että olen tullut aivan väärälle palstalle.. "

        Eikös tuohon lauseeseen sisälly vaakojen koko elämänfilosofia?    

              


      • vaakatytttönen
        TeukkaP kirjoitti:

        "Nyt vasta sen huomaan, että olen tullut aivan väärälle palstalle.. "

        Eikös tuohon lauseeseen sisälly vaakojen koko elämänfilosofia?    

              

        Mitähän mahdat tarkoittaa kyseisellä lauseella? Tiedätkö filosofiasta itseasiassa yhtään mitään? Enpä usko.


      • T.P.
        vaakatytttönen kirjoitti:

        Mitähän mahdat tarkoittaa kyseisellä lauseella? Tiedätkö filosofiasta itseasiassa yhtään mitään? Enpä usko.

        Olen viisaustieteiden maisteri


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1743
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      212
      821
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe