Onko totta että Puerto De La Cruzissa sataa jatkuvasti? Olemme huhtikuun puoli välissä lähdössä sinne ja joka paikassa vaan mainostetaan että sää on epävakaista aina siellä... ?
Puerto De La Cruz
7
797
Vastaukset
- vierailijanainen
Höpö,höpö.Joka kerta kun olen sieltä kotiutunut,olen hyvän rusketuksen saanut,parin viikon matkoilta. Sää muuttuu siellä nopeasti.Joskus jos sadepilvi tulee,sen jälkeen taas hetkessä paistaa lämpimästi varsinkin keväällä huhtikuussa.Yöksi tietenkin saa varata pitkähihaista,niinkuin Suomenkin suvessa.
Hyvää matkaa sinulle! - takuu juttu
että lähes joka päivä tai yö siellä sataa. Ja on myös pilvisin paikka Kanarialla ja kylmin. Kelit saattaa muuttua tunnissa nurin niskoin. Ja kyllä sen näkee kun katsoo luontoa sillä siellä on kyllä vihreää ja johtuu sateista.
Nytkin siellä on 15C varjossa että jos mahdollista niin peru ihmeessä koko reissu.
http://www.holiday-weather.com/tenerife/index.html- palstalaiset
peruvat matkansa Puertoon ja lähtevät Thaimaahan läkähtymään.Usko huvikses.
- ja taas
kyttäilemässä Kanarian säitä!Heko heko.
- joten
peru kiireellä matkasi jottei tulisi epäonnistunutta lomaa!
P.S. kerro matkatoimistosi, hotellisi ja lähtöpv jotta minä saan napattua sen perutun matkasi itselleni. Minä kun en ole sokerista. - mihkään oo
lähdössä, kaikkihan sen tietää höhlä.
Ja ketkä ihmeen te? - kirmaija
Kulunut talvi oli Puertossa kylmin sitten 30 vuoteen näin sanottiin. Vietin sielä talven. Sanoisin näin että Puerto de la Cruzin sää on kuin SUOMEN KESÄ !!!!
Sateenvarjon voi ottaa mukaansa ja lämmintä päällepantavaa. (Sateevarjoja myydään siellä noin 3€/kpl tai kertakäyttö sadetakki 1€/kpl.)
ANTOISAA MATKAA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760