Nyt kaikki allekirjoittamaan Rantakokko adressiin nimi et päästään siitä eroon ja saadaan uusi kunnon johtaja.
KAIKKI SALOLAISET HUOMIO
11
1594
Vastaukset
- Muumikka
Tehty
- Päällepäsmäri
Kuinkas olisi huutoäänestys Salon torilla?
- silmällä
Ollaas tarkkana tämän Rantakokon kanssa jatkossakin. Aika paha alku.
- minä vain
silmällä kirjoitti:
Ollaas tarkkana tämän Rantakokon kanssa jatkossakin. Aika paha alku.
Ja taas vaan valitetaan!!!!! Vali, vali,vali,vali!!!!! Onpas teillä kivat harrastukset:) Valittaminen!!! Voitte lisätä sen vaikka harrastuksiinne, kun haette töitä;)
ei voi muuta kuin nauraa!!!!!
- oooon
juu nimi on laitettu listaan...
- minä vain
Noh..HYVÄ!! Nyt teillä on jo todella paljon nimiä!! Eiköhän noin suurella adressilla hänkin eroa heti!
voi luoja.. - ...pp
minä vain kirjoitti:
Noh..HYVÄ!! Nyt teillä on jo todella paljon nimiä!! Eiköhän noin suurella adressilla hänkin eroa heti!
voi luoja..Jäitkö ilman viime yöllä vai mikä harmittaa?
- narsistiko?
pikkulinnut visertää, että taitaa olla minä-minä -tyyppiä.
Kun erääs toinen kunnanjohtaja on tällainen;
http://fifi.voima.fi/artikkeli/Tapaus Ak i Greus/2773
niin tulee tunne, että taitavat olla sairaita yksi sun toinen.- uutta taivaan alla
Juuri noin toimitaan meillä suomessa. Jos "tietyt tahot" näkevät tarpeelliseksi tuhota ihmisen elämän niin syyt kyllä keksitään.
Toivottavasti Greus taistelee viimeiseen asti tätä mätää järjestelmää vastaan. Kaikki tuki hänelle ja jaksamista.
Vois vielä vähän vihjaista että moista mielenvaltaa harjoittaakseen ei tarvitse edes olla kunnanjohtaja. Tavallinen työnantaja riittää tähän asiaan. Tehtävänään suojella omia hämäräperäisiä asioitakäyttäytymistä / osaamattomuutta.
Tämä kaikki on suoraa seurausta oikeistolaispolitiikasta. Tavallista kansalaista sorretaan viimeiseen asti ja hiljennetään keinolla millä hyvänsä.
Nyt jos koskaan olisi aika tuoda julkisuuteen vastaavia tapauksia. Sekä eteenkin kaikkien henkilöiden nimet jotka kyseenalaisin keinoin harrastavat tätä kasvotonta sortoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697