Hei, onko kenelläkään tietoa hapaidenvalkaisu hintoja ja luotettavista paikoista missä niitä voisi ottaa Goalla?
Hampaidenvalkaisu Goalla
4
1070
Vastaukset
- valkohampainen
Moi, itse maksoin muistaakseni jotain 200 euron paikkeilla zoom whitening. Se oli pieni, yhden naishammaslääkärin puoti Calangutessa. Hampaankin paikkasi hyvin. En muista nyt nimeä.
Paikkoja on tosi paljon ja erityyppisiä valkaisuja on paljon. netistäkin löytyy hintoja eri paikkojen sivuilta, esim. http://www.goadentist.com/our_prices.htm- myös kiinnostunut
etuhampaiden paikat uusia ennen toimenpidettä? Minulla on vanhoja paikkoja, ja pelkään, että näkyvät enemmän, jos hampaat muuten vitivalkoiset. Olen lueskellut sivuja, mutta tämä ei ole ottanut silmään.
- Dda
Otin kuukausi sitten Pola office valkaisun laserilla ja erittäin tyytyväinen. Valkaisun piti kestää 30 min. mutta siinä menikin 3 tuntia, mutta teki erittäin hyvää työtä ja hampaat valkaistu 8-9 astetta. Paremmat hammaslääkärit siellä kun meillä täällä.
- Iper
Valkaisusta en tiedä, mutta vaimoltani katkesi hammas ja se hoidettiin Calancutessa. Hinta oli halpa (1300 Rupiaa), käyntikertoja oli 5. Hammashoito oli nykyaikaista. Hammaslääkäri oli Rachna Fernandes. Kannattaa laitattaa hampaat siellä, samoin silmälasit ostaa ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750