Suurin ja surullisin

Hämärän neito

vitsi tässä maailmassa
on elämäni

kiitos että
sain hetken tuntea
itseni tärkeäksi
jollekin aikuiselle

jonka luulin välittävän

leikit vain
mutta siihen olenkin tottunut

ja minä nauran vaan

enemmän
kun sattuu
näin kovasti

6

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miekko

Olipas surullinen runo suuresta surusta.. En ihan purematta niele väitettä siitä, että elämäsi olisi vitsi. Olen lukenut runojasi, kyllähän ne ihmisestä jotakin kertovat, ja niiden perusteella sinulla on kyllä kaikki tärkeimät asiat sinussa kohdallaan.

Leikkimisestä... en tunne tapausta, sinä tiedät parhaiten ihmisen ja olosuhteet.. tuli vain tuosta mieleen, että sitoutumiskammoinen tai tunnepuolella arka ihminen käyttäytyy todella kummallisesti välillä.. ottaa yhden askelen eteen ja heti sen perään kaksi taaksepäin..

en tosin tiedä soveltuuko tähän tapaukseen.. enkä halua vähätellä tai mitätöidä tunteitasi, jotka kaikesta päätellen ovat todelliset ja suuret. Kaunis oli runosi, surullisuudestaan huolimatta.

• niin kauan

että varmaan analyysisi pitää paikkansa. Tyhjä suu vaikka pää olisi sanoja täynnä. Ja hymyilee ja nauraa ja laskee leikkiä kun olisi aihetta suruun suureen... Sellainen minä olen.

• Miekko
        niin kauan kirjoitti:

että varmaan analyysisi pitää paikkansa. Tyhjä suu vaikka pää olisi sanoja täynnä. Ja hymyilee ja nauraa ja laskee leikkiä kun olisi aihetta suruun suureen... Sellainen minä olen.

Sinä olet omanlaisesi ihminen ja sellaisena arvostuksen ja kunnioituksen arvoinen. Vaiteliaisuus voi olla luonteenpiirre, eikä sellaisenaan välttämättä mikään negatiivinen juttu.. eiväthän kaikki ole suupaltteja, ajattelijoiotakin tarvitaan.. eri asia tietenkin, jos ei viihdy hiljaisena, kokee haluavansa avautua enemmän verbaalisesti... oikean ihmisen kanssa sitäkin voi opetella..

Suuri suru pitäisi voida itkeä pois.. ei kukaan voi olla kaiken aikaa iloinen ja naurava.. toivottavasti kukaan ei sellaista sinulta odotakaan.. ainakin sinun olisi ehkä hyvä antaa lupa itsellesi olla surullinen... kuitenkin rikkautta sekin on.. käydä läpi kaikki tunteet.. surullakin on paikkansa tässä elämässä, vaikka ei hauskalta tunnukaan..

Toivon todella, että kukaan ei tästä lähtien koskaan mitätöi sinua, vaan että löydät ne oikeat ja sinun arvoisesi ihmiset luoksesi.

• kaivan sen peruspositiivisu...
        Miekko kirjoitti:

Sinä olet omanlaisesi ihminen ja sellaisena arvostuksen ja kunnioituksen arvoinen. Vaiteliaisuus voi olla luonteenpiirre, eikä sellaisenaan välttämättä mikään negatiivinen juttu.. eiväthän kaikki ole suupaltteja, ajattelijoiotakin tarvitaan.. eri asia tietenkin, jos ei viihdy hiljaisena, kokee haluavansa avautua enemmän verbaalisesti... oikean ihmisen kanssa sitäkin voi opetella..

Suuri suru pitäisi voida itkeä pois.. ei kukaan voi olla kaiken aikaa iloinen ja naurava.. toivottavasti kukaan ei sellaista sinulta odotakaan.. ainakin sinun olisi ehkä hyvä antaa lupa itsellesi olla surullinen... kuitenkin rikkautta sekin on.. käydä läpi kaikki tunteet.. surullakin on paikkansa tässä elämässä, vaikka ei hauskalta tunnukaan..

Toivon todella, että kukaan ei tästä lähtien koskaan mitätöi sinua, vaan että löydät ne oikeat ja sinun arvoisesi ihmiset luoksesi.

joka minua vie eteenpäin... Ja jaksan taas. Kaipaan todella ymmärtäjää, olen omalaatuinen, mutta niinhän me kaikki tavallamme olemme, hehehe.. Kiitos sanoistasi, olet oiva miekkonen!

• Miekko
        kaivan sen peruspositiivisu... kirjoitti:

joka minua vie eteenpäin... Ja jaksan taas. Kaipaan todella ymmärtäjää, olen omalaatuinen, mutta niinhän me kaikki tavallamme olemme, hehehe.. Kiitos sanoistasi, olet oiva miekkonen!

Peruspositiivisuus on arvokas lahja,,pidä kiinni siitä. Olet oma persoonasi ja se on todella positiivista, turha sitä on kätkeäkään mihinkään tavallisuuteen. Olet jalo neito.

• sinulta ,,en ole ap.
        Miekko kirjoitti:

Katsoin profiilisi oliko se maalaus oma tekemäsi?
        Hienoa, että olet mies jolla on noin kaunis tunne-elämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      123
      5173
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1564
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1451
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    9. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      30
      1299
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe