Ajattelin aloittaa tällaisen ikuisen keskustelu aiheen octavian valoista. Kuten kaikki tietävät edellisen mallin octavian valoista ja niiden häikäisystä puhuttiin jatkuvasta eri nettipalstoilla. Ainakin TM:n testin perusteella saattaa häikäisy olevan vähäisempää, onhan valotehokin tippunut reilusti. Valokuvio on aiempaa selkeästi kapeampi ja myös jonkin verran lyhyempi, kuten olettaa saattoikin kun valovalmistaja muuttui hellaksi.
Kaukovaloja haukuttiin aiemmin tehottomiksi vaikka kantamaa ja leveyttä olikin enemmän kuin keskimäärin autoissa. Ovatkohan nyt kirjoittajat tyytyväisiä, kun kaukovalot ovat selkeästi, ainakin testin perusteella, heikommat kuin ennen. Jälleen hellamaista toimintaa.
Taitaa ollakin järkevämpää ostaa ilman ksenoneita ja laittaa H7 umpioihin ksenon polttimot, niin saa paremman valotuloksen.
häikäiseekö uusi octavia
3
748
Vastaukset
- Ei-uusavuton
Lähde pimeänä iltana tienposkeen kyttäämään. Luulisi selviävän.
- eli pakkovallasta
Nyt valmistajat eivät enää palvele tai kunnioita asiakkaita. Ne tekevät lisääntyvässä määrin ratkaisuja, jotkja heikentävät esim. tavallisia ja käyttöhinnaltaan edullisia halogeenivaloja. Näin valmistajat pakottavat ihmiset ostamaan kalliit ja helvetin huonosti kestävät xenonit. Rahaa palaa ja maailma saastuu entistä pahemmin. Xenonit ovat iso ympäristöongelma. Mutta ympäristöstähän markkinointia opiskelleet kauppatieteen maisterit eivät arvosta ollenkaan. He arvostavat ihmisten pakottamista eli fasismia. Autosuunnittelu elää nyt rappionaikaa. Koko ajan tehdään huonompia ja lyhytikäisempiä eli todellisuudessa kalliimpia autoja.
- kestävät?
Mistä sellaisen tiedon vetäisit, itselläni lähti menemään jo viides vuosi ilman polttimon vaihtoa!
Kertokoon se joka on joutunut xenoninsa polttimon vaihtamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m844451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513200
- 412741
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222362- 232076
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725