Tietääkö kukaan mitä voisi saada kokoelmasta joka koostuu vanhoista tulitikkulaatikoiden etiketeistä?
Mihin sitä kannattaisi tarjota jne.
Tulitikkulaatikoiden etiketit
7
2980
Vastaukset
- alan harrastaja
etikittien ja varisinkin kokoelman arvo määräytyy niidenn iän ja valmistaman tehtaan mukaan. Laita kuvia sivuilleni niin voin arvioida tarkemmin. Oletko myymässä kokoelmaa?
Olen kiinnostunut siitä. terveisin ilmari.- tulitukku
Moi
Mulla on Fazerin konvehtilaatikko pullollaan tikkuaskin merkkejä. Kiinnostaako?
Soita nro 0400 870 560 Helsinki
Jore - Puustka
Hei,
Olen kerännyt joitakin kymmeniä vuosia mainostikkurasioita ja etikettejä, joita minulla on joitakin muovikassillisia joukossa käsittääkseni jopa arvokkaita. En tiedä miten ne pitäisi käsitellä, että ne ketään kiinnostaisivat ja etteivät menisi pilalle. Voiko tulitikut tyhjentää ja liimata avattuna jollekin kartongille jne. Osaisitko Sinä neuvoa? - Olympialaiset 1952
Askin kyljessä lukee XV Olympia Helsinki 1952
kansissa kuvattu jokin laiva ja hki:n tuomiokirkko ja toisella puolen joku stadion missä on valkoinene torni ja olympia renkaat. Aski itse näyttäisi olevan jotain metallia ja itse tikkulaatikko puuta. Muutama tikku on vielä jäljellä ja näyttäisivät kovin vanhoilta. Ties vaikka alkuperäisiä...
Onko arvokaskin? Olisiko jopa vuodelta 1952 vai jälkeenpäin tehty? - Anonyymi
Olympialaiset 1952 kirjoitti:
Askin kyljessä lukee XV Olympia Helsinki 1952
kansissa kuvattu jokin laiva ja hki:n tuomiokirkko ja toisella puolen joku stadion missä on valkoinene torni ja olympia renkaat. Aski itse näyttäisi olevan jotain metallia ja itse tikkulaatikko puuta. Muutama tikku on vielä jäljellä ja näyttäisivät kovin vanhoilta. Ties vaikka alkuperäisiä...
Onko arvokaskin? Olisiko jopa vuodelta 1952 vai jälkeenpäin tehty?Minulla olisi vanhoja ympäri maailmaa kerättyjä hotellien ravintola tikkuaskeja tikkuineen. Suurinosa on kuuluisien 5tähden hotellien ja lentokenttien baareista. Mihin näitä voisi myydä. Ota yhteyttä jos kiinnostaa sähköposti: pippuripappa@gmail.com
- Qary53
Vanhoja tulitikkulaatikoiden etikettejä ajalta enne sotia. Määrä 500 - >1500. jos kiinnostaa kertokaa hinnoittelunne voin alkaa kuvaamaankin jos maksu on riittävä ? Missä hinnoissa liikkuvat?
- merrkki
Tulitikkuetikettien hinnat 0 eurosta ylöspäin ...Näissä ostaja määrää hinnan ja useimmille tavallisille etiketeille ei edes ole ostajaa. Hyvät etiketit alle eurosta muutamaan euroon ja Todelliset harvinaisuudet kysynnän mukaan eurosta ylöspäin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä alussa sua pitänyt kauniina
Mutta nyt olet silmissäni maailman ihanin nainen. En edes käsitä, mitä tapahtui. Pikkuhiljaa muutuit silmissäni haluttavimmaksi naiseksi koko maailmas1812148Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa
Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.632013Voisitko mies kirjoittaa
Jotain kivaa ja siten että tunnistaisin itseni varmasti? Ei ilkeilyjä..481055Kirjoitan sulle sydämestäni
Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta s58814uskallatkohan laittaa
Kerro jotain mistä sinussa pidän? Tunnemme toisemme riittävän hyvin tietääksemme toisistamme nämä asiat melko osuvasti.36735Homseksuaaliksi syntyminen - vuosisadan sumutus?
Tieteellinen fakta on ettei homoseksuaaliksi voi syntyä vaan homoseksuaaliksi ruvetaan. Tätä kylmää ja itsestäänselvää tosiasiaa ei aivan viime vuosik254710Meillä on vain telepaattinen suhde
Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.61687Ei tiemme enää kohtaa
Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa69672Body count
Sanotaan että miehellä tulevaisuus ratkaisee ja naisella menneisyys kun etsitään oikeasti vakavaan parisuhteeseen toista. Jos naisella paljastuu oleva238648