Tulitikkulaatikoiden etiketit

Katri_µ

Tietääkö kukaan mitä voisi saada kokoelmasta joka koostuu vanhoista tulitikkulaatikoiden etiketeistä?
Mihin sitä kannattaisi tarjota jne.

7

4828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alan harrastaja

etikittien ja varisinkin kokoelman arvo määräytyy niidenn iän ja valmistaman tehtaan mukaan. Laita kuvia sivuilleni niin voin arvioida tarkemmin. Oletko myymässä kokoelmaa?
      Olen kiinnostunut siitä. terveisin ilmari.

• tulitukku

Moi

Mulla on Fazerin konvehtilaatikko pullollaan tikkuaskin merkkejä. Kiinnostaako?
        Soita nro 0400 870 560 Helsinki
        Jore

• Puustka

Hei,

Olen kerännyt joitakin kymmeniä vuosia mainostikkurasioita ja etikettejä, joita minulla on joitakin muovikassillisia joukossa käsittääkseni jopa arvokkaita. En tiedä miten ne pitäisi käsitellä, että ne ketään kiinnostaisivat ja etteivät menisi pilalle. Voiko tulitikut tyhjentää ja liimata avattuna jollekin kartongille jne. Osaisitko Sinä neuvoa?

• Olympialaiset 1952

Askin kyljessä lukee XV Olympia Helsinki 1952

kansissa kuvattu jokin laiva ja hki:n tuomiokirkko ja toisella puolen joku stadion missä on valkoinene torni ja olympia renkaat. Aski itse näyttäisi olevan jotain metallia ja itse tikkulaatikko puuta. Muutama tikku on vielä jäljellä ja näyttäisivät kovin vanhoilta. Ties vaikka alkuperäisiä...

Onko arvokaskin? Olisiko jopa vuodelta 1952 vai jälkeenpäin tehty?

• Anonyymi
        Olympialaiset 1952 kirjoitti:

Askin kyljessä lukee XV Olympia Helsinki 1952

kansissa kuvattu jokin laiva ja hki:n tuomiokirkko ja toisella puolen joku stadion missä on valkoinene torni ja olympia renkaat. Aski itse näyttäisi olevan jotain metallia ja itse tikkulaatikko puuta. Muutama tikku on vielä jäljellä ja näyttäisivät kovin vanhoilta. Ties vaikka alkuperäisiä...

Onko arvokaskin? Olisiko jopa vuodelta 1952 vai jälkeenpäin tehty?

Minulla olisi vanhoja ympäri maailmaa kerättyjä hotellien ravintola tikkuaskeja tikkuineen. Suurinosa on kuuluisien 5tähden hotellien ja lentokenttien baareista. Mihin näitä voisi myydä. Ota yhteyttä jos kiinnostaa sähköposti: [email protected]

• Qary53

Vanhoja tulitikkulaatikoiden etikettejä ajalta enne sotia. Määrä 500 - >1500. jos kiinnostaa kertokaa hinnoittelunne voin alkaa kuvaamaankin jos maksu on riittävä ? Missä hinnoissa liikkuvat?

• merrkki

Tulitikkuetikettien hinnat 0 eurosta ylöspäin ...Näissä ostaja määrää hinnan ja useimmille tavallisille etiketeille ei edes ole ostajaa. Hyvät etiketit alle eurosta muutamaan euroon ja Todelliset harvinaisuudet kysynnän mukaan eurosta ylöspäin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      190
      3075
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      299
      2709
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      75
      1778
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      50
      1687
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      39
      1541
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1336
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      105
      1229
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      17
      1210
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      403
      1205
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1083
    Aihe