Tietääkö kukaan mitä voisi saada kokoelmasta joka koostuu vanhoista tulitikkulaatikoiden etiketeistä?
Mihin sitä kannattaisi tarjota jne.
Tulitikkulaatikoiden etiketit
7
4522
Vastaukset
- alan harrastaja
etikittien ja varisinkin kokoelman arvo määräytyy niidenn iän ja valmistaman tehtaan mukaan. Laita kuvia sivuilleni niin voin arvioida tarkemmin. Oletko myymässä kokoelmaa?
Olen kiinnostunut siitä. terveisin ilmari.- tulitukku
Moi
Mulla on Fazerin konvehtilaatikko pullollaan tikkuaskin merkkejä. Kiinnostaako?
Soita nro 0400 870 560 Helsinki
Jore - Puustka
Hei,
Olen kerännyt joitakin kymmeniä vuosia mainostikkurasioita ja etikettejä, joita minulla on joitakin muovikassillisia joukossa käsittääkseni jopa arvokkaita. En tiedä miten ne pitäisi käsitellä, että ne ketään kiinnostaisivat ja etteivät menisi pilalle. Voiko tulitikut tyhjentää ja liimata avattuna jollekin kartongille jne. Osaisitko Sinä neuvoa? - Olympialaiset 1952
Askin kyljessä lukee XV Olympia Helsinki 1952
kansissa kuvattu jokin laiva ja hki:n tuomiokirkko ja toisella puolen joku stadion missä on valkoinene torni ja olympia renkaat. Aski itse näyttäisi olevan jotain metallia ja itse tikkulaatikko puuta. Muutama tikku on vielä jäljellä ja näyttäisivät kovin vanhoilta. Ties vaikka alkuperäisiä...
Onko arvokaskin? Olisiko jopa vuodelta 1952 vai jälkeenpäin tehty? - Anonyymi
Olympialaiset 1952 kirjoitti:
Askin kyljessä lukee XV Olympia Helsinki 1952
kansissa kuvattu jokin laiva ja hki:n tuomiokirkko ja toisella puolen joku stadion missä on valkoinene torni ja olympia renkaat. Aski itse näyttäisi olevan jotain metallia ja itse tikkulaatikko puuta. Muutama tikku on vielä jäljellä ja näyttäisivät kovin vanhoilta. Ties vaikka alkuperäisiä...
Onko arvokaskin? Olisiko jopa vuodelta 1952 vai jälkeenpäin tehty?Minulla olisi vanhoja ympäri maailmaa kerättyjä hotellien ravintola tikkuaskeja tikkuineen. Suurinosa on kuuluisien 5tähden hotellien ja lentokenttien baareista. Mihin näitä voisi myydä. Ota yhteyttä jos kiinnostaa sähköposti: [email protected]
- Qary53
Vanhoja tulitikkulaatikoiden etikettejä ajalta enne sotia. Määrä 500 - >1500. jos kiinnostaa kertokaa hinnoittelunne voin alkaa kuvaamaankin jos maksu on riittävä ? Missä hinnoissa liikkuvat?
- merrkki
Tulitikkuetikettien hinnat 0 eurosta ylöspäin ...Näissä ostaja määrää hinnan ja useimmille tavallisille etiketeille ei edes ole ostajaa. Hyvät etiketit alle eurosta muutamaan euroon ja Todelliset harvinaisuudet kysynnän mukaan eurosta ylöspäin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335430Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233790Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182284Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852162Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481421Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1301165Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1201018- 34930
- 161807