Tietääkö kukaan mitä voisi saada kokoelmasta joka koostuu vanhoista tulitikkulaatikoiden etiketeistä?
Mihin sitä kannattaisi tarjota jne.
Tulitikkulaatikoiden etiketit
7
4802
Vastaukset
- alan harrastaja
etikittien ja varisinkin kokoelman arvo määräytyy niidenn iän ja valmistaman tehtaan mukaan. Laita kuvia sivuilleni niin voin arvioida tarkemmin. Oletko myymässä kokoelmaa?
Olen kiinnostunut siitä. terveisin ilmari.- tulitukku
Moi
Mulla on Fazerin konvehtilaatikko pullollaan tikkuaskin merkkejä. Kiinnostaako?
Soita nro 0400 870 560 Helsinki
Jore - Puustka
Hei,
Olen kerännyt joitakin kymmeniä vuosia mainostikkurasioita ja etikettejä, joita minulla on joitakin muovikassillisia joukossa käsittääkseni jopa arvokkaita. En tiedä miten ne pitäisi käsitellä, että ne ketään kiinnostaisivat ja etteivät menisi pilalle. Voiko tulitikut tyhjentää ja liimata avattuna jollekin kartongille jne. Osaisitko Sinä neuvoa? - Olympialaiset 1952
Askin kyljessä lukee XV Olympia Helsinki 1952
kansissa kuvattu jokin laiva ja hki:n tuomiokirkko ja toisella puolen joku stadion missä on valkoinene torni ja olympia renkaat. Aski itse näyttäisi olevan jotain metallia ja itse tikkulaatikko puuta. Muutama tikku on vielä jäljellä ja näyttäisivät kovin vanhoilta. Ties vaikka alkuperäisiä...
Onko arvokaskin? Olisiko jopa vuodelta 1952 vai jälkeenpäin tehty? - Anonyymi
Olympialaiset 1952 kirjoitti:
Askin kyljessä lukee XV Olympia Helsinki 1952
kansissa kuvattu jokin laiva ja hki:n tuomiokirkko ja toisella puolen joku stadion missä on valkoinene torni ja olympia renkaat. Aski itse näyttäisi olevan jotain metallia ja itse tikkulaatikko puuta. Muutama tikku on vielä jäljellä ja näyttäisivät kovin vanhoilta. Ties vaikka alkuperäisiä...
Onko arvokaskin? Olisiko jopa vuodelta 1952 vai jälkeenpäin tehty?Minulla olisi vanhoja ympäri maailmaa kerättyjä hotellien ravintola tikkuaskeja tikkuineen. Suurinosa on kuuluisien 5tähden hotellien ja lentokenttien baareista. Mihin näitä voisi myydä. Ota yhteyttä jos kiinnostaa sähköposti: [email protected]
- Qary53
Vanhoja tulitikkulaatikoiden etikettejä ajalta enne sotia. Määrä 500 - >1500. jos kiinnostaa kertokaa hinnoittelunne voin alkaa kuvaamaankin jos maksu on riittävä ? Missä hinnoissa liikkuvat?
- merrkki
Tulitikkuetikettien hinnat 0 eurosta ylöspäin ...Näissä ostaja määrää hinnan ja useimmille tavallisille etiketeille ei edes ole ostajaa. Hyvät etiketit alle eurosta muutamaan euroon ja Todelliset harvinaisuudet kysynnän mukaan eurosta ylöspäin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1794187Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki273137Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma272825Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne592711PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist552650Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902595Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest122329Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k862045- 1471949
Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle2021857