Poliisin uhrina

syytön

Tulin jokunen vuosi sitten poliisin taholta kaltoinkohdelluksi. Luottamus poliisin meni siinä. Ottaa päähän vieläkin, ja siksi kirjoitan tänne. Olin rikoksen uhri mutta tulin kohdelluksi rikollisena. Olin siis kaksinkertainen uhri. Onko kohtalotovereita?

Autoani ammuttiin yön aikana. En tiedä mihin aikaan, kun ei kukaan kuullut mitään. Enkä tietenkään tiedä miksi tai kuka. Auto seisoi taloyhtiön parkkipaikalla, omassa ruudussaan. Tein ilmoituksen poliisille, mutta sen sijaan että he olisivat tehneet mitään raporttia tms. he vaativat minua tunnustamaan rikoksen. Siis minkä?

Kuulemma poliisin tiedossa oli varmasti, että olen sotkeentunut johonkin sillä autoja ei noin vain ammuta parkkipaikalla. Eli parasta tunnustaa ampumisen syy ja se missä se auto oikeasti oli kun sitä ammuttiin. Enkö minä nyt parempaa keksi kuin että muka parkkipaikalla ammuttiin enkä tiedä kenen toimesta. Että enkö tajua miten naurettavalta ja epätodennäköiseltä se kuulostaa. Kyllä kai kuulostikin, mutta kun se nyt sattui olemaan totta.

Poliisi ei edes käynyt katsomassa autoa tai parkkipaikkaa kun muka tiesi että en kerro totuutta. He kuulemma tiesivät totuuden ja halusivat minun vain tunnustavan sen. Yritin vaatia oikeuksiani, ja poliisi vaan kovensi panoksiaan ja alkoivat jo uhkailemaan jos en tunnusta. Mutta kun ei ollut mitään tunnustettavaa. Ei ollut edes aavistusta miksi juuri minun autoa ammuttiin. Sattui vaan olemaan siinä luodin lentoradalla? Jaahas, nyt se alkaa jo viisastelemaan... Just joo.

Vakuutukseni korvasi ampumisen seuraukset vain jos saavat poliisiraportin. Ja sitähän poliisit eivät suostuneet minulle antamaan. Tai antavat jos tunnustan. Mutta edelleenkään ei ollut mitään mitä tunnustaa. Lopulta vain toivoin että poliisit jättävät minut rauhaan. Jättivät minut rauhaan kun lopulta sanoin, että antaa olla, en tarvitse asiasta raporttia tai mitään. Vai sekö siinä olikin takana?

Ampuminen ei selvinnyt ja vahingot jäivät minun vastuulle. Jokunen kuukausi auton ampumisen jälkeen pihassa ja parkkipaikan lähellä tapahtui. Talossani (vuokra-asuntoja) asui joku rikollinen huumeita myyvä tyyppi ja se ammuskeli käsiaseella jonkun hämärän tyypin kanssa siinä pihalla. Tämä tapahtui päivällä ja silminnäkijöitä oli runsaasti. Liekö autoni ollut jonkun vastaavan välienselvittelyn uhri...

5

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 700 jäsentä

Suomen kansalaista. Määrää kasvaa kaiken aikaa.

jotka vastustavat korruptoitunutta poliisijärjestelmää ja sitä että Suomessa ei ole puolueetonta tutkintaa ja instanssia jotka tutkivat poliisien tekemisiä.

• 2 vuotta

Poliisi säilytti juttuani 2 vuotta, tekemättä mitään. Asianajaja selvitti jutun muutamassa päivässä, korkojakin tuli muutama tonni (mk).
      Poliisirikollisia on paljon.

Naureskelin saadessani eilen postissa

Poliisin turvallisuustutkimuksen, rastia pitäisi laittaa jne. Itse Paateron nimi, vieläpä Kunnioittaen
      Mikko Paatero

Huono asia on kun "tutkimuksessa" ei ole kohtaa jossa voisi jotain mainita poliisirikollisista.

• kirjoitus

Mitä pidempi kirjoitus, sitä enemmän ihmisellä isopyörä heittää.

• itse näiden

kusipäiden pyöritykseen. Olisi kiva olla kärpäsenä katossa ja katsoa mihin asti kykysi riittäisi.

• poliisit.

totesivat minulle puhelimessa, että teissä täytyy olla jotain vikaa kun teitä kiusataan.

Oikeasti kyse oli terrorista: omaisuuttamme rikotttiin päällemme käytiin, meille tilattiin tavaroita postimyynnistä ja nimemme väärennettiin siihen. ym

Asiastamme on ollut juttu IltaSanomissa.

Yksi naispoliisi Turussa teki työnsä ja sai samalla kertaa selvitettyä kuka rikkoi autoni takalasin ja kuka spray maalasi talomme seinät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      54
      5666
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      73
      2782
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      2000
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1885
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      160
      1815
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      1771
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1528
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1161
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      81
      1141
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      66
      965
    Aihe