säästövinkit

kipa

säästän tekemällä itse ruuat ja vältän kaikenlaistab tuhlaamista

3

930

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maija meikäläinen

kun en laita itse ruokaa, olen yksineläjä ja käyn valmiilla sapuskoilla arkisin. Lounas maksaa 6e ja siihen kuuluu leivät, maidot, salaatti ja jälkiruoka. Viikonloppuisin laitan itse ruuan ja silloin kuluu rahaa enempi, sillä olen tarkka siitä että syön monipuolista ruokaa.

• Hauskan pitäjä

Itse olen kanssa tarkka rahoista paitsi ,kun poikien kanssa lähdetään jonnekkin reissuun niin ei olla köyhiä eikä kipeitä.

Tallinnan reissun hinta on aina 800-1200€ (käymme siellä n.3 kertaa vuodessa) ja korkeintaan yksi yö siellä.

Toki tuon viinat ja viinit lapsille karkit ja krääsät juustoa ja makkaraa ,mut kyllähän se vähän aina morkkikseen vetää kun pistää markkoina yli 6000 vuorokauteen sileeksi.

Mut se on aina sama laulu viinaa koneeseen ja mopo lähtee käsistä ja tietysti kun kamut on just et nyt antaa palaa niin näinhän sitä sit mennään ,mut täytyy myöntää hauskaa on ja vaarallisia tilanteita.Se auttaa kestämää tätä elämää ja purkaa stressiä toki hieman kallista ,mut elämä on.

Toki heitämme muitakin reissuja ja aina sitä rahaa palaa ihan kiitettävästi.
      Onneks muijan kanssa selviää reissuista halvemmalla.

• E l ä m ä

Hienoo kun sen oivaltaa.

Kivaa säästää ja kuolla johonkin syöpään tai onnettomuuteen.

Parhaat tapaukset on kuin nämä sairaat säästää:

Mummeli ei raaskinut syödä eikä ostaa alushousuja vaan parsi niitä ja kuoltuaan jäi kaupungille 3 osaketta helsingistä ja miljoona markkaa..Kannattaa säästää.

Kun toikin ois pistänyt palamaan niin ois saanu moni töitä noilla rahoilla >> Nyt ne meni kaupungin hallituksen jäsenten ulkomaan matkoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe