säästän tekemällä itse ruuat ja vältän kaikenlaistab tuhlaamista
säästövinkit
3
939
Vastaukset
- maija meikäläinen
kun en laita itse ruokaa, olen yksineläjä ja käyn valmiilla sapuskoilla arkisin. Lounas maksaa 6e ja siihen kuuluu leivät, maidot, salaatti ja jälkiruoka. Viikonloppuisin laitan itse ruuan ja silloin kuluu rahaa enempi, sillä olen tarkka siitä että syön monipuolista ruokaa.
- Hauskan pitäjä
Itse olen kanssa tarkka rahoista paitsi ,kun poikien kanssa lähdetään jonnekkin reissuun niin ei olla köyhiä eikä kipeitä.
Tallinnan reissun hinta on aina 800-1200€ (käymme siellä n.3 kertaa vuodessa) ja korkeintaan yksi yö siellä.
Toki tuon viinat ja viinit lapsille karkit ja krääsät juustoa ja makkaraa ,mut kyllähän se vähän aina morkkikseen vetää kun pistää markkoina yli 6000 vuorokauteen sileeksi.
Mut se on aina sama laulu viinaa koneeseen ja mopo lähtee käsistä ja tietysti kun kamut on just et nyt antaa palaa niin näinhän sitä sit mennään ,mut täytyy myöntää hauskaa on ja vaarallisia tilanteita.Se auttaa kestämää tätä elämää ja purkaa stressiä toki hieman kallista ,mut elämä on.
Toki heitämme muitakin reissuja ja aina sitä rahaa palaa ihan kiitettävästi.
Onneks muijan kanssa selviää reissuista halvemmalla.- E l ä m ä
Hienoo kun sen oivaltaa.
Kivaa säästää ja kuolla johonkin syöpään tai onnettomuuteen.
Parhaat tapaukset on kuin nämä sairaat säästää:
Mummeli ei raaskinut syödä eikä ostaa alushousuja vaan parsi niitä ja kuoltuaan jäi kaupungille 3 osaketta helsingistä ja miljoona markkaa..Kannattaa säästää.
Kun toikin ois pistänyt palamaan niin ois saanu moni töitä noilla rahoilla >> Nyt ne meni kaupungin hallituksen jäsenten ulkomaan matkoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude17514482Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t11710380Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1039237Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k258700Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy478301Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk496857Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1536256Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1395267Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri295232En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä4151421