Aurinko katselee
minua
verhojen raosta
kuin vahingossa
olisi siihen eksynyt
valkealle nojatuolille
Kuuta kummempaa
ei silläkään
ole sanottavana
Ihmettelemme yhdessä
sitä hiipivää hiljaisuutta
mikä lintujen laulun jäljiltä
jäi tähän huoneeseen.
Niin tai näin
6
175
Vastaukset
- ajanmittaaja
Olet suuri onnekas, sillä kas löysit sen, mitä monet etsii koko elämän.
Kohtasit valon, se näytti sinulle hetken jota monet halajaa koko elämän.
Kirkkaus varjoton ja elämän tuska kaukana on, rakkaus sekin poissa on. Mitä koitkaan? rauhallisen äänettömyyden hetken iäisyyden.
Sen joka jäljelle jää kun lintunen viimein vaikenee.- AmandaK
Onnekkuudesta en tiedä, tai löytämisestä. etsitty sitä on, valoa, varjojenkin kautta.
Kiitos visiitistäsi ajanmittaaja :)
- lindalinda1
kunpa minäkin oppisin joskus samanoloisen runojen
kirjoitustyylin kuin Sinä.
Sellaista omanlaistaan ' piiloteltua ' tekstiä
se nytkin on ja siltikin niin päivänselvää. Hai-
keutta runoosi nytkin sisältyy, mutta se onkin
Sinun tavaramerkkisi ollut aina.
Pidinhän minä, mutta kaipa Sinä sen jo tiesitkin.- AmandaK
Piilossa on hyvä :) Isoin kirjaimin kirjotettuna mutta verhon takana.
Minä en tiedä kuinka sanoistasi kiittäisin, lämmittivät mieltä, jälleen.
- Miekko
Tässä on tyylikäästi vangittu eräs hetki. Muutamasta kohdasta erityisesti nautin: 'Kuuta kummempaa ei silläkään ole sanottavana' ja 'hiljaisuus mikä lintujen jäljiltä jäi tähän huoneeseen'. Kertakaikkisen hyvin hallittu kokonaisuus. Olet löytänyt oman kielesi ja tyylisi ja se toimii.
- AmandaK
Täytyy sanoa että hieman itseäni jäi häiritsemään tuo loppu, jotenkin se on.. hmm.. en oikein itsekään tiedä.
Ehkä liian selkeä mun sanoikseni.
Kiitos kun kävit ja kommentoit :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750