matkailusivulla koko sivun juttu Mikon retkistä Teneriffalla, sekä Mikosta muutenkin.
Tosin sivusta ainakin 60% matkamainoksia.
Toimittaja on oikein ollut Mikon mukana komeissa maisemissa, joista artikkelissa kuvia.
Tämä vaan tiedoksi niille, jotka eivät pääse käsiksi tähän maamme ainoaan kuolinilmoituksia julkaisevaan urheilulehteen.
Mainittakoon, että en tunne Mikkoa, enkä ole koskaan käyttänyt hänen palvelujaan.
Tämän päivän Turun Sanomissa
15
1070
Vastaukset
- näin veikkaan
porin ookke taas olla liikkellä ja ihmeen kauan on malttanut ollakkin puhumasta Mikosta. Täällä on nyt kuitenkin mainostaminen kielletty olipa minkälaista tahansa eikä kyllä minua liikuta olipa vaikka keisari tämä Mikko.
Turun Sanomat ilmestyy Turun talousalueella ja Porissa Satakunnan Kansa. En tunne Mikkoa henkilökohtaisesti, mutta sivujensa perusteella on syntynyt kuva vilpittömästä ja ahkerasta kaverista, joka tekee töitä lähes vuorotta Puertossa asuvien suomalaisten viihtymiseksi.
Mikä on mainontaa, mikä ei, siihen Eniro voisi ottaa tiukemmin kantaa. Oman näkemykseni mukaan edelleenkin on sallittua suositella kohdetta, lentoyhtiötä, hotellia, matkan-/retkenjärjestäjää. Jos nämä itse tulevat palstalle kehumaan itseään, silloin ollaan maksuttoman mainonnan puolella. Enirohan myy myös mainostilaa näille sivuille ja sopii kysyä, miksi mainosmyynti ei kohdistu esim. mainitsemaasi yrittäjä-Mikkoon.- masa10
Tuskin Porin ookke on lahjonut TS:n toimittajaa tekemään juttua Mikosta. Vai olisiko tuo nokkela "porinpiru" peräti maksanut TS:n toimittajan Teneriffalle ja näin auttanut taloudellisessa kurimuksessa olevaa rutiköyhää Ketosen lehdenkustantajasukua? Kallistuisin epäilyissäni tähän suuntaan....
Ei vaiskaan, kirjoitin tämän jutun vaan sen takia, että asiasta on täällä joskus keskusteltu.
Mielestäni kyseessä ei ole mainostamista, vaan tiedottamista. Puhutaanhan täällä paljon matkatoimistoista, hotelleista, lentoyhtiöistä, ravintoloista ym. nimellä.
Yst. masa - sanomien
masa10 kirjoitti:
Tuskin Porin ookke on lahjonut TS:n toimittajaa tekemään juttua Mikosta. Vai olisiko tuo nokkela "porinpiru" peräti maksanut TS:n toimittajan Teneriffalle ja näin auttanut taloudellisessa kurimuksessa olevaa rutiköyhää Ketosen lehdenkustantajasukua? Kallistuisin epäilyissäni tähän suuntaan....
Ei vaiskaan, kirjoitin tämän jutun vaan sen takia, että asiasta on täällä joskus keskusteltu.
Mielestäni kyseessä ei ole mainostamista, vaan tiedottamista. Puhutaanhan täällä paljon matkatoimistoista, hotelleista, lentoyhtiöistä, ravintoloista ym. nimellä.
Yst. masajuttu esillä myös plazalla mutta ei siellä kukaan ruvennut itkemään mainostamisesta sun muusta. Mutta kirjoittavan kansakunnan kermahan onkin valikoitunut tälle palstalle.
- mieti sitä
masa10 kirjoitti:
Yst. masase Mikko on tarjonnut ilmaisen retken sille toimittajalle? Sitä kirjoittaa mitä vaan kun saa jotain ilmaiseksi, kai? Ja jos iso juttu jostain yritäjästä ja paljon myös mainoskuvia niin ei se minusta ole enää tiedottamista...kuoli-ilmoitukset ovat jo sitä.
mieti sitä kirjoitti:
se Mikko on tarjonnut ilmaisen retken sille toimittajalle? Sitä kirjoittaa mitä vaan kun saa jotain ilmaiseksi, kai? Ja jos iso juttu jostain yritäjästä ja paljon myös mainoskuvia niin ei se minusta ole enää tiedottamista...kuoli-ilmoitukset ovat jo sitä.
Kuolinilmoitukset ovat aina maksullisia. Eri asia on seurakuntauutiset, joissa kerrotaan keskuudestamme poistuneiden seurakuntalaisten nimet.
Turun Sanomat tarvittaessa varmasti itse kommentoi omaa juttuaan.- ookkekara
Mitähän jos me huutoäänestyksellä huudamme Mikon Puerto dela Cruzin varakuninkaaksi(espanjallahan on jo kunkku). Sitten hän tekee valtiovierailun Thaimaahan ja järkkää sinulle sinne ikuisen veräjän eli porttikiellon. Sinun täytynee sitten siirtyä kyttäilemään pikkumuksuja vaikka naapurimaihin. Älä lannistu, suomalaisella sisu(ttomuudella) pusket kyllä eteenpäin.
- se juttu
Turun Sanomien nettiversiosta? Itse en ainakaan löytänyt.
- Mikko on Rautaa
Turun sanomien etusivulta/arkisto/haku/Mikko Mannonen,
sieltä löytyy juttu!
- -Toro-
Olen tyytynyt ihan Aamulehteen vain, mutta joskus netissä "törmäsin" noihin Mikon sivuihin. Kivoja kuvia retkiltä.Kiinnostus heräsi.
Luulenpa, että seuraavan kerran kun matka vien Teneriffalle olen tuollaisella retkellä. Ei koko lomaa jaksa maata rannalla.
Gran Canarialla ei taida olla vastaavaa suomenkielistä palvelua?- hyvä juttu
tilanne ettei siellä tarte maata rannnalla lainkaan ku nei tarkene. Joutaa joka päivä retkille...minne tuuli vie tai Mikko. Toivotaan ettette eksy.
- en ymmärrä
kovasti ihmetyttänyt se että miksi pitää maksaa että saa retkeillä Teneriffalla. Sen voi tehdä kyllä myös ilman mikkoa tai mikon kaimaa. Ja sitä pelkoa ei ole että eksyy, ei ainakaan selvin päin.
- epäilen kovasti
sattumaa että Turun Sanomat ja Pori?
- ookkekara
muuta kuin naureskella näille jutuille, vai että oikein turusanomiin juttuja. Jos minä nyt ottaisin tuon kontolleni niin tekisin jollekin veristä vääryyttä. Lisää vaan näitä tosielämän kertomuksia ei tule aika pitkäksi. Täällä saa paljon enemmän hupia kuin telkkarista.
- Mentira
ookkekara kirjoitti:
muuta kuin naureskella näille jutuille, vai että oikein turusanomiin juttuja. Jos minä nyt ottaisin tuon kontolleni niin tekisin jollekin veristä vääryyttä. Lisää vaan näitä tosielämän kertomuksia ei tule aika pitkäksi. Täällä saa paljon enemmän hupia kuin telkkarista.
niin sinulle kuin muullekin talon väelle..!
Juuh, kyllä tässä on vissiin niin väsynyt koko pitkän päivän puurtamisen (Allu, näinkö parempi?) jäljiltä jotta olen tässä nauraa räkättänyt tämänpäiväisille jutuille kaksinkerroin. Joukossa oli muuten ihan hyviäkin prov.. kirjoituksia, tosin parantamisen varaa pikkuystävillämme vielä on! Mutta hyvähän se on että mielikuvitusta ihmisillä vielä riittää tässä kovassa maailmassa.
Pitäisiköhän minun pistää sitten paremmaksi ja viedä TV-ryhmä Tenerifelle? Ohjaisin oikein huiman retkiaiheisen seikkailudokumentin ihan itte..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770