eli mulla on nyt sellanen perhe jossa on nainen ihmissusi, ja sen poika (ihmissusi) kävi yliopiston ja toi kuolleen isän zombina takaisin haudantakaimella, ja nyt mietin et miksei mis ja nainen rakastu? et voiko ne rakastua? ja voiko ne saada lapsia?
(nainen siis ihmissusi ja mies zombi)
ihmissudet, zombit, vamppyyrit..
24
1639
Vastaukset
- dsaasasas
En ole varma kun en ole hetkeen simssiä pelannut, mutta luulisin etteivät zombit voi rakastua/saada lapsia. Ihmissudet kyllä, mutteivat zombin kanssa, jos oikein muistan. Koita vaikka tappaa se mies simi uudelleen ja herättää henkiin uudelleen ja maksaa niin paljon että siitä tulee normaali simi eikä zombi:)
- SIM
zombit voi saada lapsia, mutta niistä tulee taviksia (ei zombeja) älä tapa!!
- Nutled
SIM kirjoitti:
zombit voi saada lapsia, mutta niistä tulee taviksia (ei zombeja) älä tapa!!
Laitanpa tähän samaan.. Miten voi saada simistä ihmissuden muuten kuin pelkästään ystävystymällä suden kanssa?
Sudet eivät tule melkein koskaan tontille ja silloin kun tulevat ja ystävystyvät simieni kanssa lähtevät eivätkä sitten tule enää ikinä takaisin. :D
Mahdotonta saada niitä puremaan ainuttakaa simiä!
Apuja tähän? - dasasassa
Nutled kirjoitti:
Laitanpa tähän samaan.. Miten voi saada simistä ihmissuden muuten kuin pelkästään ystävystymällä suden kanssa?
Sudet eivät tule melkein koskaan tontille ja silloin kun tulevat ja ystävystyvät simieni kanssa lähtevät eivätkä sitten tule enää ikinä takaisin. :D
Apuja tähän?Jostain modthesims2:sesta pystyy lataamaan sellasen hackin jolla simim valikkoon ilmestyy vaihtoehto jonka avulla voi tulla ihmissudeksi, ja 50 simeleonin hintainen parannus siihen. Ainakin radosimsin foorumin muut sims2 sivut hacki listasta löytyy. Itsellä ollut tuo hacki käytössä, kaikki lisäosat minulla, eikä ole tullut bugeja.
- Warlicia
dasasassa kirjoitti:
Jostain modthesims2:sesta pystyy lataamaan sellasen hackin jolla simim valikkoon ilmestyy vaihtoehto jonka avulla voi tulla ihmissudeksi, ja 50 simeleonin hintainen parannus siihen. Ainakin radosimsin foorumin muut sims2 sivut hacki listasta löytyy. Itsellä ollut tuo hacki käytössä, kaikki lisäosat minulla, eikä ole tullut bugeja.
...On kuitenkin ladata tämä: http://www.parsimonious.org/furniture2/modded/k8-Panacea.shtml
Etsi tuolta sivulta "Werewolf Maker" ja lataa se. Kun sim juo tuon, siitä tulee ihmissusi. Toimii varmasti, olen ladannut/testannut nuo kaikki.
Ei ehkä hackia kannata tuon takia ladata, tuo juoma maksaa pelissä muistaakseni 300 simeoleonia... En ole pitkään aikaan käyttänyt. - Nimetön
miten oikeen simssissäJasu @ XIHA Life voi tulla zombiksi?
- edfmkiod
Nimetön kirjoitti:
miten oikeen simssissäJasu @ XIHA Life voi tulla zombiksi?
pitää olla yliopisto lisäosa, ja sit jos sulla on vaikka perhe (äiti, isä, lapsi) sit se lapsi teinikäsenä menee yliopistoon.
ja sit tapat sen isän tai jos se vaa kuolee, nii sit meet pelaa taas yliopisto pojalla joka menee yliopiston läpi ja muuttaa takas kotii, hankkii meedion uran ja si ku se on huipulla (ei mee kauaa) nii saat urapalkinnoista haudantakaimen, sit soitat sillä ja annat hinnaks joku alle 2000 nii se herää zombina eloo. :p - jepeteuss
edfmkiod kirjoitti:
pitää olla yliopisto lisäosa, ja sit jos sulla on vaikka perhe (äiti, isä, lapsi) sit se lapsi teinikäsenä menee yliopistoon.
ja sit tapat sen isän tai jos se vaa kuolee, nii sit meet pelaa taas yliopisto pojalla joka menee yliopiston läpi ja muuttaa takas kotii, hankkii meedion uran ja si ku se on huipulla (ei mee kauaa) nii saat urapalkinnoista haudantakaimen, sit soitat sillä ja annat hinnaks joku alle 2000 nii se herää zombina eloo. :pHelpompaa jos käyttää koodii jolla saa urapalkinnot, ''unlockcareerrewards''
- jantsuliini
Warlicia kirjoitti:
...On kuitenkin ladata tämä: http://www.parsimonious.org/furniture2/modded/k8-Panacea.shtml
Etsi tuolta sivulta "Werewolf Maker" ja lataa se. Kun sim juo tuon, siitä tulee ihmissusi. Toimii varmasti, olen ladannut/testannut nuo kaikki.
Ei ehkä hackia kannata tuon takia ladata, tuo juoma maksaa pelissä muistaakseni 300 simeoleonia... En ole pitkään aikaan käyttänyt.Pystyykö pelis ostaa jonkun juoman, ilman mitään koodeja? keneltä??
- _rapu_
Nutled kirjoitti:
Apuja tähän?hei Nutled, laita tontille toosi paljon puita ja perheeseen taaperoita/lapsia, niin pitäis tulla susia. (:
- sims fani
Warlicia kirjoitti:
Ei ehkä hackia kannata tuon takia ladata, tuo juoma maksaa pelissä muistaakseni 300 simeoleonia... En ole pitkään aikaan käyttänyt.mä latasin ne kaikki jutut mut miten niitä saa käytettyy simis
- Nimetön
mikä simulaatiopeli toi on? oisin kiinnostunu kokeileen.
- Chihiro--
Simssiikös tarkotat? Yksi suosituimmista peleistä, ja todella kiva peli! :)
http://fi.wikipedia.org/wiki/The_Sims_2 - SIMHULLU
Chihiro-- kirjoitti:
Simssiikös tarkotat? Yksi suosituimmista peleistä, ja todella kiva peli! :)
http://fi.wikipedia.org/wiki/The_Sims_2MAAILMAN PARAS PELI
- ihmissusista
SIMHULLU kirjoitti:
MAAILMAN PARAS PELI
linkeistä! Täytyy noita juomia ainakin kokeilla. :)
- jantsuliini
ihmissusista kirjoitti:
linkeistä! Täytyy noita juomia ainakin kokeilla. :)
Siis oon lukenu kyllä että susia tulee tonteille, mutta onko susilla AINA kiiluvat silmät vai vaan johtajasusilla? Kerran ystävystyin semmosen mustan koiran kanssa, ja otin sen lemmikiksenikin, ja kerran kun mulla oli semmonen tavoite, että tapaa susi, ja se koira meni pihalle ja ulvas, ja sit se toive toteutui .. mulle ei oo pitkään tullu kiiluvasilmäsiä susia, siksi menetin malttini ja lopetin melkein pelaamisen.
- _rapu_
jantsuliini kirjoitti:
Siis oon lukenu kyllä että susia tulee tonteille, mutta onko susilla AINA kiiluvat silmät vai vaan johtajasusilla? Kerran ystävystyin semmosen mustan koiran kanssa, ja otin sen lemmikiksenikin, ja kerran kun mulla oli semmonen tavoite, että tapaa susi, ja se koira meni pihalle ja ulvas, ja sit se toive toteutui .. mulle ei oo pitkään tullu kiiluvasilmäsiä susia, siksi menetin malttini ja lopetin melkein pelaamisen.
Juu, susilla on kiiluvat silmät. Ystävystyt niiden kans, niin et ne puree sun simiä.
Ja niitä susia tulee helpoiten tontille, jos perheessä on vauvoja/taaperoita/lapsia ja pihalla paljon puita. :)
- SUSIHULLU
en saa millää susia puree mun simiä;;( mul on neljä susi kaveria hyvis väleis ja yks lemmikkinä, mut mikään ei pure vaik oon koittanu kaikkee!!;''( AUTTAKAA!!
Ja susia tulee helposti niin,että piha rehottaa ihan kauheesti ja sulla on vauva tai taapero:) eikä susilla oo aina kiiluvia silmiä::) - sims fani
tietääkö kukaan jonkun koodin millä vois tulla ihmis sudeks
- Kysyjä
Onko olemassa jotain lientä jolla sais simin takas ihmiseks??
Ku se on nyt zombi :) - vvastaaja
Mun mielestä helpoin tapa saada sim ihmissudeks on: tee boolprop testingcheatsenabled true sit painat shift pohjassa postilaatikkoo,sitten painat make NPC ja sieltä: Leader of the pack (kannattaa tehdä illlalla) sitten ootat et se johtaja susi tulee,sit painat sitä sutta et tervehdit sitä,sen jälkeen paina shift pohjassa sitä sutta ja paina make selectable sen jälkeen pelaa sudella ja vedän sen ystävyys suhde sun simin kaa täyteen ja paina sitten Make unselectable ja vedä sun similläs myös sen suden suhde täydeks ja sit rapsutat ja leikit sen kaa nii se puree.
Toivottavasti ymmärsitte :) - sims2 Hullu
kiitti urapalkinto-koodista!
- Uusi tyyppä
Hei oon uus täällä!
Siis miten saa simin ihmissudeksi? Mä oon koittanut noita keinoja paitsi sitä lataamis hommaa, mut ne ei vaan toimi. Mun simillä on suhteet Arskaan (johtajasusi) 100, mut vaikk mä teen mitä, niin se ei muutu ihmissudeksi. Oon koittanut monta kertaa sitä Leander of the Pack... Tai jotain sinne päin.
Voisko joku neuvoo??!- Uusi tyyppä
Moikka taas!
Ajattelin sitä lataus hommaa, mut en tiiä miten ladata. En osaa enkkuu!
Tai no tosi vähän...
Voisiko joku neuvoo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847