Kentältä hotelliin

Gaudi21

Olemme menossa naispoppoolla Barcelonaan ekaa kertaa. Millähän kannattaisi mennä hotellille keskustaan, kun saapuminen on joskus lähemmäs keskiyötä?
Ruokailu ja shoppailuvinkkejä? Muut kohteet on jo mietitty valmiiksi:)

6

1514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis..

      Meilläkin kone ländää lähempänä puoltayötä ja parhaimmaksi katsottu et otetaan taksi keskustaan, maksaa jotain 20e! (jos siis barcelonan kentälle tulee, gironasta kait kalliimpi)
      Meneehän siitä kuulemma bussikin keskustaan mutta helpoin tapa kamojen kanssa että pääsee suorintatietä hotelliin.

      Jokainen tyylillään :)

      • taksilla mentiin

        Maksoi kyllä (kolmelta) enemmän, 35 euroa sekä meno- että paluukyydit. Silti kaikkein kätevin, nopea ja hotellin ovelle kerrasta. Kyllä sitä sitten käveltiinkin loman aikana, mutta se on mukavampaa ilman matkalaukkuja.


      • solamente
        taksilla mentiin kirjoitti:

        Maksoi kyllä (kolmelta) enemmän, 35 euroa sekä meno- että paluukyydit. Silti kaikkein kätevin, nopea ja hotellin ovelle kerrasta. Kyllä sitä sitten käveltiinkin loman aikana, mutta se on mukavampaa ilman matkalaukkuja.

        Olen samaa mieltä edellisten kanssa.Olen itse kulkenut saman välin monet kerrat ja aion vastedeskin tehdä niin.Eipä se lomakassaa paljoa rasita.Hinta tosiaan pyörii 25-35€ paikkeilla ja on tosi vaivatonta kaikkine matkatavaroineen.Upeeta matkaa.


      • 123
        solamente kirjoitti:

        Olen samaa mieltä edellisten kanssa.Olen itse kulkenut saman välin monet kerrat ja aion vastedeskin tehdä niin.Eipä se lomakassaa paljoa rasita.Hinta tosiaan pyörii 25-35€ paikkeilla ja on tosi vaivatonta kaikkine matkatavaroineen.Upeeta matkaa.

        pääsee myös julkisilla: juna kentältä keskustaan (Katalonian aukiolle), kulkee kaupungissa maan alla. Siitä sitten voi kävellä hotellille tai ottaa tkasin. Menimme hotelliin näin ja tulimme suoraan hotellilta taas taxilla kentälle.


      • lensitte?

        Olisi tarkoitus miehen kanssa matkustaa Barcelonaan toukokuun puolivälissä ja olla vajaa vko. Lennetään RyanAirilla Franfurt-Hahnin kautta ja ollaan Gironan kentällä vasta 21.30. Sieltä on matkaa Barcelonan keskustaan, jossa meillä hotelli Vanhassa kaupungissa, yli 100km. Meneeköhän tuohon aikaan julkisia kätevästi?

        Käsittääkseni RyanAirkin järjestää kyytejä kaikilta vuoroiltaan keskustaan, mutta ei ole saatu varmistusta. Kokemuksta kellään? Kiitos vastauksista.


      • Barcelonasta
        123 kirjoitti:

        pääsee myös julkisilla: juna kentältä keskustaan (Katalonian aukiolle), kulkee kaupungissa maan alla. Siitä sitten voi kävellä hotellille tai ottaa tkasin. Menimme hotelliin näin ja tulimme suoraan hotellilta taas taxilla kentälle.

        Tulimme eilen Barcelonasta ja lähdimme sieltä asunnolta aamulla n.8.00.Taxilla menimme kentälle ja sen sai helposti sekä nopeasti.Matka kesti 20 min ja maksoi 28€.Mielestämme mukavin sekä vaivattomin tapa matkalaukkujen kanssa kulkiessa.Myös sinne mennessä sama juttu.Ovelta ovelle kätevästi.Suosittelemme.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1615
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1057
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      820
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe