poikkis intissä, aarrggh!!!

...

joo, siis poikaystäväni on intissä. yhteistä aikaa on siis todella vähän.. soittelemme ja tekstailemme melkein päivittäin, mutta silti tuntuu, ettei poikaystävälläni ole mulle aikaa. lomilla ollessaan hän yleensä ryyppää kavereidensa kanssa. tajuan kyllä, että se tavallaan "kuulu" inttiaikaan ja varsinkin kun hän on porukan ainoa seurusteleva. ottaa silti niiin perkeleesti päähän. ja silloinkin kun näemme, ollaan yleensä porukalla eikä kahdestaan. ei poikkikseni kavereissa mitään vikaa ole, paitsi yhdessä, mutta silti kaipaan kahdenkeskistä aikaa. tammikuussa alkaneen intin jälkeen olemme olleet kahden ehkä kaksi kertaa. en ole ainoa ihminen poikkiksen elämässä ja tajuan kyllä, että hän haluaa viettää aikaansa muidenkin kanssa ja olla joskus yksinkin. ikävöin kuitenkin häntä aivan koko ajan.

ja sitten kun hän on tätä: "mä sanoin sulle, että oot tärkee, jo kerran. ilmotan jos se muuttuu"-tyyppiä, niin paljon sanallista hellyyttä ei ole ilmassa. itse kaipaisin jotain pieniä osoituksia siitä, että hän edes kaipaa mua. toisaalta. sillon hänellä on tosi ikävä, jos hän sen sanoo.

enpä kyl tiedä ihan tän viestin pointtia. olis kiva kuulla muiden samassa asemassa olevien tyttöjen kokemuksia. ja saada vähän "vertaistukea".

kiitti.

12

1102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso Mies taas täällä hei!

Hahhah. Onko pillu jo kiimainen kun tuossa lapsekkaassa iässä leikitään poikaystävillä. Menikö se siimasi armeijaan, no voi voi sentään!
      Siellä se siimaperse luultavasti muuttuu entistä siimemmaksi.

milloinka te perkeleen teinit opitte ymmärtämään että runkkaus on teidän hommia siihen asti kunnes tulette aikuiseksi ja 18v on vielä täysin pentu!

• ............

Jotkut eivät sitten koskaan kasva aikuisiksi... Mene pedofiilipappa muualle.

• -.-
        ............ kirjoitti:

Jotkut eivät sitten koskaan kasva aikuisiksi... Mene pedofiilipappa muualle.

Ei jaksaisi lukea tollasta turhaa paskaa...

• stsgstrhydf
        -.- kirjoitti:

Ei jaksaisi lukea tollasta turhaa paskaa...

iso mies puhu asiaa!

• jätetty ja hukassa

Mulla oli aivan sama tilanne poikaystävän kanssa.
      Olet oikeassa, monet asiat vaikuttavat seurusteluun kun toinen on kiinni armeijan leivissä 24/7 - kaverit, vapaus, perhe... viimeisimpänä saatat vasta olla sinä. Mutta se ei välttämättä ole tietoinen ratkaisu.

Ehdittiin tuntea viikko tai kaksi ennen kuin poikaystäväni lähti tämän vuoden tammikuussa armeijan harmaisiin.

Aluksi ikävää sieti aivan mainiosti, ehdin keskittyä omiin koulujuttuihin ja tuleviin kirjoituksiin ja nähdä miestä kun hän sattui olemaan vapailla. Sain aina sopivan annokseni häntä, jotta selvisin seuraavaan kertaan. Pidimme tiiviisti yhteyttä puhelimella.

Sitten asiat alkoivat mutkistua. Aloin tosissani ikävöidä häntä. Hänen minulle varaamansa aika oli vapaista 15 minuuttia ennen lähtöä takaisin inttiin. Siinä vaiheessa aloin epäillä myöskin omaa arvokkuuttani ja tärkeyttäni toisen osapuolen silmissä. Pidin hieman mykkäkoulua ja koitin kapinoidakin.

Tämän seurauksena ennen niin eläväinen ja romanttinen kanssakäyntimme tekstiviestien välityksellä muuttui kuivaksi ja etäiseksi. Ei enää hyvän yön toivotuksia, väkisin tiivistettyjä romaaniviestejä, sydämiä. Tiesin että jotain oli vialla.

Yhtenä päivänä hän sitten kutsui minut luokseen, "juttelemaan" ja sanoi että homma ei toimi, tämä on liian vaikeata. Että hän ei ehtinyt tutustua minuun tarpeeksi. Minulla olisi ollut niin paljon sanottavaa, mutta hän oli selvästikin tehnyt jo päätöksensä.

Vituttaa vaan se, että ensimmäisen vastoinkäymisen seurauksena halutaan heti erota. Asioista ei näköjään voida keskustella ajoissa, tarkkailla etäältä ja monesta näkökulmasta. En väitä että minussa ei olisi ollut syypäätä lainkaan, mutta harmittaa vain.

Selviäminen tästä on ollut erittäin hankalaa, ja vielä hankalammaksi asian tekee se, että rakastan häntä yhä. Kaikki jäi vaan niin kesken.

Onnea teille, puhukaa asioista ajoissa. Kerro tunteistasi.

• Aalto.k

Toi "kapinointi" ja mykkäkoulu voi jätkälle joskus olla sellasta että se alkaa luulee että sua ei enää kiinosta se. Että jos semmosta mykkistä ja kapinointii harrastaa ni kannattaa ehkä ennemmi kertoa suoraan että tarviit kans aikaa tai jos joku muu on pieles.

Tai si se jätkä on vaan kusipää.

• alkuperäinen.

tuskin lohduttaa sinua yhtään, mutta viestiäsi lukiessani tajusin kuinka hyvin asiat minulla oikeastaan ovat. harmi, että sinulle piti käydä noin.

tapasimme n.2kk ennen poikkiksen intin alkua. alusta asti oli selvää, että ottaisimme "rauhallisesti", koska intti oli tulossa. toisin sanoen emme nähneet koko ajan, vaikka siihen olisi ollut tilaisuus, koska emme halunneet tottua jatkuvaan kyhnäämiseen, koska se loppuisi kuitenkin pian. silti ikävä intin alkaessa oli järkyttävä. Itse olin vielä ulkomailla silloin, en voinut pitää minkäänlaista yhteyttä ja missasin vierailupäivän. ja sitten tulin vielä kipeäksi ja missasin poikkiksen ekan loman, jolloin olisimme voineet olla yhdessä.

puhuin kuitenkin poikkiksen kanssa kuten kehotit. hän muistutti minua niistä pelisäännöistä, jotka yhdessä laadimme ennen hänen inttiin menoa. hän sanoi jo silloin, että haluaa ja aikookin juhlia kavereiden kanssa. mikä minä olen häntä kieltämään?? :) onhan se todella ikävää, ettei nähdä kuin max 2krt kuussa, mutta poikkis muistutti tämän olevan vain väliaikainen tila. intti loppuu kesällä ja silloin on edessa uudet haasteet.

mulla on kuitenkin tosi vahva tunne siitä, että selviämme tästä. koska vaikka suhteemme on kestänyt vasta 5kk olemme kohdanneet jo nyt muutamia Isoja vastoinkäymisiä ja selvinneet niistä. emme ehkä ole juuri nyt niin läheisiä kuin olimme ennen poikkiksen inttiin menoa, mutta uskon sen palautuvan takaisin sen jälkeen. palautuuhan se aina silloinkin, kun vain näemme toisemme.

silti vielä edessä olevat 3kk rassaavat vähän mielen perukoilla. aarrhggg.. eikö voisi olla jo kesä..?

• alkuperäinen.
        alkuperäinen. kirjoitti:

tuskin lohduttaa sinua yhtään, mutta viestiäsi lukiessani tajusin kuinka hyvin asiat minulla oikeastaan ovat. harmi, että sinulle piti käydä noin.

tapasimme n.2kk ennen poikkiksen intin alkua. alusta asti oli selvää, että ottaisimme "rauhallisesti", koska intti oli tulossa. toisin sanoen emme nähneet koko ajan, vaikka siihen olisi ollut tilaisuus, koska emme halunneet tottua jatkuvaan kyhnäämiseen, koska se loppuisi kuitenkin pian. silti ikävä intin alkaessa oli järkyttävä. Itse olin vielä ulkomailla silloin, en voinut pitää minkäänlaista yhteyttä ja missasin vierailupäivän. ja sitten tulin vielä kipeäksi ja missasin poikkiksen ekan loman, jolloin olisimme voineet olla yhdessä.

puhuin kuitenkin poikkiksen kanssa kuten kehotit. hän muistutti minua niistä pelisäännöistä, jotka yhdessä laadimme ennen hänen inttiin menoa. hän sanoi jo silloin, että haluaa ja aikookin juhlia kavereiden kanssa. mikä minä olen häntä kieltämään?? :) onhan se todella ikävää, ettei nähdä kuin max 2krt kuussa, mutta poikkis muistutti tämän olevan vain väliaikainen tila. intti loppuu kesällä ja silloin on edessa uudet haasteet.

mulla on kuitenkin tosi vahva tunne siitä, että selviämme tästä. koska vaikka suhteemme on kestänyt vasta 5kk olemme kohdanneet jo nyt muutamia Isoja vastoinkäymisiä ja selvinneet niistä. emme ehkä ole juuri nyt niin läheisiä kuin olimme ennen poikkiksen inttiin menoa, mutta uskon sen palautuvan takaisin sen jälkeen. palautuuhan se aina silloinkin, kun vain näemme toisemme.

silti vielä edessä olevat 3kk rassaavat vähän mielen perukoilla. aarrhggg.. eikö voisi olla jo kesä..?

intin käynyt kaveripoikani sanoi yhden kriisin aikana, että inttiaika on niin sekavaa, ettei sillon tiedä itekään välillä mitä ajattelee. yritän tässä siis vaan ymmärtää ja joustaa, koska enemmän poikkiks kärsii kuin minä.

• jätetty ja hukassa
        Aalto.k kirjoitti:

Toi "kapinointi" ja mykkäkoulu voi jätkälle joskus olla sellasta että se alkaa luulee että sua ei enää kiinosta se. Että jos semmosta mykkistä ja kapinointii harrastaa ni kannattaa ehkä ennemmi kertoa suoraan että tarviit kans aikaa tai jos joku muu on pieles.

Tai si se jätkä on vaan kusipää.

en todellakaan usko että mies luuli että en olisi ollut enää kiinnostunut. Itsehän hänessä kiehnäsin aina kun oli mahdollisuus (ja sitten taas tunsin syyllisyyttä että vein hänen vapaa-aikaansa intin ulkopuolella lemmenkipeydelläni).
        Toisaalta olen kyllä luonteeltanikin hiljainen ja pohdiskeleva, poikaystäväni kyllä oppi huomaamaan sen ja puhuimmekin asiasta.
        Ehkä luottamus ei kuitenkaan ollu tarpeeksi suuri välillämme. Aina kun hän oli kiinni, suunnittelin kaikkea mitä halusin kertoa hänelle ja mistä puhua, mutta kun viimein kohtasimme, se oli vain se pieni hetki. Sitä hetkeä en halunnut tuhlata juttelemiseen. Mikä sinänsä on väärin, mutta... toivottavasti edes yritätte ymmärtää. Halusin vain olla lähellä ja tuijottaa loppumattoman sinisiin silmiin.

Tarvin aikaa joo, mutta mietin että ehkä olimme joka tapauksessa liian erilaisia. Hän on urheilija, toiminnan mies, paljon suhteita takana. Minä taas rauhallinen ja perusteellinen ihmissuhteiden/seurustelun kanssa, siksi kai niitä ei ole paljoa ollutkaan..

Päällimmäisenä jäi mieleen vain katkeruus, että tyyppi ei voinut odottaa että A) avaudun ja luotan häneen täysin B) Että saisin YO-kirjoitukset (ja niihin lukemiset) päätökseen. Hän jätti minut kun oli vielä pari kirjoituskertaa jäljellä, vaikka tiesi sen vallan hyvin. Ei riittänyt motivaatiota turhan paljoa enää.

MUTTA, katkeruuden lisäksi toisaalta myös ymmärrän että tähän oli muita syitä. Kuten alkuperäisen viestin lähettäjä tässä ketjun päätteksi sanoi, ja aikaisemmin, että se armeija-aika mahtaa olla aika kaoottista. Sanoin sen poikaystävällenikin että ainakin koitan saada jonkunlaisen kuvan mitä hänen elämässään yhtäaikaisesti tapahtuu, ja ettei seurustelusuhteisiin keskittyminen ole silloin ehkä taydellisintä. Siihen hän vain nyökkäsi, mutta siinä kohtaa iski aavistus että hän ei ehkä etsisi suhdetta juuri Minun kanssani intin aikana, mutta ehkä jonkun muun "sopivamman" tytön kanssa. Jonkun, jonka kanssa voi edetä nopeammin, mutkitta.

Mutta olkoot. Yritän vain hyväksyä sen että en ollut se jota hän etsi.

Takaisin alkuperäiseen: hyvä että teillä on 2kk pohja ennen inttiä! Se vaikuttaa varmasti paljon luottamuksen syntymiseen ja säilymiseen.
        Annat pojan juhlia kun tekee mieli, mustasukkaiseksi ei varmaan ainakaan tarvi edes alkaa, niin hyvältä tuo teidän juttu kuulostaa.
        Ota vaan rauhallisesti, uskon että läheisyys palaa ennalleen ajan myötä. Varmasti myös poikaystävällesi on tärkeää se, että hän voi luottaa että "odotat" häntä - ja odotus palkitaan lopulta.

Kaikkea hyvää teille, itse en taida enää inttipoikiin sekaantua, ainakaan tarkoituksella... tai mistäs sitä koskaan tietää.

• asasfasf
        alkuperäinen. kirjoitti:

intin käynyt kaveripoikani sanoi yhden kriisin aikana, että inttiaika on niin sekavaa, ettei sillon tiedä itekään välillä mitä ajattelee. yritän tässä siis vaan ymmärtää ja joustaa, koska enemmän poikkiks kärsii kuin minä.

Koittakaa pikku neidit ymmärtää ettei se armeija ole mikään eväsretki, se on rankkaa homma, rankempaa kun mitä monikaan nainen joutuu ikinä kokemaan, varsinkin jos kunto ei ole parhaasta päästä, kun sitä tulee lomalle haluaa rentoutua, heittää vapaalle, olla ajattelematta mitään ja huilata ennen kun takasi joutuu, koittakaa sitä ymmärtää, vaikka aikaa toki pitää viettää kumppanin kanssa, seurustelu ei myöskään ole "lomaa" seurustelu on monimutkainen asia, varoa loukkaamasta toista, keksiä yhteistä ajanvietettä, miettiä toisen tunteita, se ettei mies vietä aikaa ei tarkoita että hän ei ole kiinnostunut, vaan yksin kertaisesti on väsynyt eikä jaksa miettiä niin monimutkaisia asioit kuten seurustelu, kestäkää se intti aika niinkuin miehetkin, kerran siellä ollaan ja se on siinä, 6 - 12 kuukautta ei ole loppu viimen paha.

ja miettikää samalla miten helppoa niillä miehillä joiden tyttö ottaa uuden intin aikana, vierestä seuranut kun 4 kaverille käyny näin, tyttö vaihtaa miestä intin ainaka, aiheuttaa aika moista ahdistusta ja masennusta, ei kovin hyvä asia armeijassa olevalle miehelle, tekee hommasta entistä rankempaa, ette te naiset ole ainuita jotka kärsivät, vaikka turhan moni niin luulee ja väittää.

• jätetty ja hukassa
        asasfasf kirjoitti:

Koittakaa pikku neidit ymmärtää ettei se armeija ole mikään eväsretki, se on rankkaa homma, rankempaa kun mitä monikaan nainen joutuu ikinä kokemaan, varsinkin jos kunto ei ole parhaasta päästä, kun sitä tulee lomalle haluaa rentoutua, heittää vapaalle, olla ajattelematta mitään ja huilata ennen kun takasi joutuu, koittakaa sitä ymmärtää, vaikka aikaa toki pitää viettää kumppanin kanssa, seurustelu ei myöskään ole "lomaa" seurustelu on monimutkainen asia, varoa loukkaamasta toista, keksiä yhteistä ajanvietettä, miettiä toisen tunteita, se ettei mies vietä aikaa ei tarkoita että hän ei ole kiinnostunut, vaan yksin kertaisesti on väsynyt eikä jaksa miettiä niin monimutkaisia asioit kuten seurustelu, kestäkää se intti aika niinkuin miehetkin, kerran siellä ollaan ja se on siinä, 6 - 12 kuukautta ei ole loppu viimen paha.

ja miettikää samalla miten helppoa niillä miehillä joiden tyttö ottaa uuden intin aikana, vierestä seuranut kun 4 kaverille käyny näin, tyttö vaihtaa miestä intin ainaka, aiheuttaa aika moista ahdistusta ja masennusta, ei kovin hyvä asia armeijassa olevalle miehelle, tekee hommasta entistä rankempaa, ette te naiset ole ainuita jotka kärsivät, vaikka turhan moni niin luulee ja väittää.

Kyllä pikku neidit ymmärtää, varsin hyvin, kuten edellisistä viesteistäkin voit lukea.

Eikä se ole aina se nainen joka "vaihtaa" kumppania intin aikana. Olen itse seurannut sivusta kun inttipojjaat siviilissä juhliessaan hankkivat joka viikonlopulle uuden, helpon hoidon.
        Kun ei riitä sitä aikaa eikä kärsivällisyyttä kunnon suhteelle.

• alkuperäinen.
        asasfasf kirjoitti:

ymmärrän kyllä, ettei se ole mikään eväsretki. itse tuskin kestäisin samassa hommassa päivääkään, vaan tulisin itkien kotiin. ja kuten aikaisemmin jo sanoin yritän vaan tukea ja ymmärtää, koska tiedän, että poikkiksella on rankempaa kuin minulla. tiedän, että hän ei viihdy armeijanleivissä kovin hyvin ja koko tilanne on hänelle todella epämiellyttävä.

on kiva, että tämä keskustelun avaus avasi myös minulle uusia näkökulmia. esim. juuri yllä olevan näkökulmat avasivat silmiäni eri tavalla. tosin päätin jo tammikuun alussa, että jaksan tämän puoli vuotta vaikka olisi kuinka vaikeaa. poikaystäväni on minulle äärimmäisen tärkeä. en koskaan voisi "vaihtaa" häntä toiseen.

mutta helppoa tämä erossa oleminen EI ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen