Olen syytön...
Äitisi
6
379
Vastaukset
- jos sinä
viettelet sen äidin...Jospa se äiti onkin syytön
- ...........
Kun kerran naisesta on kyse, niin ei taatusti ole syytön. Se on ihan 100% varmaa.
- vietteli
mun äiti... olis vaan kiva tietää, mitä sinä tiedät mun äidistä... Seli seli, nenä kasvoi ainakin 10 cm... hmm... ilmankos sulla on niin iso nenä ;D
- Neuvoja.
Kuinka kauan tota on kestänyt?
- Kääkhh mä
aina pelkään, että se soittaa eräälle, sillä kun on tapana sotkeutua kaikkiin mun asioihin, raivostuttavaa!!.. tai mistä tiedän vaikka olis soittanut ja voivotellut elämää. Kun se kerta joka armoton jouluaatto jostain syystä kysyy "mitäs sille Alle kuuluu? Olit silloin niin ilonen kun sitä näit.. blaaa blaaa bläää arghhhh pitääkö sitä nyt kääntää puukkoa haavassa!"
Jos se vielä ensi jouluna kysyy niin lähetän sen postipakettina sun postilaatikkoosi. Voi sitten itse tiedustella ETTÄ MITÄ SULLE KUUULUUU MENEEKÖ HYVIN MENEEEEEKÖ
- tarina on
tosi.anopit viimeistellään aina takaapäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241