ihanalle nuorelle miehelle!
Pidän sinusta valtavan paljon,haluaisin tutustua sinuun vielä paremmin.
Olen hyvin arka,sitä eivät kaikki näe,uskon sinun huomanneen kyllä sen..
haluaisin edetä rauhallisesti..mielelläni tekisin kanssasi jotain kivaa,epämuodollista,ettei tarvitsisi panikoida ja jännittää!!:)
minulla on seurassasi mukava ja turvallinen olo,se merkitsee minulle paljon.
-keijukainen satumaasta
Tämä
16
1694
Vastaukset
- kun..
tämä olisi minulle eräältä nuorelta naiselta. Itselläni on nimittäin juuri samanlaiset ajatukset:)
- toinen, joka
ajattelee ihan samoin eräästä ihanasta nuoresta miehestä... :)
- nyt..
jotain tarkempia tuntomerkkejä näistä nuorista miehistä:)
- edell.
nyt.. kirjoitti:
kertoa sen verran, että hänellä on erittäin hurmaava hymy ja sellaiset silmät, että niitä voisi tuijotella vaikka kuinka kauan... enempää en uskalla :))
- rakastunut_
edell. kirjoitti:
kertoa sen verran, että hänellä on erittäin hurmaava hymy ja sellaiset silmät, että niitä voisi tuijotella vaikka kuinka kauan... enempää en uskalla :))
voisin kuvailla täysin samoin.
- keijukainen satumaasta
nyt.. kirjoitti:
mitäköhän kertoisin ettei paljasteta liikaa..?;)
silmät taitaa olla vihreät,ainakin vihertävät..
etunimessä on kirjaimia neljä...
se saakin nyt riittää:) - nyt...
rakastunut_ kirjoitti:
voisin kuvailla täysin samoin.
vuoteen.. hmm... Nojoo kunhan pidetään se melkein sana siinä edessä:) Nainen on tietääkseni hieman yli 20 ja asuinpaikkaa en taida kertoa:) Sen voin sanoa, että tunteet syvenevät myös täällä päässä;) Itsestäni senverran, että en sovi noihin keijukaisen kriteereihin, eli silmäni eivät ole vihreät.
- senverran..
edell. kirjoitti:
uskaltaisi, että oliko teillä sitä ikäeroa???
- ollut paljoakaan,
senverran.. kirjoitti:
uskaltaisi, että oliko teillä sitä ikäeroa???
mutta ei siitä sen enempää :)
- ihastunut...
nyt... kirjoitti:
vuoteen.. hmm... Nojoo kunhan pidetään se melkein sana siinä edessä:) Nainen on tietääkseni hieman yli 20 ja asuinpaikkaa en taida kertoa:) Sen voin sanoa, että tunteet syvenevät myös täällä päässä;) Itsestäni senverran, että en sovi noihin keijukaisen kriteereihin, eli silmäni eivät ole vihreät.
Silmäsi eivät ole vihreät,tiedän.. Silmäsi ovat syvän siniset, sun silmiin hukkuu
- vaan..
ihastunut... kirjoitti:
Silmäsi eivät ole vihreät,tiedän.. Silmäsi ovat syvän siniset, sun silmiin hukkuu
ei kyllä osunut nuokaan kohdalleen.
- tämä minulle
Minäkin haluaisin tutustua sinuun lähemmin.
- rakastunut_
Onko sullakin vihreät silmät.. Ja sut jossain pohjoisessa..
Kerro jotain mist tiedän varmasti onko oikea henkilö kyseessä?
- silmät vihriät
ja neljä kirjainta nimessä.. hmm.. Laskeskelen näin pikkulauntaina vai oliko se pikkuperjantai todennäköisyyksiä että etsimäsi sattuisi lukemaan. Kerro jotain lisää.
- keijukainen satumaasta
kerro mitä haluat tietää?
- juu ees
keijukainen satumaasta kirjoitti:
kerro mitä haluat tietää?
kerro nyt vähän tarkemmin, älä ujostele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070