Hei! Osaisiko joku tulkita mitä tarkoittaa suuteleminen unessa. Suuteleminen ihastukseni kanssa tuntui erittäin hyvältä sekä minulle, että hänelle. Jos voisi joku kertoa, kiitos!
Suuteleminen
7
7509
Vastaukset
- .,.,
Unen tunnelma on tärkeä tulkita. Tässä unessa suuteleminen oli molemmille osapuolille mieluisaa. Se tarkoittaa, että arvelet myös pojan olevan kiinnostunut sinusta. Minä siis ymmärsin tämän henkilön olevan olemassa oikeasti elämässäsi, ei vain unen hahmona.
On sanonta 'jäädä suustaan kiinni', joka tarkoittaa puhumista, kommunikointia. Sinulla on ehkä toive saada olla hänen kanssaan enemmänkin ja jakaa elämää mieluisan ihmisen kanssa.
Oli miten oli, mukava uni. Aina ilo uneksia hyvistä asioista. - tönttyrä
Onnellinen uni.Toiveuni.
- Soda-Fina
Kiitos vastauksesta! Tosiaan toive on olemmassa :)
- emt100011111000011
se tarkoittaas sitä että hyväksyy jonkun asian,rakkautta ja ystävyyttä :)
- anonyymi8
Mulla on tuo sama , mutta me istuttiin jollain portailla ja siellä oli kavereitamme he suutelivat kunnes minä ja ihastukseni sanoimme toisillemme jotain, että ''Eiköhän mekin kokeilla'' ja sitten me suudeltiin unessani ! Olen siis kiinnostunut hänestä , mutta en ole varma onko hän minusta..
- Aivanihastunut
Minullakin on käynyt noin.
Unessa me makoiltiin sängyllä ja keskusteltiin jotain. Sit se mun ihastus vaa suuteli mua.
Se oli tosi ihana tunne >3 Varmaan ihanin uni koskaan.
Toivon että sama tapahtuisi oikeassa elämässä.
Arvelisin että on myös vähän kiinnostunut minusta. Välillä me vitsaillaan ja hän ei vitsaile kenenkään muun pojan kanssa. - Olisikivatietää
Minulla oli sillä lailla että olimme pihalla hän oli lähdössä jonnekkin en tiedä minne. Katsoimme pitkään toisiamme ja lähennyimme toisiamme ja sitten suutelimme. Sen jälkeen katsoin ympärilleni ja kukaan ei nähnyt sitä vaikka ympärillä oli paljon ihmisiä. Mitä tarkoittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau363759Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433110Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4582685Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1831976Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431876Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat281488- 381365
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781202