ennen sosiaalinen-nyt erakko!

Villa.Sukka

Moi

Olen 21v nainen täältä pk-alueelta.
Olin ennen sosiaalinen ja menevä..
Olin hassunhauska ja omalaatuinen:)

Nykyään olen todella masentunut,elämääni
kyllästynyt.
Olen yksinäinen ja pelkään mennä ihmisten ilmoille,ja varmasti kaikki myös näkevät sen..
Olen niin väsynyt,uupunut.
Kävin tänään ulkona,mutta ahdisti.
Tunnen että olen ruma ja kauhea ihminen.
Käyn ulkona vain kaupassa ja asiolla.Olen työtön ja tod.näköisesti myös työkyvytön.Terveys reistailee ja ramppaan lääkärissä.
Olen työntänyt melkeen kaikki ystäväni pois..
Koska en halua näyttää miten huonosti mulla menee..

Mitä voin tehdä??HALUAN TAAS ALKAA ELÄMÄÄN!!
Käyn psyk.polilla mutta toivoisin löytäväni jonkun kaverin jolla olisi samantyyppisiä ongelmia..
Olis kiva vaihtaa kokemuksia..ja muutenkin.

Eipä muuta :p

8

1352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Norjanheinäperhonen

Vaihdetaan ajatuksia täällä netissä:
      Minäkin olin tänään hirveän väsynyt ja olen edelleenkin, silti päivä meni ihan ok. Minuakin ahdisti tänään mennä asioille ja tunsin itseni rumaksi, mutta kivaksi ihmiseksi.
      En käy psyk.polilla, enkä käytä mielialalääkitystä.

No tunnetko olosi jo paremmaksi, ei elämä kauaa kestä. Kohta kaikki on ohi, eikä elämällä loppujen lopuksi ollut mitään merkitystä.

• _räkänokka_

Sovin kuvailuusi sukupuolta lukuunottamatta täydellisesti.

-olen 21
      -pk-alueelta
      -olin ennen sosiaalinen ja menevä, sekä hassunhauska ja omalaatuinen
      -nykyään todella masentunut ja elämääni kyllästynyt
      -yksinäinen ja väsynyt

jne...

• Villa.Sukka

• floralys

Hei. Oli surullista lukea tekstisi. Tunnistin siinä paljon itseäni. Minulla on työ mutta tällä hetkellä olen sairalomalla. Pelkään ettei minusta enää ole mihinkään. Olen kolmekymppinen ja kaikilla kavereilla on perheet tai ainakin poikaystävät. Minun perheenikään ei pidä mitään yhteyttä minuun. Kun olen töissä niin kaikki menee melko normaalisti, mutta nyt ollessani kotona itken ja ihmettelen sitä miten voin olla näin yksin. Haluaisin matkustaa ulkomaille, mutta en uskalla yksin lähteä, haluaisin käydä jossain tapahtumissa mutta kuka nyt yksin viitsii. Lopulta jäänkin vaan tänne neljän seinän sisään eikä mikään enää edes huvita.

• -cxz-

Täällä on kans yks reilu kolmekymppinen nainen, jonka ystävät seurustelee tai on perheellisiä. Vapaalla sen huomaa kuinka yksin onkaan, työpäivinä yksinäisyyttä ei niinkään huomaa, kun ympärillä pyörii paljon ihmisiä. Haluaisin myös käydä tapahtumissa ja matkustella, mutta en yksin. Voisitko laittaa sähköposti osoitteesi?

• floralys
        -cxz- kirjoitti:

Täällä on kans yks reilu kolmekymppinen nainen, jonka ystävät seurustelee tai on perheellisiä. Vapaalla sen huomaa kuinka yksin onkaan, työpäivinä yksinäisyyttä ei niinkään huomaa, kun ympärillä pyörii paljon ihmisiä. Haluaisin myös käydä tapahtumissa ja matkustella, mutta en yksin. Voisitko laittaa sähköposti osoitteesi?

sähköpostiosoitteeni on: [email protected], kirjoitellaan!

• Villa.Sukka
      • _räkänokka_

Mesetätkö?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      65
      4444
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      98
      3697
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      108
      3331
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      21
      1896
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1883
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      87
      1129
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      88
      861
    8. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      821
    9. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      105
      817
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      23
      774
    Aihe