mulla todettiin vatsanvaivojen takia n. 3 vuotta sitten ärtynyt paksusuoli. Lääkäri oli venäläinen ja teki aika pikaisen diagnoosin, tähystykset sun muut kuitenkin tehtiin. Nyt olen elänyt vaivani kanssa melko tuskassa viime aikoinakin. Mahaa turvottaa, ilmavaivat on pahoja, maha on vuoron perään kovalla ja löysällä. Kaiken maailman luontaistuotteet ja lääkkeet käyty läpi, tällä hetkellä menee kuiturakeet mahan löysäisyyteen. Nyt kuitenkin olen ruvennut miettimään että voisiko nämä vaivat kuitenkin olla hiivasyndroomaan kuuluvia,oireet täsmäävät osittain Virtsatie tulehduksia on ollut paljon parin vuoden sisällä. Käytin varmaan vuoden verran antibiootteja akneen ennekuin koko mahavaivat alkoivat. että voisko olla?
hiivasyndroomaa voisko olla?
6
362
Vastaukset
- faerie
Liekö tuo hiivasyndrooma luontaistuotekauppiaiden ja homeopaattien keksimä rahastuskeino. Ainakin mitä netistä on lukenut niin hiivasyndrooma voisi olla syynä lähes jokaiseen vaivaan mm. korvatulehdukseen, oikkuilevaan vatsaan, masennukseen tai nenän tukkoisuuteen (ja lista jatkuu!). Kuulostaa epäuskottavalta...
Ärtyvästä suolestakin tulee helposti noidankehä, kun vatsan toimintaa ajattelee niin se tuntuu vaivaavankin entistä enemmän. Ravintolisäkuitu ei korvaa kuitupitoista ruokavaliota. Jos laktoosi-intoleranssia ei ole tutkittu niin kannattaa kokeilla olla muutama viikko laktoosittomalla ja syödä lautasellinen jäätelöä ja katsoa aiheuttaako oireita. Itsellenikin laktoosi-intoleranssi ilmaantui lähes yöstä ja niin pahana ettei kestä vähälaktoosisiakaan tuotteita yhtään. Vatsavaivat olivat aikaisemmin tosi hankalat sen vuoksi.- sä...
kokeilla olla esim. viikko ilman sokereita, hiivaa tai vehnäjauhoja. oireet pitäis alkaa hellittää jos kyse on hiivasta. kyllähän noita pahojakin hiivatulehduksia on lääkäritkin todenneet. tiukemman ruokavaliokuurin jälkeen riittää jos välttelet kyseisiä aineita, minimoit niiden määrän, myös lisäaineita kannattaa vähentää.
- epäileväinen
laktoosista ei ole kyse eikä muustakaan ruoka-aine allergiasta. Ja se on jännä homma että nuo kaikki mainitut oireet sattuu olemaan juuri itselläni,mut eihä sitä koskaan tiedä sit. kokeilen nyt olla ilman sokereita,hiivaa ja v.jauhoja,katsoo miten se auttaa. ..turha minun minnekä lääkärille ainakaan on lähteä kun aikoja ei kuitenkaan tämmöisen syyn takia saa, ja omahoitaja vaan vähättelis asiaa.
- sit sä..
epäileväinen kirjoitti:
laktoosista ei ole kyse eikä muustakaan ruoka-aine allergiasta. Ja se on jännä homma että nuo kaikki mainitut oireet sattuu olemaan juuri itselläni,mut eihä sitä koskaan tiedä sit. kokeilen nyt olla ilman sokereita,hiivaa ja v.jauhoja,katsoo miten se auttaa. ..turha minun minnekä lääkärille ainakaan on lähteä kun aikoja ei kuitenkaan tämmöisen syyn takia saa, ja omahoitaja vaan vähättelis asiaa.
voisit ottaa luontaistuotekaupasta lisäks hiivahäätökuurin, en itse kokeillut, vatsani rauhottui vajaassa viikossa tuolla dieetillä. en kestänyt olla kauempaa tuolla terveellisellä dieetillä, joten nyt sallin itselleni välillä herkkujakin.(kielletty on kaikki makeutusaineet, myös laktoosi, eli maitosokeri) tärkeää olisi minimoida sokerin ja vehnäjauhojen ja hiivojen käyttö.
mulla on sellanen maha että se oikein hurahtaa käyntiin aamulla, kamala hurina kuuluu. ennen se oli päivisinkin, nyt onneks vaan aamuisin. röyhtäilytti ihan sikana ja turvotti.
hapanmaitotuotteita, juustoa voit syödä. hiivatonta ruisleipää löytyy.
- Yks vaan
On olemassa hiivatesti, jossa tutkitaan hiivat ulosteesta. Kysypä lääkäriltä.
- tuttu asia
Kyllä,hiivalta näyttää.Paisuuko vatsa syönnin jälkeen?Luultavasti..Hiivatesti tehdään ulosteesta.Sain lääkkeeksi Fluconatsol tabletteja.Parantuminen alkoi välittömästi.Myös uusi ruokavalio otettiin käyttöön.Sokerit,jauhot pois.Riisi ja kana sopii.Myös kasvikset.Tulee tiukka dieetti mutta sen kyllä kestää.Olen ollut terveenä jo 4 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770