Mietin tässä tulevaa kotikaupunkiani, johon muutan koulutuksen perässä. Olen karsinut järjestettävän koulutuksen ja harrastustarjonnan mukaan kaupungit seuraaviin:
Tampere, Turku, Joensuu.
Mitäs on lesbojen mielipiteet kaupungeista, missä on menoa ja viihdettä ja tapahtumia ja ihmisiä? Vastauksien & Setan sivujen tapahtumakalentereiden jne. mukaan olisi tarkoitus laittaa kaupungit järjestykseen, että mihin ensin hakupaperit laitan menemään.
Kiitos asiallisista vastauksista.
uutta kaupunkia etsimässä
12
894
Vastaukset
- asuttua..
Ja ehdoton suosikki on Tampere!! :) Älä ainakaan Joensuuhun muuta.. Se on talvella ihan kuollu kaupunki..
- lepppis
Mie oon Joensuusta. Eipä ole kovin vilkas lepakkokaupunki. Siellä ei ole seta vaan hobiles ry, tosin sen toiminnasta en kyllä tiedä, että onko miten aktiivinen hommeli.. En oo ollu mukana toiminnassa millään lailla.
Mutta Joensuu on kesällä tooosi kiva paikka :) talvella ei sit niinkään.. =P
Ite en kyllä takasi Joensuuhun muuttas, mieluummin just vaikka Tampereelle taikka Turkuseen.
Tosin ihmiset on mukavia Joensuussa! :)- lepppis
ohhoh, annoin vähän väärää tietoa. siis Hobiles on setan jäsenjärjestö, sorge :)
- je-ba
Itsekin olen Joensuusta kotoisin ja vaikka en sinne takaisin muuttaisi niin sitä suosittelen :)
Kesä on Joensuussa ihan mahtavaa aikaa, mutta en talveakaan kalenterista pois raakkaisi :D
- LaikaQ
Noista kolmesta tuttuja ovat Tampere ja Turku. Niissä on tullut seikkailtua ja rakkaus-asioitakin koettua. Oi niitä aikoja...
Minun ääneni saisi myös Tampere. Siellä on mukavia ihmisiä kaupunki täynnä ja kauniita naisiakin erinomaisen paljon. Jotenkin elämänmakuinen kaupunki yleensäkin, pidän kovasti ja voisin asuakin, jos työasiat vaikka sinne vetäisi. Opiskelijoita paljon, joten eiköhän bileitä ja tapahtumia löydy.
Ilokseni totesin muuten viime kesänä, että siellä järjestettiin jonkinlaiset kasvisruokafestarit tai markkinat, joka Suomen kamaralla yllätti. Satoin vaan saavista kaatamalla ja oli hitusen kiire, en ehtinyt tutustua tarkemmin mutta ensi kesänä uudelleen, ilman muuta.
Lienee hlbt-rintamallakin vilkkain kaupunki näistä ehdokkaista? - muuttaisin
ite :) En oo missään noista asunu mut mulla on semmonen käsitys et Tampere on Suomes "homoaktiivisin" kaupunki helsingin jälkeen :) Ja ite ainakin aion muuttaa kun elämäntilanne hivenen rauhoittuu niin tampereelle :) en vielä tiedä mitä siellä on mut ainakin se kovasti mua kiehtoo ja oon siellä ollu bilettämäskin muutaman kerran ja on ollu hauskaa ja mixei on aivan mahtava paikka vaikka onkin täynnä homoja niin siellä oli anteeks nyt vaan niin paljon prempi ja rennompi fiilis :) Tampereelle tyttö ;)
- sitä en hyväksy. Täällä ei ...
oo lepakkoja. Mee kuule vaan Tampereelle. Hyvät menot sulle!
- nyt!
sitä en hyväksy. Täällä ei ... kirjoitti:
oo lepakkoja. Mee kuule vaan Tampereelle. Hyvät menot sulle!
Kyllä täällä Turussa on lepakkoja vaikka kuinka paljon! Itselläni ei ainakaan koskaan ole ollut ongelmaa löytää uutta rakasta, ja omaan mukavan kokoisen lesbo-ystäväpiirin, niinkuin kuuluukin.
- piilottanut ne lepakot.
nyt! kirjoitti:
Kyllä täällä Turussa on lepakkoja vaikka kuinka paljon! Itselläni ei ainakaan koskaan ole ollut ongelmaa löytää uutta rakasta, ja omaan mukavan kokoisen lesbo-ystäväpiirin, niinkuin kuuluukin.
Minne ja miks?
- valita
Tampere! Joensuu on kyllä oikeesti ihan kuollu paikka. Itse Joensuussa tällä hetkellä asuvana voin kyllä kertoo, että ei täällä tapahdu juuri yhtään mitään. Jotain säälittäviä yrityksiä tällä hobileksella on, mutta tosiaan niissä bileissä käyvät ihmiset voi varmaan laskea kahden käden sormilla :( Mut, hohto-tapahtuma Joensuussa on kyllä sitten vähän vilkaampi. Mutta siis, Tampere olisi näistä varmaan kaikkein elävin ja parhain vaihtoehto. Ja siitä ei ole edes pitkä matka Helsinkiinkään :)
Pitäs kyllä itsekin lähtee täältä Joensuusta, kun vaan sais aikaseks! - paikka ja ensi kesänä siellä
on vielä häätkin. Mene sinne opiskelemaan, niin opit kielenkin samassa.
- koulumuutto
Kiitos kaikista vastauksista!
Tamperetta kehuttiin niin paljon että taitaa mennä hakupapereissa tosiaan ykköseksi se sitten. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770