Kylmät faktadokkarit esiin. Tänään YLEisradion tohlopin tai pasilan studiolta mistä minä näitä tiedän mistä ne tulee kuitenkin A-STUDIO klo kaksikymmentä yksi nolla viisi illalla tänäpänä keskiviikkona ohjelman aihe MITEN SALO PÄRJÄÄ LAMASSA. onko tulosa veret seisauttava shokkidokkari? onko toivoa paremmasta? mikä on dokumentin viesti?
A-STUDIO 21:05 TV1 MITEN SALO
16
1743
Vastaukset
- räkättirastas
Tuskin nyt sentään mikään veret seisauttava sokkari.
Samanlainen dokkari voitaisiin tehdä vaikkapa Jyväskylästä, Oulusta, Tampereelta..Kaikilla meillä on toivoa paremmasta - dokkari on vain pelkkä dokkari, joka ei ratko tai tuhoa kenenkään asioita eikä kerro mitään, mitä ei Salossa jo entuudestaan tiedettäisi.
Tuo on vähän niinkuin iltapäivälehden lööppi - raflaava otsake ja sisältö kertoo jo entuudestaan tunnettuja asioita.- saaliin kimpussa.
Salossa 3000 työtöntä! 3 vapaata teollisuuden työpaikkaa! Juu, otetaan vaan rauhallisesti?
- muuttaako se asioita
saaliin kimpussa. kirjoitti:
Salossa 3000 työtöntä! 3 vapaata teollisuuden työpaikkaa! Juu, otetaan vaan rauhallisesti?
No, muttaako A-Studion juttu tuota todellisuutta? Työpaikkojen vähyys ei ole yksistään Salon ongelma.
Saahan asioista puhua, mutta nyt ollaan sellaisen tilanteen edessä, että vaikka yötä päivää puhuisit ja katsoisit dokkareita, niin asiat ei muutu miksikään. - elinkeinorakenne..
salon lisäksi on vaikea löytää suomesta kaupunkeja joissa on yhtä vinoutunut elinkeinoelämän rakenne. eli kaikki pyörii salossa liikaa teollisuuden ja ennen kaikkea yhden firman varassa.
jossain pienillä paperitehdaspaikkakunnilla tilanne on yhtä surkea.
mutta itse en salon surkeutta viitsinyt jäädä voivottelemaan vaan muutin kokonaan pois.
ihan sama vaikka salo kuolee kurjuuteensa, ei liikuta minua. - muttaota selvöö
elinkeinorakenne.. kirjoitti:
salon lisäksi on vaikea löytää suomesta kaupunkeja joissa on yhtä vinoutunut elinkeinoelämän rakenne. eli kaikki pyörii salossa liikaa teollisuuden ja ennen kaikkea yhden firman varassa.
jossain pienillä paperitehdaspaikkakunnilla tilanne on yhtä surkea.
mutta itse en salon surkeutta viitsinyt jäädä voivottelemaan vaan muutin kokonaan pois.
ihan sama vaikka salo kuolee kurjuuteensa, ei liikuta minua.Äläs puhu kakkaa..vastaavanlaisia kaupunkeja on vaikka kuinka paljon. Jos olet hiukankin katsonut uutisia ja lukenut lehtiä viime aikoina, niin sieltä olisit huomannut, että tämä on ihan yleistä.
Jos Salo kuolee kurjuuteensa okain takia, niin se tulee koskettamaan myös sinua, sillä Nokialla on suuri merkitys Suomen BKT:n.
- tukio.
Saapa nähdä, saapa nähdä! Mikähän on nykyajan Ryysyrannan tulevaisuus?
- hikitiki
Laitetaan kaikki "muuttuva työelämä" kurssille niin eivät enää ole työttömiä, tilastot kaunistuu ja kouluttajilla on hyväpalkkainen jobi,eli niinkuin viimeksikin.
- ihan kokonaan
Seisauttiko veret ja loppuiko lama vai aiheuttiko lisää panajaisia?
Lamat tulee ja menee säännöllisin väliajoin. Kun ikää tulee tarpeeksi, niin niihin tottuu.
Yksi hyvä puoli lamassa aina on, se että taviksetkaan ei yritä pröystäillä olemattomilla asioilla ja materian kunnioitus lakkaa, kierrätys ja säästäväisyys lisääntyy..Siperia opettaa.- huutavan ääni
Tämä lama ei lopu koskaan.Sellaista hyvinvointi aikaa kun tässä oli ei koskaan enää tule.Näin on itse JUMALA minulle kertonut ja uskon siihen.Tulette vielä näkemään suomessa vielä niin suuren herätyksen että ei ole koskaan nähty.Se alkaa sitten kun venäjän armeija ylittää suomen rajat.Että se niistä työttömistä.Sitten on kaikilla miehillä ainakin töitä kun pitävät kivääristä kiinni.
- kysyn.
huutavan ääni kirjoitti:
Tämä lama ei lopu koskaan.Sellaista hyvinvointi aikaa kun tässä oli ei koskaan enää tule.Näin on itse JUMALA minulle kertonut ja uskon siihen.Tulette vielä näkemään suomessa vielä niin suuren herätyksen että ei ole koskaan nähty.Se alkaa sitten kun venäjän armeija ylittää suomen rajat.Että se niistä työttömistä.Sitten on kaikilla miehillä ainakin töitä kun pitävät kivääristä kiinni.
Koska olet ajatellut, että Venäläiset sotajoukot ylittävät rajamme?
- aika varma arvaus
kysyn. kirjoitti:
Mulla on pieni arvaus, että 31.4.2012.
Tai sitten 30.2.2012. - huutavan ääni
kysyn. kirjoitti:
2011 TAI VIIMEISTÄÄN 2012
- tietoa janoava
huutavan ääni kirjoitti:
2011 TAI VIIMEISTÄÄN 2012
Mutta kumpana päivänä 30.2 vai 31.4?
Mulle olis tärkeää saada tietää päivämäärä. - Etkö ymmärtänyt, että
tietoa janoava kirjoitti:
Mutta kumpana päivänä 30.2 vai 31.4?
Mulle olis tärkeää saada tietää päivämäärä.kummassakaan kuukaudessa ei ole po. päiviä! helmikuussa on 28 tai 29 , huhtikuussa 30.......mieti ensin vähän!
- minulta sinulle
Etkö ymmärtänyt, että kirjoitti:
kummassakaan kuukaudessa ei ole po. päiviä! helmikuussa on 28 tai 29 , huhtikuussa 30.......mieti ensin vähän!
Kyllä minä sen ymmärsin, mutta sinäpä et ymmärtänyt vitsiä! LOL
- ei mitään uutta
Mitä uutta tuo dokumentti toi esille? Ei yhtään mitään!
Kauoungin kassassa on rahaa muutamaksi päiväksi ja jos valtio ei muuta yhteisöveron jakamista kunnille, nii nkaupunki joutuu lomauttamaan henkilökuntaansa. So whta - lomauttavathan ne tuottoisammatkin paikat. Ei ne kuntatyöntekijät sen kummoisempia ole, etteikö niitäkin voisi pakkolomalle viikoiksi laittaa vuoronperään.
Rahaa ei ole, mutta Hanoihin pitää päästä ja tuoda tänne pataljoona ihmisiä lisää kurjuutta jakamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163