sekalaista vuodatusta

nnn20

Kun olin pieni osasin nauttia elämästä. Kuitenkin silloin jo olin aika herkkätunteinen ja saatoin olla huolissani ihan turhista asioista. Äitini ja isäni olivat hyvin rakastavaisia meitä lapsia kohtaan, ovat toki edelleen. Kolmannella luokalla minua kiusattiin monen muun ohella. Kiusaaminen jatkui ylä-asteellekin. Silloin elämä ei enää maittanut.
Emme perheemme kanssa juuri koskaan olla missään maailmalla reissattu, emme olleet rikkaita, vanhemmillani ei nykyään ole kuin muutama ystävä. Sisko on yhtä masentuuneessa tilassa kuin itsekin olen.
En osaa enää arvostaa ihmisiä, en osaa arvostaa itseäni. Näen suurimman osan ihmisistä pelkkinä idiootteina. Olen hyvin katkera, enkä osaa antaa anteeksi itselleni tällaisesta kohtalosta. Pidän itseäni huonona ihmisenä, ja jatkuvasti teen jokseenkin ilkeitä tekoja sekä pelkään että tämä vielä pahenee ja muutun ihan joksikin ihmishirviöksi.
Kuitenkin muille ihmisille keskustellessa yritän esittää itsevarmaa ja itsestäni pitävää, mikä saattaa luoda minusta vähän itsekeskeisen ihmisen.
Kauhuleffoissa yms, samaistuin pahiksiin.
En haluaisi vihata ketään mutta välillä tulee raivonpuuskia, vaikka tiedostaisin kuinka naurettavaa ja turhaa sellainen on.
en osaa hillitä itseäni.
Alun perin olin kovin kiltti tyttö joka ei halunnut kenellekään pahaa. En tosin vieläkään haluaisi, mutta onnistun silti aiheuttamaan kaikkea paskaa tavoitellessani hyvänonnentunteita, jotka loppujen lopuksi eivät sitten tunnukaan niin hyviltä.
En uskalla sanoa mielipiteitäni koska koen ajattelevani asioista niin eri tavalla, lisäksi olen huono perustelemaan kantani.
Enkä muutenkaan tiedä tästä maailmasta paskan vertaa siihen nähden että olen jo 20 vuotias.
Kadotettua nuoruutta ei koskaan saa takaisin, mutta mielummin sen sitten kadottaa kuin että sekoilee vanhemmalla iällä ihan päättömiä ja yrittää ottaa takaisin sitä mistä jäi nuorena paitsi.
Harmittaa että on tällainen kohtalo. Vanhaa on vaikea unohtaa, koska siihen ihminen perustaa tämän hetkiset näkemyksensä maailmasta.
Usein jotakin työtä aloittaessani tai mitä tahansa teen tai sanon niin mieleen tulee lause "en jaksa, ihan sama vaikka menisi kaik vituiksi" Mutta totuus on se että kyllä ihminen pärjää vaikka kuinka pohjalle päätyisi. VAin kuollut ihminen ei jaksa. Ja ainahan se pistää vituttamaan että sitten asiat kasaantuvat ja kaikki meneekin vituiksi. Sitten ihmettelen että minkäs vitun takia asiat ovat niinkuin ovat. Ehkäpä jatkuva yrittäminen ja positiivinen mieli toisi tulosta hyvin pitkän ajan päästä, mutta en jaksa uskoa siihen.
ehkä pitäisi jaksaa.
mutta en jaksa, olen niin turhautunut ja vihainen itselleni.

2

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lohdun sanat

Asianlaidan ollessa tämä, on parasta kääntää kylkeä ja luopua toivosta.

• rtghjm

Tässä ei ole tapahtunut mitään pysyvää.

Samoi tunteit on monel ollu.
      Mullakin.

Hitaasti mut varmasti yrittää muuttaa tottumuksiaan.
      Ja keinoja saavuttaa päämääriään.

Seurakunnasta ja muista kristillisistä paikoista mä olen saanut uutta intoa.
      Itsestä löytää jotain täysin uutta.

Positiivisuus löytyy yllättävistä paikoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5345
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      60
      2042
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1750
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      138
      1723
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1445
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1397
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1300
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1087
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1048
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      887
    Aihe