Vastapäätä mua kyttää joku mies. APUA!!! MITÄ TEEN SILLÄ ON KIIKARIT JOILLA SE TÖLLÄÄ MUA PÄIVÄLLÄ JA KESKELLÄ YÖTÄ!?!! Se ei taida edes nukkua mun kyttäämisen vuoksi. Mikä mussa sitä oikein kiinnostaa?
Kyttääjä vastapäätä!!!
12
1044
Vastaukset
- kyttääjä.
Nykyään kytätään kameroiden avulla. Mikäs istua 42 tuumasen edessä ja kaukosäätimellä ohjata kamerat. Jos on kiinnostavaa niin levylle talteen. On se tekniikka mennyt etenpäin.
- T.Örkee
AIJAA! Siellä sitä ihmisiä töllätään,
kenties vaikka mua.
- kiikareilla
pidä verhot auki ja ole ikkunassa.; Pekka Pervonen
- T.Örkee
Omahan on asiasi, miesten kyttääjä...
- Kyylätään
Naapuritalon mummeli kattelee 24/7 lopeta se hemmetin kyylääminen!!!
- T.Örkee
Ole varuillasi! Toivottavasti se lopettaa tölläämisen tai se tulee sun oven taa! Tiedän ihan kokemuksesta...
- kielo0000
poliisille ilmotus vaan tirkistelystä ja kotirauhan rikkomisesta!!!
- ilmoitus?
Saahan omasta ikkunasta kiikarilla katsoa lintuja.
- T.Örkee
ilmoitus? kirjoitti:
Saahan omasta ikkunasta kiikarilla katsoa lintuja.
JOO! "Lintuja" mun asunnossa keskellä yötäkin! HYI! MEE MUUALLE SIITÄ!!!
- T.Örkee
Miten? KERRO!
- S.S
kans kyttää mun menoja ja ketä luonani käy. Mut parasta siin on se ,et kertonut tyttöystävälleni et luonani käy vieraita naisia ja et olen poissa öitä.
Kuitenkin tervehtii pihalla tai lähikaupassa.
On niistä kyttäävistä naapureista hyötyäkin
asuessani kerrostalossa eräs naapuri ilmoitti etten ole katsastanut autoani... heh kyllä huvitti- T.Örkee
No mun naapuri on kannellut mun peliriippuvuudesta vaimolle ja sukulaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756