Mitä mieltä ootte minusta? outo kysymys...kun vastaat niin viittitkö laittaa myös ikäsi..
lantio=95cm vyötärö=67cm pituus=n.162cm paino=n. 50kg. kysyn huvikseni. olen iloinen, ihan perus nätti, en tajua poikia.Tältä pohjalta, seurustelisitko? täytän 15.
POJAT! mitä mieltä...
9
996
Vastaukset
- en seurustelisi sillä
En seurustelisi sillä luulisi jo 15v tajuavan että nämä ns strategiset mitat merkitsevät yllättävän vähän.
Hieman kuten koiraa yrittäisi myydä "80cm X 40cm, 20kg, iha perus nätti turkki"
Näkisi kuvasi niin ehkä voisi harkita jonkin sanomista naamakertoimen suhteen.- sdfghsrtbyyrtbtumnrt
ajattelin vaan se tuntuu olevan pojille niin hemmetin tärkeetä miltä näyttää.Sisä puoli vaan sattuu unohtumaan...
- Stamina21
sdfghsrtbyyrtbtumnrt kirjoitti:
ajattelin vaan se tuntuu olevan pojille niin hemmetin tärkeetä miltä näyttää.Sisä puoli vaan sattuu unohtumaan...
Olet ilmeisen katkera jostain? Voin surukseni sanoa että menee yhtä lailla toisin päin...
- poika94
noit lantio mittoi mut jos oot 50 kiloo ja tollanen ni ihan ok alkasin mut oon varattu sori :D
- hjjhjhjh
mitä noista nyt pitäis ymmärtää? no jos olet lihava niin en serustelisi, syyksi sanon koska olen itse laiha. poika 18
- nämä jutut
ihmetyttää. Mulla on MONTA kaveria jotka ei KOSKAAN olisi tytön kanssa jotkaa painaa ALLE 80KILOA ja monta taas jotka ei KOSKAAN olisi YLI 60kilosen kanssa. Kaikki on maku asia. Jonkun mielestä olet nätti jonkun mielestä ruma. Näin se vain on. Olet mitä olet. Jotkut tykkää sinisestä jotkut punaisesta?!
- lukiojätkä
... vaikea sanoa, kun ei mulla ole mitään haluja seukata edes mallin näköisen mimmin kanssa ulkonäön takia
vai millä perusteella itse ihastut jätkiin?
Tytön pitää olla ihana ja se taitaa olla ainoa kriteerini ikinä. Onnea! ;D- 999999933333
kirjoitin vahingossa väärin en ole täyttämässä 15 vaaan 16.Sori
- ja senjälkeen
kannattaa vasta alkaa etsimään todellista seuraa, tosin ihan elämänkumppania yleensä haetaan vasta 20 iän jälkeeen ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525592Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "672621Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181960Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361742- 191713
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5145881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801119Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62935