Vai muistanko väärin ?

Lulu 50

Moi kaikki palstalaiset!

Eikö ole ihanaa kun me keski-ikäisetkin voimme nautttia elämästämme. Toista oli 25 vuotta sitten. Taisin olla itse n. 25 ja 50 olivat vanhoja. Aika muuttuu.

5

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies pian 60   

      elämästä, ei se tunne ole laimistunut, vaikka on hiukan vuosia kertynyt. Mieleltäni en ole edes vanha, ja kun peiliin katson joka päivä, yhtään kertaa en ole huomannut vanhentuneeni. Ainoat erikoiset asiat, joista voi päätellä jotakin, ovat omien vanhempien ikäluokkaa olevien katoaminen jonnekin ja työpaikalle ilmestyvien uusien ikä, sehän on vähemmän kuin olisi omien lasteni ikä. Niin on maailma ympärillä muuttunut.

    • enm

      - Itsekin miettinyt että vielä kolmisenkymmentä vuotta sitten hyvin harva raskasta työtä tehnyt yli viiskymppinen oli enää välttävässäkään kunnossa... Onko sitten työt vaan niin paljon kevyempiä, enemmän lomia, opittu laiskottelemaan... En usko että terveydenhoito on kuitenkaan niin paljon parempaa.

    • Lulu 50

      Minä uskon, että voima piilee omassa sisimmässä. Kun olet iloinen ja elämänmyönteinen, eivät vuodet paina vaikka joskus kolottaa jostakin. Nytkin kun kävelen kuuluu klonk klonk.

      Seksikin sujuu ja vain paranee kun uskaltaa olla oma itsensä.

      Ennen oli huivipäisiä mummoja ja ahdasmielisiä ajatuksia. Hyvästit niille. Me elämme täyttä elämää ja p****t muulle !

    • muumi pappa

      Minä nautin, jos rohkenen asian ilmaista paita auki, täysin siemauksin.

      Arvaatkos miksi?

      Ei tarvitse esittää, eikä näytellä, voi
      olla tämä oma itsensä. On elämää elettynä
      ja mieli kypsänä. Ei tarvetta riuhtoa
      mihinkään suuntaan pakkomielteisesti.

      Ja arvaas mikä on myös hienoa?

      Voi nauttia menneistä hauskoista ja
      hassuistakin tapahtumista. Ei, äläs
      nyt! En tarkoita että olisin jämähtänyt
      menneisiin, mutta ihan kiva aina välillä
      käväistä. Hymyillä ja suorastaan nauraa.

      Eli, minulle tämä aika on äärimmäisen
      nautinnollista aikaa. On terveyttä ja energisyyttä. Toisaalta positiivista
      kypsyyttä, ottaa päivä kerrallaan.

      Arvaas mikä minulla on mottona joka
      päivälle?

      Elä ja anna toistenkin elää.

      Iloista päivää sinulle ja
      annetaan pyllyjen hymyillä.


      http://www.youtube.com/watch?v=favgoOn-U1I

    • Aika muuttuu ja aika myös kultaa muistot!
      Kyllä sitä silloin nuorenakin nautti elämästä! Kukapa nyt muistais niitä yö valvomisia lasten kanssa tai kituuttamista asuntolainan maksussa.

      Toista on nyt! Saa nukkua yöt rauhassa eikä rahasta ole tiukkaa. Mutta mikä on mennyt? No terveys! Nyt on kolotukset ja kivistykset, väsyttää yhtenään. Niin että nautitaan nyt sitten tästä olosta, nivelrikkoineen kaikkineen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe