Moi kaikki palstalaiset!
Eikö ole ihanaa kun me keski-ikäisetkin voimme nautttia elämästämme. Toista oli 25 vuotta sitten. Taisin olla itse n. 25 ja 50 olivat vanhoja. Aika muuttuu.
Vai muistanko väärin ?
5
210
Vastaukset
- mies pian 60
elämästä, ei se tunne ole laimistunut, vaikka on hiukan vuosia kertynyt. Mieleltäni en ole edes vanha, ja kun peiliin katson joka päivä, yhtään kertaa en ole huomannut vanhentuneeni. Ainoat erikoiset asiat, joista voi päätellä jotakin, ovat omien vanhempien ikäluokkaa olevien katoaminen jonnekin ja työpaikalle ilmestyvien uusien ikä, sehän on vähemmän kuin olisi omien lasteni ikä. Niin on maailma ympärillä muuttunut.
- enm
- Itsekin miettinyt että vielä kolmisenkymmentä vuotta sitten hyvin harva raskasta työtä tehnyt yli viiskymppinen oli enää välttävässäkään kunnossa... Onko sitten työt vaan niin paljon kevyempiä, enemmän lomia, opittu laiskottelemaan... En usko että terveydenhoito on kuitenkaan niin paljon parempaa.
- Lulu 50
Minä uskon, että voima piilee omassa sisimmässä. Kun olet iloinen ja elämänmyönteinen, eivät vuodet paina vaikka joskus kolottaa jostakin. Nytkin kun kävelen kuuluu klonk klonk.
Seksikin sujuu ja vain paranee kun uskaltaa olla oma itsensä.
Ennen oli huivipäisiä mummoja ja ahdasmielisiä ajatuksia. Hyvästit niille. Me elämme täyttä elämää ja p****t muulle ! - muumi pappa
Minä nautin, jos rohkenen asian ilmaista paita auki, täysin siemauksin.
Arvaatkos miksi?
Ei tarvitse esittää, eikä näytellä, voi
olla tämä oma itsensä. On elämää elettynä
ja mieli kypsänä. Ei tarvetta riuhtoa
mihinkään suuntaan pakkomielteisesti.
Ja arvaas mikä on myös hienoa?
Voi nauttia menneistä hauskoista ja
hassuistakin tapahtumista. Ei, äläs
nyt! En tarkoita että olisin jämähtänyt
menneisiin, mutta ihan kiva aina välillä
käväistä. Hymyillä ja suorastaan nauraa.
Eli, minulle tämä aika on äärimmäisen
nautinnollista aikaa. On terveyttä ja energisyyttä. Toisaalta positiivista
kypsyyttä, ottaa päivä kerrallaan.
Arvaas mikä minulla on mottona joka
päivälle?
Elä ja anna toistenkin elää.
Iloista päivää sinulle ja
annetaan pyllyjen hymyillä.
http://www.youtube.com/watch?v=favgoOn-U1I Aika muuttuu ja aika myös kultaa muistot!
Kyllä sitä silloin nuorenakin nautti elämästä! Kukapa nyt muistais niitä yö valvomisia lasten kanssa tai kituuttamista asuntolainan maksussa.
Toista on nyt! Saa nukkua yöt rauhassa eikä rahasta ole tiukkaa. Mutta mikä on mennyt? No terveys! Nyt on kolotukset ja kivistykset, väsyttää yhtenään. Niin että nautitaan nyt sitten tästä olosta, nivelrikkoineen kaikkineen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522639
- 402541
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810