Koukussa!

T.Örkee

Olen koukussa nettipokeriin ollut jo tosi kauan paljon rahhaa hävitty. Mitä pitäis tehdä? Apua auttakaa! En tykkää häviämisestä.

8

1161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuismass

      Kannattaa varmaan soittaa peluuriin.
      Tai keksiä jotain muuta tekemistä.
      Tai Alkaa pelata leikkirahalla ja opetella muuveja.
      Tai Lukea monta kirjaa ja seurata nettipokeria
      Tai Alkaa pelata pienintä mahdollista tasoa, eikä mennä yrittämään liian isoa.

      Tai hommata nainen/mies.
      Tai Säästää rahat ja ostaa moottorivene/potkukelkka
      Tai TUHOTA PANKKITUNNUKSET!!!!!!!

      Muuta en keksi

      • T.Örkee

        Olen kokeillut jo joitakin noista, mutta toi pankkitunnusten tuhoaminen oli MAHTAVA idea!!! Yritän sitä jossen pääse muuten nettipokerista irti. Kiitos vielä kerran!


    • näin näin

      Talleta 10 tai joku sopiva pieni summa.pelaa pieniä tasoja ja yritä nousta sieltä pikkuhiljaa jos et pysty Lopeta

      • T.Örkee

        Jos pelaan pienillä summilla ne muuttuvat lopulta kuitenkin suuriksi. Eikä sitä niin vain minuna lopeteta!


      • Kuismass
        T.Örkee kirjoitti:

        Jos pelaan pienillä summilla ne muuttuvat lopulta kuitenkin suuriksi. Eikä sitä niin vain minuna lopeteta!

        Itellä meni pokeriin 2vuotta tappion merkeissä.
        Heitin tunnukset roskiin,mutta aina hain uudet pankista.
        Pelasin aina pieniä pöytiä voitollisesti ja siirryin suurempiin vaikka pelikassa ei sitä suonut.
        Niimpä aina kun voitin vaikka 20d --> 100d menin ja hävisin kaikki yhteen käteen.
        Ja stressi oli koko ajan kova.

        Viimevuoden loppu puolella sain idean että säästän pelikassaan 500e ja opiskelen siihen asti kun se on kerätty. Nyt peli on paljon "helpompaa" jopa voitollista kun tiedän että oon säästäny tota summaa sinne 3kk ja en todellakaan aijo hävitä sitä heti.
        -
        Mitä enemmän kassaa, sitä enemmän sitä vaistomaisesti suojelee.
        Ja peli on helpompaa jos saa kerran beattikortit niin voi huoletta ladata uudet sisään kun ei ole pelkoa että taas joutuu stressi depottamaan lisää.

        Mutta jos oikeasti haluut irti niin keksi vaan jotain muuta tekemistä.

        Peluurin ei tarvi soittaa ellet ole taloasi / omaisuuttas pelaamassa.

        Kaikki on vaan omasta päästä kiinni ! Tsemppiä


      • T.Örkee
        Kuismass kirjoitti:

        Itellä meni pokeriin 2vuotta tappion merkeissä.
        Heitin tunnukset roskiin,mutta aina hain uudet pankista.
        Pelasin aina pieniä pöytiä voitollisesti ja siirryin suurempiin vaikka pelikassa ei sitä suonut.
        Niimpä aina kun voitin vaikka 20d --> 100d menin ja hävisin kaikki yhteen käteen.
        Ja stressi oli koko ajan kova.

        Viimevuoden loppu puolella sain idean että säästän pelikassaan 500e ja opiskelen siihen asti kun se on kerätty. Nyt peli on paljon "helpompaa" jopa voitollista kun tiedän että oon säästäny tota summaa sinne 3kk ja en todellakaan aijo hävitä sitä heti.
        -
        Mitä enemmän kassaa, sitä enemmän sitä vaistomaisesti suojelee.
        Ja peli on helpompaa jos saa kerran beattikortit niin voi huoletta ladata uudet sisään kun ei ole pelkoa että taas joutuu stressi depottamaan lisää.

        Mutta jos oikeasti haluut irti niin keksi vaan jotain muuta tekemistä.

        Peluurin ei tarvi soittaa ellet ole taloasi / omaisuuttas pelaamassa.

        Kaikki on vaan omasta päästä kiinni ! Tsemppiä

        Hei. Kiitos tuesta! Yritän olla tuhoamatta mitään, mutta kun on pakko, niin minkä sille mahtaa. Tsemppiä sullekkin. P.S Toivottavasti et sorru enää uudestaan.


    • Tässä sulle erittäin hyvä ohje jonka eräs ystäväni on mulle sanonut: pelaa vain niin suuria pelejä kuin sulla on varaa hävitä.
      Eli tarkoittaa sitä että jos pelaat vaikka 5€ double or nothing turboa niin sulla on varaa hävitä se 5€ ilman että se aiheuttaa paineita, silloin kun pelaat sun täytyy voida pelata vapautuneesti ilman mitään jännitteitä

      • T.Örkee

        OK. Mutta olen KOUKUSSA! En ole valinnut TÄTÄ!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      383
      1470
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1200
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      671
    Aihe