Olen ostamassa uutta ruokaryhmää, kiertelin kaikki kehä 3 liikkeet ja ihastuin suomisoffan tero ryhmään, hinta 1000 € Haluaisin pöytään muutoksia mutta myyjä ei uskaltanut luvata ilman tuotepäällikön lupaa ? Eipä ole soittanut , tietääkö joku kuka siellä on tuotepäällikönä kun keskus ei anna puhelinumeroa jotta voisin selvittää asian itse ! Mallisto on kyllä ihmeen hyvä, kun vertasi muihin liikkeisiin joten kaveri tekee kyllä hyvää työtä. Mutta miksi asiakkaat ei voi soittaa suoraan vaan pitää odotella ...
tietääkö joku ?
6
439
Vastaukset
- kodinkone myyjä
Tuli ostettua sama ryhmä , oli heti varastossa . Olen tyytyväinen vaikka ko. firman mainokset välillä ärsytääkin mutta yllätti tuo mallisto minutkin kun vaimo ensin väkisin raahasi liikkeeseen niin ryhmiä oli todella paljon josta valita. Kyllä myyjä on väärällä alalla jos ei hoida mitä lupaa ! Meidän firmassa saa varoituksen jos asiakaspalauttetta ei hoideta.
- provisio palkkaus
Huonekalu myyjät ovat yleensä provisio palkalla,lieneekö unohtanut sinut kun et ole tehnyt päätöstä heti niin mielenkiinto lopahtanut :) Jätä soitto pyyntö sille tuotepäällikölle niin eiköhän se soita takaisin jos ei kerran suoraa numeroa voi antaa.
- askosta
provisio palkkaus kirjoitti:
Huonekalu myyjät ovat yleensä provisio palkalla,lieneekö unohtanut sinut kun et ole tehnyt päätöstä heti niin mielenkiinto lopahtanut :) Jätä soitto pyyntö sille tuotepäällikölle niin eiköhän se soita takaisin jos ei kerran suoraa numeroa voi antaa.
Kaveri on siirtynyt askosta ja ollut alalla pitkään, homma kyllä hanskassa joten en ihmettele jos mallisto kunnossa , hoitaa kyllä homman jos vain saa soittopyyntösi . Tuota myyjää kyllä ihmettelen jos jättää tonnin kaupan hoitamatta...
Veskulle terveisiä sinne suomi-soffaan olisi niitä hommia kyllä meilläkin ;) jos rupeaa kyllästyttämään
- JanneJii
No kenties valitsemasi malli tai siihen liittyvät muutokset eivät ole niin yksinkertaisia. Jos valitsee vakio mallin niin kai niitä on varastossa mutta eikös hyvää jaksa odottaa. Ja parempi kai se niin on että varmistaa ennen kuin myy, otaksun.
- jostain muualta
Kaluste-Valioiden Lordi ryhmää. On edullisempi ja aivan vastaava ja voit valita useita tuolimalleja samaan hintaan.
- katsoa
vielä www.kotisiili.fi toimitaa ympäri Suomea huonekaluja. Asun itse Helsigissä, ja olen tilannut sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293