Stadissa otetaan ensi maanantaina käyttöön uusi,laajennettu raitiovaunulinja 3B/T.Muutaman viikon kuluttua tulee 9-linjan laajennettuna käyttöön. Kiskoja on vedetty laajalle alueelle keskustaan.Stadi on ymmärtänyt raitioliikenteen merkityksen kansanvälisenä tapana, kehittyvänä joukkoliikennevälineenä keskustan alueella toisin kuin Turussa jossa ylimitoitetut,haisevat,aina myöhässä olevat turkulaisbussit,missä kuskit ovat ala-arvoisia asiakaspalvelijoita.
Raitioliikenteen laajennukset
5
120
Vastaukset
- vaikka voissa paistas
Haiseeko pultsari paremmalta ratikassa kuin bussissa? Enpä usko
- se meille
turkulaisille kuuluu.
- jos lusikalla annettu
Niinpä ei tietystikään.Ei turkulaisreppanoilla ole tajua maapallon lämpenemisestä,viihtyisän kaupungin kehittämisestä ihan eurooppalaisellakin tasolla,saastaisen Turun ilmanlaadun parantaminen ym raitiovaunu käyttö edistäisi,mutta eihän sitä voi kauhalla kaapia,jos lusikalla on annettu.
- Tälpual
Stadilaisten juttuja kannattaa vain ihmetellä.
Televisiosta näkyy ulkomaanelävien Kaupunkien koohotuksia.
Ei kuulu turkkulaisille.
Hyvä kun taito riittää nykyisen jälkeenjääneisyyden ylläpitämiseen. - Kaukoseuraaja II
Tälpual kirjoitti:
Stadilaisten juttuja kannattaa vain ihmetellä.
Televisiosta näkyy ulkomaanelävien Kaupunkien koohotuksia.
Ei kuulu turkkulaisille.
Hyvä kun taito riittää nykyisen jälkeenjääneisyyden ylläpitämiseen....Hyvä kun taito riittää nykyisen jälkeenjääneisyyden ylläpitämiseen. ...
Aivan,jälkeenjääneisyyden eteen ovat Turun surkuhupaisat päättäjät saaneet olan takaa tehdä hommia.Muuten ei Turulle,upealle kaupungille sijainniltaan ja entiseltä lookiltaan,ei näin olisi käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612