jotain henkilöä,jos olet jonkun toisen kanssa, vaikka kaipaat toista.Eikö tää ole aika tekopyhää? Ja minkätakia,jonkun toisen kanssa sitten olet? Paremman puutteessa, pelkäät olla yksin? Tyhmä olet.
Miten voit
16
1068
Vastaukset
- niin justiinsa
ketä kiinnostaa sun valittaminen. Eiköhän jokanen saa valita kaipaako päänsä sisällä jotakuta vai ei ja olla silti samalla vaikka brad pittin kainalossa. Ihan jokasen oma asia
- istut täällä
kaipaamassa sitä,jonka kanssa tahtoisit,oikeesti olla. Tietääkö tää toinen sitä.
- ......
Se ei ole jokaisebn oma asia todellakaan, koska jos olet yhdessä jonkun kanssa vaikak ahaikeailet toisen perään, niin sillon todennäkösesti ennemmin tai myöhemmin satutat sitä jonka kanssa olet. Eli se ei todellakaan ole vaan sun asiasi joa hauikailet jotain. Jos muuta ajattelet olet todella itsekäs paska.
- varmaan että
istut täällä kirjoitti:
kaipaamassa sitä,jonka kanssa tahtoisit,oikeesti olla. Tietääkö tää toinen sitä.
tietääkö NE... toiset sitä?
ei mua suhteeseen saa. Pidetään hauskaa naisten kanssa - sitten mun
...... kirjoitti:
Se ei ole jokaisebn oma asia todellakaan, koska jos olet yhdessä jonkun kanssa vaikak ahaikeailet toisen perään, niin sillon todennäkösesti ennemmin tai myöhemmin satutat sitä jonka kanssa olet. Eli se ei todellakaan ole vaan sun asiasi joa hauikailet jotain. Jos muuta ajattelet olet todella itsekäs paska.
ja mun naisen välinen asia ja olis väliä hänelle.
Mutta ei sillä ole mitään merkitystä, väliä sulle. Ei pitäis olla, ei kuulu sinulle. - kaikki ..
sitten mun kirjoitti:
ja mun naisen välinen asia ja olis väliä hänelle.
Mutta ei sillä ole mitään merkitystä, väliä sulle. Ei pitäis olla, ei kuulu sinulle.kuuluu kaikille..!! tää ei oo vaan sun juttus.
- sit pitäisi
tehdä? Olla yksinkö? Kaksi vuotta riitti jo kiitos.
- aikuinen nainen
Kyllä toisen kanssa voi olla jos on epävarma kakkosen haluista ja siitä kohtaako ne.
Ei ole mitään syytä heittää ykköstä menee jos kakkonen on apävakaa ja ei luotettava. - nää..
aikuinen nainen kirjoitti:
Kyllä toisen kanssa voi olla jos on epävarma kakkosen haluista ja siitä kohtaako ne.
Ei ole mitään syytä heittää ykköstä menee jos kakkonen on apävakaa ja ei luotettava.jutut joskus naurattaa ,on niin tyhmää porukkaa taas liikenteessä.
- nyt kuitenkin
aikuinen nainen kirjoitti:
Ei ole mitään syytä heittää ykköstä menee jos kakkonen on apävakaa ja ei luotettava.ole se, joka valtaa ajatukset ja kakkonen on se, jonka kanssa vaan on. Musta se ainakin menee noinpäin. Ja aikuinen nainen olen myös.
- kolmas sivuilija
nyt kuitenkin kirjoitti:
ole se, joka valtaa ajatukset ja kakkonen on se, jonka kanssa vaan on. Musta se ainakin menee noinpäin. Ja aikuinen nainen olen myös.
...
- xxxxxxxxxxx
Monet ihmiset elävät huonossa suhteessa tasan siihen asti, kunnes löytävät paremman. Mitä sitä kaunistelemaan. Totta niin monelle.
- ikuisesti
kaipaisin? Ehei, mä olen aika hyvin jättäny sut taakse, en kaipaa sua sitten tippaakaan. Aika julmaa mutta sä olit kuule miljoonakertaa julmempi mulle
- Aina vaan !!
Ainaskin kolmas kerta kun bongaan tän saman viestin!! Miten sä jaksat?
- tunne on yksipuolinen
En tule koskaan saamaan kaipaukseni kohdetta. Pitäisikö minun sen vuoksi olla koko loppuelämäni yksin? Rakastan kuitenkin nykyistä kumppaniani oikeasti, joten en ole tekopyhä.
- tiedä
mut Hetkeksi en hälle rupea ja Iäksi en hänelle kelpaa...Tässä taistelen itseni kanssa , , ,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928