olen ruma.

ruma.

Olin ennen hyvinkin sosiaalinen, mutta sitten kun tuli teini-ikä ja sääntö "hiukset pitää olla huippuhyvin, ei yhtään virhettä iholla ja muutenkin söpö, jos ei oo niin olet alinta kastia"-järjestelmä, minua alettiin syrjiä. Petyin ihmisiin ja itseeni ja muutuin epäsosiaaliseksi.

Minulla on kaksi parasta ystävää, joista olen TODELLA kiitollinen ja pari muutakin kaveria (tai no, hyvänpäiväntuttua), mutta se on rankkaa olla joka päivä koulussa yksin muiden halveksittamana. Aina jos joku nauraa, oletan että se nauraa minulle, jos joku kuiskii, se kuiskii minusta. Myöskin tuijottelu on ikävää.

Näiden kahden ystävän kanssa olen täysin oma itseni, sosiaalinen ja nauravainen. Muut (eli ne, ketkä eivät ole vaivautuneet tutustumaan minuun, koska eivät tehneet siä hetkessä. Minuun ei tutustuta viikossa, jään murtaminen kestää kauemmin)

Pahin pelkoni on, etten ikinä tulisi saamaan lasta. En ole maailman rumin, minulla on vain finnejä ja sehän on tytöille synti numero 1, mutta en ole se maailman kauheinkaan.

Mutta olen päättänyt että hankin lapsen. Piste.

tavalla tai toisella ;--)

Eli siis, rumuus on on syyny yksinäisyyteeni.

Muita?

4

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruma.

Muut pitävät minua synkkänä.

Mutta en minä "sisimmässäni" ole.

jäi puuttumaan tuolta ;DD

• mies21v..

Tälläistä tämä on. voi kuule tiedän liiankin hyvin miltä susta voi tuntua, vaikka olenkin miespuolinen. Itsellä myös pari ystävää, joista pitää olla todella onnellinen. pidetään me niistä kiinni. Opiskeluni on ainakin toistaiseksi takanapäin ja silti on oikeestaan joka paikassa myös tunne että jos nauretaan tai kuiskitaan niin silloin nauretaan minulle. Jos sulla on finnejä niin älä sä niistä. ne kyllä katoaa ajallaan. Itse olen muuten vaan kauhistus jota naiset tuskin uskaltaa ees vilkaista. tähän alkaa jo tottua. Omat sosiaaliset taidot ovat lähes nolla varsinkin jos naispuolinen jotain tulee jutteleen. onneks kaveri tietää millainen olen ja heidän kanssaan voi olla niinkuin on. Haaveilen itsekkin että saisin perheen joskus, tiedä häntä... Naisia ei nykyään möröt kiinnosta miltään osin ja pintaa syvemmältä ei juurikaan katsella. no mut siis näinhän se on. ulkokuori ekana näkyy ja siitä vedetään johtopäätökset. itse pyrin tätä välttämään. en halua työntää ketään pois. päin vastoin, haluasin suhteita suuntaan ja toiseet paljon. ei olisi ikinä seurasta pulaa. moni tosin varmaan saa musta kuvan jos pari sanaa tulee sanoon että ei tuosta juttukaveriksi edes ole. syy kuitenkin on pelkoni sosiaalisissa tilanteissa enkä mahda sille mitään. se kyllä menee ohi kun vähän saa jutusta kiinni. tälläistä tämä vaan on. ei sulla ole mitään hätää. sä olet nainen ja sut tullaan noukkimaan ennemmin tai myöhemmin. Hyvää jatkoa.

• tinalasi

"Naisia ei nykyään möröt kiinnosta miltään osin ja pintaa syvemmältä ei juurikaan katsella."

AIJAA. ei silti sovi yleistää^^
        kaikki ihmiset tuntuu vetävän johtopäätöksen sen perusteella mitä massaihmiset on ja mitä ne ajattelee.. tai oikeestaan niitten perusteella jotka tuo itteensä vähä liikaa esiin. esimerkkinä vois sanoo joku blondi, täydellinen iho, hoikka, merkkivaatteet päällä, viimesen huudon muodista, joka istuu baarijakkaralla kattelemas miehiä......... nojoo, tuli vaan tollanen kuva ensimmäisenä päähän ku ajattelin pinnallista naista.

mut oon sataprosenttisen varma että niitä ei-pinnallisia on yhtä paljo ku pinnallisiaki.. ne ei vaan tuo itteensä niin paljo esille, minkä tähden niitten mielipiteitä ei kuulla, mistä seuraa että ihmiset ajattelee että "niitä sellasia" on vaan elokuvis ja saduis jne....

...no, mä ajattelen noin:D
        itte en voisi kuvitella miestä, ketä en erota vähä isommasta massasta; samalaiset housut, samanlainen paita (ehkä eri värinen), sama hiustyyli jnejne..

ERILAISUUS ON IN!!

niijoo. ja sanonpa viä senki..(itestäni huomannu) että jos jotain miestä (esim) katon ekan kerran ja ajattelen että HYI.
        noh, pari minuuttia ku oon sitä kattellu ni alan vasta huomaan että WAU! jos tajuatte:D ..kiiltokuvapojat on muutenki harvinaisen tylsiä ja niitä kyllästyy katteleen aika nopeeta:/

nää siis vaan mun mielipiteitä:)

• Malteser0004

Minutkin on leimattu aika rumaksi olennoksi. Ihmiset alkoivat valittaa ulkönäöstäni yleisesti n. 9 vuotiaana. Akne tuli 12 vuotiaana, paheni sitten ylä-asteella, enkä vieläkään ole päässyt siitä kokonaan eroon 20 vuotiaana. Tukka ei ole ollut kaikista parhain, eivät myöskään vaatteeni, eikä ollut paljonkaan motivaatiota uudistua ja muuttua koska ei ollut rahaa mihinkään, iho oli paska ja eräs perheenjäsen ei halunnut eikä hyväksynyt että muuttaisin kampaustani tai vaatteitani. Minua syrjittiin, halveksittiin, kiusattiin ja haukuttiin vastenmieliseksi ja rumaksi. "Ystävät", perheenjäsen, täysin tuntemattomat tyypit kadulla ovat sanoneet minua rumaksi päin naamaa.

En kestänyt sitä kauaa, joten eristäydyin osittain itse ihmisistä. Se oli aika helppoa, koska kukaan entisistä ystävistäni ei halunnut olla tekemisissäni muutenkaan. Kesät olivat tuskaa kun ei ollut mitään ystäviä jonka kanssa viettää aikaa. 16 vuotiaana sain vihdoinkin pari ystävää ja he ovat vieläkin ainoat ihmiset oikeassa elämässä mitkä voin kutsua ystäviksi.

Nykyään olen muuttut aika paljon ulkonäöllisesti. Olen pikku hiljaa muokannut tukkaani, hankkinut paljon uusia vaatteita, pudottanut painoa ja saanut ihoni joten kuten kuriin. Ihmiset kohtelevat minua suht koht normaalina henkilönä. En enää silti pysty luottamaan ketään ja inhoan ja vihaan enemmän tai vähemmän ihmiskuntaa. "Rumana" ihmisenä näkee ihmisten todellisen luonteen.

En enää tiedä mitä ajattelisin ulkönäöstäni. Kukaan ei ole haukkunut rumaksi viimeisten 9kk aikana ja kaikki uudet luokkalaiset kohtelevat ja suhtautuvat minuun täysin normaalisti. Vieläkin säpsähdän kun kuulen naurua lähelläni. Pidän itsestäni paljon enemmän nyt, mutta en riittävästi, koskan voin vieläkin koska tahansa lyödä peilit rikkinäisiksi ja kirota peilikuvaani. En enää välitä yhtään mitä muut ihmiset ajattelevat minusta tai ulkönäöstäni. Minulle on tärkeintä, että olen itse tyytyväinen itseeni, mutta en vielä voi sanoa että olisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6204
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      99
      3082
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2902
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2145
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      91
      1079
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1006
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe