täälä oli poistettu viwsti jossa sanottiin et ois ollu kaaleita joka ois hakannu puolustuskyvyttömän miehen toisen (valkolaisen kanssa)mikäs siinä mahto ottaa et oli poistettu.kyseinen asija oli kankaapäässä ja toinen kuolijaaks hakannu oli kaajeita mut toinen oli kaaleita!!!!ihan yhtä hirviä teko molemmilta,jos kahelleen hakkasivat kuolijaaks puolustuskyvyttömän miehen ja potkivat maassa makaavaa uhria niin että kuoli vammoihinsa.kamala maailma nykyään,surullista laittaa lapsija maailmalle kun ei koskaan tiijä kuka tekee niile mitäki
oikeudenmukanen
5
331
Vastaukset
- ...
tästä tovi taakse päin monta mustalaismiestä hakkas yhtä mustalaismiestä ilman asioita oli ollu muitaki kaaleita paikalla vaan kukaan ei mennyt auttamaan tosi hävettävää
- hävettäääääääääääääääää
Paikkaansa pitää ja mustalaismies sai 4v8kk vankeutta ja jullista ei tiedä paljonko sai kun on kieltänyt kaikken.Hakkattu oli kuulemma sanonut et mustalaismies löi kerran ja valkolais mies hakkas nyrkkein ja potkien kun poliisi oli kuulustellut.Mies kuoli vammoihinsa 5 päivän päästä.Hyvä se on silti syyttää valkolais miestä kun itse ei oo ollu paikalla katsomas.On se kovaa kun kaalon mies,edes antaa avutonta miestä lyödä.Ei oo kaalon mies tullu muihin veljeksiin on todelinen mustalammas ja häpiä pilkku vanhemilensa.Oikia tuomio tuli,olis vaan saanut ennenpi ja kummpikin.Mustalainen joka tappelee ihmisten kanssa tai toisen kaalon kanssa se pitäis laittaa saareen ettei se tee muille pahaa kuka pahan tekiöitä kaipaa
- mutta homma pitää
Ei kyllä tapella aina voi, mutta homma pitää olla rehellisitä, ja on suotavaakin
- vncncncv
mutta homma pitää kirjoitti:
Ei kyllä tapella aina voi, mutta homma pitää olla rehellisitä, ja on suotavaakin
kyllä tänäpäivänä pystytään tarkastelemaan kuka on lyönyt ja paljonko.uhrin en ole kuullut sanovat mitää et ois kerran vaan lyöny toinen mies,uskon ennemminkin tän hakkaajan ihte sanoneen et muka kerran vaan löi..mut molemmat ne on yhes potkineet ja hakanneet turha muuta väittää!kaalo väittää et valkolainen teki kaiken kaalo vain läppäs,no huh huh.oen ennenkin kuullu uhkailevan ihmisiä.
- MIKSI HÄNTÄ LUULEN
vncncncv kirjoitti:
kyllä tänäpäivänä pystytään tarkastelemaan kuka on lyönyt ja paljonko.uhrin en ole kuullut sanovat mitää et ois kerran vaan lyöny toinen mies,uskon ennemminkin tän hakkaajan ihte sanoneen et muka kerran vaan löi..mut molemmat ne on yhes potkineet ja hakanneet turha muuta väittää!kaalo väittää et valkolainen teki kaiken kaalo vain läppäs,no huh huh.oen ennenkin kuullu uhkailevan ihmisiä.
MIKÄLI OLEN OIKEASSA IHMISESSÄ ,SIIS MIKÄLI OLEN?ON HÄN UHKAILLUT PUOLUSTUSKYVYTTÖMIÄ ENNENKIN.
MIKÄLI OLEN OIKEASSA JA SAMASSA IHMISESSÄ ON HÄN HUUDELLUT PUOLUSTUSKYVYTTÖMÄLLE KAALON LAPSELLE ENNEKIN,VAIKKA ITSE KAALO.NÄIN ON TAPAHTUNUT MUTTA LAPSEN VANHIMMLLE EI OLE ASIJASTA PUHUTTU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873948Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 130855
- 6804
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11730