Mikäs olis paras tapa kiinnittää navi keskikonsolin päälle? Tuulilasikiinnitys jää liian kauaksi. Kulmaraudalla kiinni vai? Parempia ideoita?
navin kiinnittäminen
7
990
Vastaukset
- ja peltiä.,,
Mulla on 2x15 senttinen alumiinisuikale joka on konsolin rakosissa ylä ja alapäästä ja navigaattorin pallopää ja kiinnike siinä nippusiteillä.
- Snaut
Esim. Biltemasta saa automallikohtaisia pienlaitetelineitä, jotka ilman ruuveja voidaan kiinnittää yleensä kojetaulun tuuletussuuttimen reunan rakoseen tai mittaritaulun tienoille. Tuohon telineeseen voi sitten kiinnittää navigaattorin oman telineen esim. ruuveilla riippuen vähän navigaattorista. Myös
- tarrakiinnityksellä
Garminin mukana tuli aikoinaan sellainen pyöreä meltallilätkä jossa oli tarrakiinnitys. Liimasin sen koelautaan kiinni ja imukuppi pysyi siinä hyvin kiinni. Kyseinen auto meni vaihtoon ja kiinnitysalusta jäi siihen lisävarusteeksi. Tilasin verkkokaupasta uuden kiinnitysalusta, olin hieman pettynyt, kun se ei ollutkaan metallinen vaan pehmeää taipuisaa muovia. Uudessa autossa oli kuitenkin melko suora koelaudan kohta johon liimasin kyseisen lätkän ja navigaattori on pysynyt siinä kiinni todella hyvin. En tiedä sitten jos koelauta olisi pyöristetympi, että toimisiko kiinnitys sellaisessa. Mulla olis toinen lätkä toista autoa varten, siinä alusta olisi paljon pyöreämpi, en ole vileä liimannu kiinni ja kokeillu.
- nalkulaattori
http://www.fonepoint.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=215250 ,tuolta löytyvä kiinnitin tuuletusritilään kiinni kahdella koukkupäiseksi väännetyllä ruuvilla,ei jää autoon jälkiä ja navi on käden ulottuvilla.
- agherwh
ostin navigonilta 5 eurolla kiinnistysosan joka tulee navigaattorin taakse, tasasin sen sileäksi ja kiinnitin 2 puoleisella teipillä kojelautaan
- pysyykö navigattori
Minulla pusyi kun ilmat oli viileitä ja sisälämpötila pieni,heti kun kuumat ilmat tuli niin tarralla liimautuva gsp aluslevy irtosi ja sattui emmännän jalkaan kovan kommennuksen jälkeen alkoi miettiminen ja eikun kauppaan mutta vaikea löytää sellaista imukuppia jossa gsp sopisi olemaan,varret joko niin honteloita että tärisee kuin horkassa,gsp vaatii oman kiinnityksen ainakin mio se latausjohto on samaa ja pallokiinnitys varteen,kyllä pitää olla jo kauppaan se kunnon sarja kiinnityksiä.
- 47447147
pitkällä ruuvilla keskeltä näyttöä,ei tärise enään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713