meren rannalla...maailman paras paikka asua. Jopa maamme presidentti kävi täällä vierailulla parisen vuotta sitten :) Täältä löytyy kaikkea mielenkiintoista...jopa "tippukiviluolia" :).
Mahtavan päivän vietimme tänään jäällä aurinkoisesta ja tuulettomasta kelistä nauttien ja käristäen nuotiolla makkaraa ja nauttien vanhat kunnon pöönikahvit jälkkäriksi. Sanoisinko, että...fantastico.
http://s706.photobucket.com/player.swf?file=http://vid706.photobucket.com/albums/ww63/issu1956/250309_1.flv&fs=1&os=1&ap=1
Mites muiden päivä on sujunut tänään 250309???
Pieni kyläpahanen
33
857
Vastaukset
Tosi kaunista!
Mä olen tänään hoitanut tuikitärkeitä hyvinvointijuttuja, sain hyvän tarjouksen, kolme yhden hinnalla ja sehän kävi mulle hyvinkin!
Vietävää kun lupasivat kylmää yötä, -20 ens yöksi.
Huomenaamulla pitää viedä äitiä huvittelemaan, siinä taitaa vierähtää tunti poikineen.- issu56
ole samanarvoinen, kuin se miltä tuo "luola" oikeasti näytti...siis aivan mahtava.
No tokihan tuollaisen tarjouksen kannattaa hyödyksi käyttää...tyhmää olisi yksitelleen ostella.
No joo'o -18 luvattiin tännekin yöksi...takatalvi tulee yleensä lumena, mutta nyt pakkasina prkle. issu56 kirjoitti:
ole samanarvoinen, kuin se miltä tuo "luola" oikeasti näytti...siis aivan mahtava.
No tokihan tuollaisen tarjouksen kannattaa hyödyksi käyttää...tyhmää olisi yksitelleen ostella.
No joo'o -18 luvattiin tännekin yöksi...takatalvi tulee yleensä lumena, mutta nyt pakkasina prkle.sanottiin että tämän hetken lämpötilat on normaalin helmikuunlopun lukemia
- asteeseen
issu56 kirjoitti:
No joo'o -18 luvattiin tännekin yöksi...takatalvi tulee yleensä lumena, mutta nyt pakkasina prkle.on laskent tääl meil
- issu56
asteeseen kirjoitti:
on laskent tääl meil
aamulla -14, joten ei ihan niihin ennustettuihin laskenut...onneksi.
- issu56
Haukullinen kirjoitti:
sanottiin että tämän hetken lämpötilat on normaalin helmikuunlopun lukemia
Tähän aikaan ollaan normaalisti jo lopeteltu öljyllä lämmittäminen ja puhuttiinkin tuossa, että kevät on kuukaudella myöhässä.
- video
siult taas kertaalleens.sie se ossaat noit tehä.
- issu56
ei se niin vaikeaa ole. Muutama kuva ja niistä väsätä video ja siinä se :).
- niin ihana
ihminen. onko teidän kylä täynnä tuollaisia ystävällisiä henkilöitä?
- n.sorsa
tuommoinen, se on tunnettu vieraanvaraisuudesta ja ystävällisistä ihmisistä.
Todella kaunis 'jääpuikko-video' ja kaunis musa...
- issu56
se on heh. Nuo on niin uniikkeja ja jokin niissä kiehtoo niin, että tänään piti käydä uudelleen kuvaamassa, joskin vähän eri paikassa. Noita ei voi saada samanlaisia ensivuonna.
- n.sorsa
mitä pitäisi katsoa, olen alkuun päässyt. Mites se alkoikaan: Pölhölä heh heh siinä sitä tässä nyt sinne lennetään.
Hieno video, itse ei jaksa panostaa videoiden tekoon, kunhan roiskasen jotakin kuvia.
Meilä päin alkaa ihmiset ilmeisesti hurahtaa, hevosilla rattaiden kanssa painellaan jalkakäytävällä. Kylämme onkin muiden Suomalaisten mielestä pölhölä, ainaskin Tampeerelaaisten. Ensin rakennettiin kirkko ja kirkon ympärille syntyi kylä ja kylistä tuli kaupunkeja ymm, mulle tämä on lähinä kylä, mistä tuli kaupunki.- issu56
Pölhölästä tän totisesti on ja niinkuin jo sanoin, niin maailmas paras paikka asua...en vaihtaisi muuhun.
sekä kuvat ja musiikki. tosi hienosti laitettu yhteen. nuo jääpuikot on taidetta.
- issu56
ja kun vielä osuis valo oikein, niin...
Se oli kaunista! Oon ehkä vähän outo, mutta mulle tuli tosta videosta ja musasta mieleen kesä
ja tanssilavat! :D
Mukava mielleyhtymä, ei siinä mitään. Kesää kohtihan tässä lujaa mennään. :)- issu56
on mielleyhtymä kieltämättä. Aika kiva kesävideo, kun "luolan" suuaukolla seisoi, niin ympärillä oli pelkkää jäätä...ja lunta :).
- olet taas
tehnyt.olet taitava kuvaaja eikä kuviasi voi kuin ihailla.
- issu56
kiva kun pidit.
- vai missä
Lunta näyttäis olevan, mutta ainakaan Suomesta tuo ei ole. Eihän täällä ole tippukiviluolia.
- issu56
tein siis patikkamatkan Espanjaan eilen ja tänään...jopas on mielenkiintoista...
- katseltavaa
lisää tuollaisia jos saan pyytää.
- issu56
josko noista uusimmista kuvista jonkinlaisen väsäis...
- kameralla saa
teknisestikin noin hienoa kuvaa,sellasella tavallisella digi-kameralla vai video-kameralla(nyt on kysyjänä todellinen räpelö!)?Olen kiinnostunut kuvaamisesta,mutta en osaa ja laitteet ei "varmaan" ole riittävät,mutta innostusta piisaa!Varsinkin olen koirieni kuvaamisesta kiinnostunut.Oletko kuvannut omia koiriasi?
Taiteellisuus ja näkemyshän on jokaisen oma,mutta välineiden merkitys on kai myös suuri,mistä laitteista itse pidät ja mitkä olisivat alkajalle parhaita ja helpoimpia mielestäsi?
Lisää tätä saa laittaa,ja jos on jotain eläin matskuu,niin olisi kiva nähdä?!- issu56
HP tämä on, pojalta saatu. No minä en kylläkään ole mikään kameraexpertti neuvomaan. Pojalta kun aikanaan kyselin, että minkälaista mulle suosittelis, niin vastaus oli että järjestelmäkamera. Ehkäpä sun kannattais kameraliikkeestä (valokuvausliike) kysellä siitä kamerasta!
- ne on niiin
issu56 kirjoitti:
HP tämä on, pojalta saatu. No minä en kylläkään ole mikään kameraexpertti neuvomaan. Pojalta kun aikanaan kyselin, että minkälaista mulle suosittelis, niin vastaus oli että järjestelmäkamera. Ehkäpä sun kannattais kameraliikkeestä (valokuvausliike) kysellä siitä kamerasta!
ammattilaisia välillä,ettei aina ymmärrä niitä "ohjeita ja opastuksia",ajattelin tavis kokemuksia!
Olenkin ajatellut koirian kuvauksiin videokameraa,että sais ton liikkeenkin tallennettua,kun koirien leikki on välillä sellasta "koira-akrobatiaa",että alta pois,eikä ole VIELÄ sitä taitoa vangita liikettä kuviin.Eläimen kuvaaminen poikkeaa vähän luontokuvista,ja se liikkeen saanti kuvaan on minusta tosi vaikeeta. - issu56
ne on niiin kirjoitti:
ammattilaisia välillä,ettei aina ymmärrä niitä "ohjeita ja opastuksia",ajattelin tavis kokemuksia!
Olenkin ajatellut koirian kuvauksiin videokameraa,että sais ton liikkeenkin tallennettua,kun koirien leikki on välillä sellasta "koira-akrobatiaa",että alta pois,eikä ole VIELÄ sitä taitoa vangita liikettä kuviin.Eläimen kuvaaminen poikkeaa vähän luontokuvista,ja se liikkeen saanti kuvaan on minusta tosi vaikeeta.että tarvitsisin ehdottomasti videokameran, mutta toisin vain kävi kun tuon HP:n sain. Sillä nimittäin pystyy myös videoimaan, joten...
- kaik haukkuu
sinnuu ilkiäks ko noist siun videoist huokuu kuitennii iha jotai muut ko ilkeyt.nih tää oli vaa miun mielipide.
- hyvä kymysys
onko issu ilkee vai läpeensä ilkee vai vieläki ilkeempi vai onko ilkee lainkaan.
- issu56
jokaisella on oikeus mielipiteeseen, olkoon se sitte minkälainen tahansa.
Ja mitä väliä sillä, mitä täällä virtuaalissa meikäläisestä ajatellaan ja sanotaan...ei niin yhtään mitään! - issu56
hyvä kymysys kirjoitti:
onko issu ilkee vai läpeensä ilkee vai vieläki ilkeempi vai onko ilkee lainkaan.
sulla aika kuluukin rattoisasti tuota pähkäillessä näin perjantai-illan ratoksi.
- älä sie
noist dilleist mittää välitä,jotka on lärvi selkosellaan sun peräs ja näkee omii harhoi.sult oli taas hieno viedeo ja piähän pintas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780