Lahja 12- vuotiaalle tytölle

Nimetön

Tässä on nyt ongelma: 12- vuotias ystäväni tarvitsee syntymäpäivälahjan! Harrastaa yleisurheilua, jalkapalloa sekä partiota. Halpa ja hyvä lahja tarvittaisiin(toivottavasti myös ekologinen).Ideoita??

9

7815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kiva lahja

      Pari leffalippua on kiva eikä kovin kallis. Pari lounaria mukaan että pääsee kaverin kanssa vielä pitsalle tai hampurilaiselle.

      tarkista onko kaverillasi tarpeelliset muistikortit tai tarvitseeko vaikka kuulokkeita tai mikrofonia tietsikkaan. Semmoiset on kans kivoja lahjoja, Vähän karkkia mukaan ja sullo ne sieviin sukkiin. (=lahjasukat), itse olen antanut tämmöisiä pojilleni tuossa iässä.
      En tiedä, ovatko ne vähän liian kalliita, riippuu mitä tarkoitit edullisella lahjalla.

      Urheilijalle voisi ajatella kokoelmaa hyviä shampoita ja ihonhoitotuotteita. (esim. Hair Storesta hyviä ja edullisia) Nättiin Tiimarin paperipussiin.

      Sievä kännykkäpussukka?
      Korvikset?
      Huivi -ja piposetti käsineet?
      Semmoisia ideoita... :)

      • Bile tyttö

        Olen itse 11 täytän tammikuussa 12. Itse haluaisin lahjaksi olen myös jalkapalloilija, jonkun hupparin tai t-paidan ostin juuri 10€ tosi nätin hupperi takin kamulle. Tai ihon hoito tuotteita, tai vartalo tuoksun jota olisi kiva suihkaista aamulla.

        Aika kallis lahja olisi:

        Ostaa ody Shopista joitakin kosteus rasvoja, ainaki mansikka ja sitruuna kestää pitkään ja ne virkistää. LÖYTYY MYÖS SUIHKUGEELEINÄ!


      • neilikka5
        Bile tyttö kirjoitti:

        Olen itse 11 täytän tammikuussa 12. Itse haluaisin lahjaksi olen myös jalkapalloilija, jonkun hupparin tai t-paidan ostin juuri 10€ tosi nätin hupperi takin kamulle. Tai ihon hoito tuotteita, tai vartalo tuoksun jota olisi kiva suihkaista aamulla.

        Aika kallis lahja olisi:

        Ostaa ody Shopista joitakin kosteus rasvoja, ainaki mansikka ja sitruuna kestää pitkään ja ne virkistää. LÖYTYY MYÖS SUIHKUGEELEINÄ!

        Oheisesta verkkokaupasta löytyy supersöpöjä ja lämpimiä luomupuuvillatumppuja,
        aina tarpeen ja ajankohtaiset!

        http://lastenvintti.mycashflow.fi/category/4/vaatteet-lapsille


    • ubfrui

      Tietokonepelit on in (: kannattaa ostaa vaikka sims ! ne tosin ovat aika tyyriitä..

    • vilmu

      Suosittelen että miettuu mitä kaveri harrastaa tai tykkää tehä

    • ....

      minulla on sama ongelma paitsi että antaisin lahjan sovinnon merkikkis olemme riidelleet 2 päivää.... parhaasta kamustani tietoa: huumorin tajuinen, eläin rakas (hänellä on 2kissaa ja 1 koira), hauska,12vuotias, herkkä,söpö,kaunis,taiteellinen,toosi hyvä piirtään/maalaan,hänestä on ollut jo 2 lehdessä ja hänellä on ollut näyttelykin,pirteä,iloinen,& toosi hyvä ystävä!(paras ystävä)

      • ....

        ja toi äskön mainitsemani tyttö harrastaa: tennistä,&kuvaamataito kerhoa


      • ....
        .... kirjoitti:

        ja toi äskön mainitsemani tyttö harrastaa: tennistä,&kuvaamataito kerhoa

        niin ja unohdin irjoittaa äskön että hän harrastaa myös kitara kerhoa


      • Anonyymi
        .... kirjoitti:

        niin ja unohdin irjoittaa äskön että hän harrastaa myös kitara kerhoa

        Voisit myös koittaa naurattaa häntä. Laittaisit vaikka hassut vaatteet päälle ja menisit hänen huoneeseensa, sitten voisit tehdä sovinnon hänen kanssaan ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1713
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      191
      766
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe