..viettää luppo-päivä täällä U:gissa kylmää olutta siemaillen. Menin heti avaamisen jälkeen Wanhaan Mestariin ja jutustelin niitä näitä lukuisien oluttuoppien äärellä. On täällä mahtavia persoonia, oli kalastajaa, hitsaria ja josjonkinlaista autoa-alan ammattilaista. Mukava paikka relata, ei tarvi kummemmin esittää mitään. Voi vaan olla. tytöt valmisti mulle iltapäivällä herkullisen kinkkumunakkaan, kun meinasin jo alkaa nuukahtamaan pöytään. Siitä taas olo priskaantui ja vapaapäivänvietto jatkui. nyt tulin välillä kämpille suihkuun. Saattaapi olla, että vielä Hupi-Lupiin tulee lähdettyä. Tikanheitto-ilta. Niistä ei saa laistaa.
Joskus on ihan kiva vaan...
7
921
Vastaukset
- t.iukkamari
Epäterve kansalaisen kuvatus siellä luulee että on hauskaa,me täällä ylhäällä tiedämme paremmin sinun ongelmasi,ja älä sitte vaan polta tupakkia.
- NÄITÄ NIINSANOTTUJA
PASKAN KIRJOITELIJOITA KOKO TUPPUKYLÄ TÄYNNÄ
- Lounli-Raideri..
..näyttää ärsyttävän monia täällä Tuppukylässä.
On ihan sama mitä muut ajattelevat elämäntavastani. Pääasia, että itselläni on hauskaa ja että viihdyn. Turussa osan viikkoa asuvana voin sanoa, että Turussa ihmiset eivät ole läheskään niin suvaitsemattomia kuin täällä. Turussa sitä saa olla vapaasti sellainen kun on. ajaa Cherokee Chiefillä jos siihen varaa. Ja minulla nyt toistaiseksi on. - monenlaisia hinaajia
Lounli-Raideri.. kirjoitti:
On ihan sama mitä muut ajattelevat elämäntavastani. Pääasia, että itselläni on hauskaa ja että viihdyn. Turussa osan viikkoa asuvana voin sanoa, että Turussa ihmiset eivät ole läheskään niin suvaitsemattomia kuin täällä. Turussa sitä saa olla vapaasti sellainen kun on. ajaa Cherokee Chiefillä jos siihen varaa. Ja minulla nyt toistaiseksi on.Tänne nyt vaan on pesiytynyt muutamia tosikkomaisia kirjoittajia, joita ärsyttää letkeä ja elämänmyönteinen kirjoitustyylisi.
Annetaan heidän vaan kiehua omassa sapessaan... - ärsytä
On ihan sama mitä muut ajattelevat elämäntavastani. Pääasia, että itselläni on hauskaa ja että viihdyn. Turussa osan viikkoa asuvana voin sanoa, että Turussa ihmiset eivät ole läheskään niin suvaitsemattomia kuin täällä. Turussa sitä saa olla vapaasti sellainen kun on. ajaa Cherokee Chiefillä jos siihen varaa. Ja minulla nyt toistaiseksi on.päin vastoin :) olen huomannut että te salmenkartanossa olevat ihmiset tunnutte olevan iloista porukkaa aina naama naurussa :D
- Lounli-Raideri..
ärsytä kirjoitti:
päin vastoin :) olen huomannut että te salmenkartanossa olevat ihmiset tunnutte olevan iloista porukkaa aina naama naurussa :D
Sinä se jaksat kadehtia kaikkia, jotka asuvat jonkinmoisessa kartanossa. Mutta aina kartano Hakametsän gheton voittaa:)
- tässä linkki
Sinä se jaksat kadehtia kaikkia, jotka asuvat jonkinmoisessa kartanossa. Mutta aina kartano Hakametsän gheton voittaa:)
kaikille jotka haluavat sinne sinun kaveriksi :) kiva paikka varmaan mutta netin teiltä "asiakkailta" vois ottaa pois :)http://www.hoivayrittajat.com/toimija/salmen-kartanon-palvelukeskus-oy
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1894918Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 513420
- 563419
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232306
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211929Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788