Kun kirjotin tästä terveys-palstalle niin minulle alettiin ehdottaa että klitoriksessani on syöpä. Nyt pelosta kankeana kokeilen tulla tänne osastolle jossa on luultavasti asiasta paremmin tietäviä...
Siis, jokunen kuukausi sitten aloin tuntea aktin yhteydessä kipua klitoriksessani. Olin kai ollut hiukan kovakourainen. Lopetin itsetyydytyksen ja seksinkin melkein kokonaan peloissani ja se kipu katosi, mutta tulee aina välillä takasin (lievempänä). Se on kuin pientä säteilevää tai turvottavaa kipua klitoriksessa ja sen ympärillä. Lisäksi minun virtsaustarpeeni on lisääntynyt aika hurjasti, käyn kaksi kertaa enemmän vessassa kuin ennen.
Syön kahta eri lääkettä, Roaccuttan ihonhoitoon ja Jasmine-pillereitä ehkäisyyn. En tiedä voivatko nämä aiheuttaa... Ai niin, ja minulla oli vaginiitti noin kaksi vuotta sitten jonka hoidin emätinpuikoilla.
Nyt please, tahtoisin jotain vastauksia tai kokemuksia, koska pelkkä ajatus siitä että itsetyydytys on aiheuttanut minulle klitorissyövän tai hermovaurion syö minut elävältä.
Jos jollakulla on myös kokemuksia hyvästä gynekologista Tampereen alueella, haluaisin kuulla, koska kai tässä kannattaa tarkastuttamaan mennä.
kysyn nyt täältäkin ... klitoriksesta
2
416
Vastaukset
- Byrenette
Luin tuota kuvailemaasi oireilua ja olet kovin pelästynyt. Gynegologi voi auttaa sinua se on usein yksityiselle sitten meno.
Mä suosittelen että menisit nyt heti alkuun tavalliselle terveyskeskus lääkärille joka katsoo sinut noin ulkoisesti ja poistaa sinulta sen syövän pelonkin selittäen että se on harvinaista.
En ole lääkäri mutta luultavasti sinulta otetaan ihan tavallinen virtsatesti virtsatieinfektion poisulkemiseksi ja papakin olisi syytä ottaa ja ne mkasavat yksityisellä. Nämä kokeet kuuluvat sitten ihan rutiineihin.
Ja onko sinulla sitä hiivaakin senkin lääkäri näkee nyt vaan rohkeasti ihan tavalliselle lääkärille.
Ja lopuksi itsetyydytys ei ole koskaan aiheuttanut mitään vaurioita olenhan minäkin sitä tehnyt dildollani ja mitä sitten 15- vuoden avioliittossa tapahtuva rajukin seksi ja paikat on kunnossa. - virtsatietulehduskin
mihinkään syöpään en usko, voihan se kipu olla esim jokin hiertymä. Kannattaa juoda runsaasti vettä ennen lääkäriin pääsyä, se auttaa mahdollisessa virtsatietulehduksessa, bakteereja poistuu elimistöstä virtsan mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413908Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3533027Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101665Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23821- 69793
- 44784