Kun kirjotin tästä terveys-palstalle niin minulle alettiin ehdottaa että klitoriksessani on syöpä. Nyt pelosta kankeana kokeilen tulla tänne osastolle jossa on luultavasti asiasta paremmin tietäviä...
Siis, jokunen kuukausi sitten aloin tuntea aktin yhteydessä kipua klitoriksessani. Olin kai ollut hiukan kovakourainen. Lopetin itsetyydytyksen ja seksinkin melkein kokonaan peloissani ja se kipu katosi, mutta tulee aina välillä takasin (lievempänä). Se on kuin pientä säteilevää tai turvottavaa kipua klitoriksessa ja sen ympärillä. Lisäksi minun virtsaustarpeeni on lisääntynyt aika hurjasti, käyn kaksi kertaa enemmän vessassa kuin ennen.
Syön kahta eri lääkettä, Roaccuttan ihonhoitoon ja Jasmine-pillereitä ehkäisyyn. En tiedä voivatko nämä aiheuttaa... Ai niin, ja minulla oli vaginiitti noin kaksi vuotta sitten jonka hoidin emätinpuikoilla.
Nyt please, tahtoisin jotain vastauksia tai kokemuksia, koska pelkkä ajatus siitä että itsetyydytys on aiheuttanut minulle klitorissyövän tai hermovaurion syö minut elävältä.
Jos jollakulla on myös kokemuksia hyvästä gynekologista Tampereen alueella, haluaisin kuulla, koska kai tässä kannattaa tarkastuttamaan mennä.
kysyn nyt täältäkin ... klitoriksesta
2
415
Vastaukset
- Byrenette
Luin tuota kuvailemaasi oireilua ja olet kovin pelästynyt. Gynegologi voi auttaa sinua se on usein yksityiselle sitten meno.
Mä suosittelen että menisit nyt heti alkuun tavalliselle terveyskeskus lääkärille joka katsoo sinut noin ulkoisesti ja poistaa sinulta sen syövän pelonkin selittäen että se on harvinaista.
En ole lääkäri mutta luultavasti sinulta otetaan ihan tavallinen virtsatesti virtsatieinfektion poisulkemiseksi ja papakin olisi syytä ottaa ja ne mkasavat yksityisellä. Nämä kokeet kuuluvat sitten ihan rutiineihin.
Ja onko sinulla sitä hiivaakin senkin lääkäri näkee nyt vaan rohkeasti ihan tavalliselle lääkärille.
Ja lopuksi itsetyydytys ei ole koskaan aiheuttanut mitään vaurioita olenhan minäkin sitä tehnyt dildollani ja mitä sitten 15- vuoden avioliittossa tapahtuva rajukin seksi ja paikat on kunnossa. - virtsatietulehduskin
mihinkään syöpään en usko, voihan se kipu olla esim jokin hiertymä. Kannattaa juoda runsaasti vettä ennen lääkäriin pääsyä, se auttaa mahdollisessa virtsatietulehduksessa, bakteereja poistuu elimistöstä virtsan mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145