kalat miehet

ja exäääääääääääää

roikkuuko kalat M exän perässä elämäänsä loppuun asti? eikös se raukka ikinä pääse siitä irti???
kun ne ei osaa lopettaa kunnolla vanhat suhteet ja ne kulkee niiden kanssa aina, vaikka hänellä onkin uusi nainen!! miten voi luottaa tämmöstä miestä ikinä?? Apuuuva:-(((

7

1269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härrrkänainen

      Miksi pitäiskään lopettaa niin? Miksi ei exän kanssa saa olla vaikka kaveri? Vaikutat aika mustasukkaiselta ja omistavalta ihmiseltä.

      • ranier1

        Olen Kalat M. Ja näin oman exäni pitkästä aikaa, Skopu N. jotain meidän välille jäi. Uskon myös että hänelle myös, sen vaistoaa nähdessä. Jos saa toiselta suvaitsevan hymyn ja halauksen, pitkästä aikaan näkemisestä, en tiedä onko se kaveruutta tai ystävyyttä. Mutta eron jälkeen kaikki muuttui lähes sanattomaksi. Tiedä sitten miten jatkuu, pienikaupunki ja törmään häneen varmasti uudemmin. Olen kuitenkin sisäistänyt että ei, vaikka hän tulee mieleenikin silloin tällöin. Ehkä se on rakkautta joka ei katoa koskaan.


      • kaks kalamiestä ja ne...
        ranier1 kirjoitti:

        Olen Kalat M. Ja näin oman exäni pitkästä aikaa, Skopu N. jotain meidän välille jäi. Uskon myös että hänelle myös, sen vaistoaa nähdessä. Jos saa toiselta suvaitsevan hymyn ja halauksen, pitkästä aikaan näkemisestä, en tiedä onko se kaveruutta tai ystävyyttä. Mutta eron jälkeen kaikki muuttui lähes sanattomaksi. Tiedä sitten miten jatkuu, pienikaupunki ja törmään häneen varmasti uudemmin. Olen kuitenkin sisäistänyt että ei, vaikka hän tulee mieleenikin silloin tällöin. Ehkä se on rakkautta joka ei katoa koskaan.

        ..tuntuu ainakin olevan uskollisia tunteilleen.

        Tää jälkimmäinen roikkuu exässään ihan täysiä, vaikka muuta mulle väittää. Oon laittanut suhteen poikki just ton valehtelun takia. Jatkuvaa viestittelyä ja salaisia tapaamisia...

        Edellinen oli vuosia sitten ensirakkauteni (2v yhdessä). Hän otti minuun yhteyttä seitsemän vuoden erossaolon jälkeen ja kertoi olevansa yhä rakastunut minuun! Tätä seurasi usean vuoden yhteydenpito sähköpostitse, vaikka emme menneetkään enää yhteen.


      • ranier1
        kaks kalamiestä ja ne... kirjoitti:

        ..tuntuu ainakin olevan uskollisia tunteilleen.

        Tää jälkimmäinen roikkuu exässään ihan täysiä, vaikka muuta mulle väittää. Oon laittanut suhteen poikki just ton valehtelun takia. Jatkuvaa viestittelyä ja salaisia tapaamisia...

        Edellinen oli vuosia sitten ensirakkauteni (2v yhdessä). Hän otti minuun yhteyttä seitsemän vuoden erossaolon jälkeen ja kertoi olevansa yhä rakastunut minuun! Tätä seurasi usean vuoden yhteydenpito sähköpostitse, vaikka emme menneetkään enää yhteen.

        No, sulle on sitten käynnyt aika hassusti jos olet joutunut kusetuksen uhriksi. Kalat ovat kyllä tunteellisia ja hienovaraisia ihmisiä, myös tunnustelevat missä mennää ennen kuin ryhtyvät mihinkään vakavampaan.


    • uskollisesti kalatmies

      rakastaa. Exällekään ei lyödä luuta kurkkuun, vaikka moni tälläkin palstalla räksyttävä exä sen ansaitsisi!

    • jousimies?

      Ainoastaan Jouskarit voivat olla niin kylmiä, että voivat pelkästään sormea napsauttamalla unohtaa ne ihmiset, joita hän ei halua muistella. Anteeksi, jos meni yleistämiseksi, mut huonoja kokemuksia kyseisestä merkistä.

      • Tää kala mies ei haikaile exän perään ainaskaan eikä pidä mitenkään yhteyttä vaikka exä yritti pitää. Kerta kaikkiaan en halua roikkua menneisyydessä kun suhde on ohi ja sillä saletti eikä mun päätä käännetä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1877
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1286
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe