olen ristiverinen nainen ja ikää 48v .Mistä johtuu ,että minun kanssani vaan miehet leikkii.olisin valmis vaakaaseen parisuhteeseen.Alan olla hermodomahduksen partaalla.Kadulla kun tulee vastaan joku onnellinen pari minulta meinaa itku tulla.Löysin hiljattain ihanan miehen ja ajattelin et nyt minua onnisti ,mut ei.Alkuun kaikki meni hyvin ,mut nyt hän katkaisee puhelun kun huomaa minun soittavan.. kai minun on tyydyttävä siihen et olen loppu ikäni yksin .vai nbäyttävätkö kortit toisin .
täällä minä
3
176
Vastaukset
- viisaat
ettei onni tule etsien vaan eläen. Sen verran itsetuntoa ylös että jätät soittelematta mokomalle miehelle. Ei ole mies sen arvoinen.
- Varjotar*
Älä väkisin etsi rakkautta, et sitä voi pakottaa. Olet liian innokas, se saa monen miehen pelästymään. Olet heti valmis sitoutumaan, sitä mitä juuri moni mies ei ole. Ota aikalisä itsellesi, armahda itseäsi. Et sinä kuole, jos opettelet arvostamaan itseäsi. Huolehdi itsestäsi, myös henkisestä puolesta. Rauhoitu, kuuntele rauhallista musiikkia, polta kynttilöitä nauti itsesi kanssa olemisesta. Opettele tuntemaan itsesi. Älä kiirehdi tuhatta ja sataa paikasta toiseen, äläkä anna käyttää itseäsi hyväksi. Jokainen mies ei ole edes sinun arvoisesi.
Tulet tapaamaan vaalean ikäisesi miehen jonkin harrastukseen liittyvän asian parissa. Suhteenne alku on huomaamattoman rauhallinen, tavallaan ajaudutte siihen mukaan molemmat. Olette kiinnostuneita samankaltaisista asioista.
Mistään ravintoloista et tule tätä miestä löytämään. Hän on eronnut ja hänellä on kaksi lasta entisestä avioliitosta.
Ensin sinun pitää kuitenkin rauhoittua ja rauhoittaa elämäsi, menosi ja ajatuksesi. Voit miettiä, mitkä asiat sinulle ovat tärkeitä elämässä, mitä osaat tehdä ja mitä olisit halunnut aina tehdä. Tätä kautta sinä pääset sen harrastuksen pariin, josta myös elämäsi rakkaus löytyy. Onnea matkallesi:) - itku kurkussa
Varjotar* kirjoitti:
Älä väkisin etsi rakkautta, et sitä voi pakottaa. Olet liian innokas, se saa monen miehen pelästymään. Olet heti valmis sitoutumaan, sitä mitä juuri moni mies ei ole. Ota aikalisä itsellesi, armahda itseäsi. Et sinä kuole, jos opettelet arvostamaan itseäsi. Huolehdi itsestäsi, myös henkisestä puolesta. Rauhoitu, kuuntele rauhallista musiikkia, polta kynttilöitä nauti itsesi kanssa olemisesta. Opettele tuntemaan itsesi. Älä kiirehdi tuhatta ja sataa paikasta toiseen, äläkä anna käyttää itseäsi hyväksi. Jokainen mies ei ole edes sinun arvoisesi.
Tulet tapaamaan vaalean ikäisesi miehen jonkin harrastukseen liittyvän asian parissa. Suhteenne alku on huomaamattoman rauhallinen, tavallaan ajaudutte siihen mukaan molemmat. Olette kiinnostuneita samankaltaisista asioista.
Mistään ravintoloista et tule tätä miestä löytämään. Hän on eronnut ja hänellä on kaksi lasta entisestä avioliitosta.
Ensin sinun pitää kuitenkin rauhoittua ja rauhoittaa elämäsi, menosi ja ajatuksesi. Voit miettiä, mitkä asiat sinulle ovat tärkeitä elämässä, mitä osaat tehdä ja mitä olisit halunnut aina tehdä. Tätä kautta sinä pääset sen harrastuksen pariin, josta myös elämäsi rakkaus löytyy. Onnea matkallesi:)kiitos vastauksesta. minulla on jo harrastuksia tanssi ja karaoke.ja mitään uutta harrastusta en ole suunnitellut. ja minua ei ole koskaan kiinnostanut itseni ikäiset miehet ,vaan minua aikalailla vanhemmat.vain sellainen on saanut minut kiinnostumaan.mutta koetan rauhoittua .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984