päivinä. Mitä päiviä tässä tarkoitetaan, eikö kysymys ole lopun ajasta?
Voi raskaita ja imettäväisiä
12
578
Vastaukset
- Kempelainen
Kyllä on. Ja toisesta puolikkaasta, jolloin Paha on jo vallannut Temppelin.
Mutta jos sinulle on Jeesus Herra, ei se koske sinua, sillä Pyhä on temmattu jo ylös, ensin haudat avautuu, sitten elävät, ja hieman myöhemmin myös 144,000 juutalaista.
Tänne jää vain se piskuinen joukko maa päälle, josta Jeesus sanoo, löytyyköhän enää siitä elävää uskoa. Uskon, että Vl kuuluu tähän, hehän puhuvat itsekin niin, koska he eivät tunnusta suullaan useakaan Jeesusta Herraksi.
Siitä joukosta pääsee vain marttyyrikuolemalla mukaan, joten kannattaa ottaa Herra vastaan ennen sitä.
Sinä aikana on antikristus Temppelissä, ja Paha on pettänyt Jumalan kanssa tekemänsä sopimukset, pitää Temppeli Pyhitettynä.
Sitten tulee Jeesus, ja kaikki on myöhäistä heille.- valhetelee
^^Tänne jää vain se piskuinen joukko maa päälle, josta Jeesus sanoo, löytyyköhän enää siitä elävää uskoa. Uskon, että Vl kuuluu tähän, hehän puhuvat itsekin niin, koska he eivät tunnusta suullaan useakaan Jeesusta Herraksi. ^^
Valhetelet taas kerran. Jätä vl:ät rauhaan jos et ymmärrä tämän enempää. - jos olisi
valhetelee kirjoitti:
^^Tänne jää vain se piskuinen joukko maa päälle, josta Jeesus sanoo, löytyyköhän enää siitä elävää uskoa. Uskon, että Vl kuuluu tähän, hehän puhuvat itsekin niin, koska he eivät tunnusta suullaan useakaan Jeesusta Herraksi. ^^
Valhetelet taas kerran. Jätä vl:ät rauhaan jos et ymmärrä tämän enempää.parempaa tietoa.
- pehmopaoppa
Ennustukset voivat olla kaksi eri aikaan viittaavia, mutta varma on, että nyt elämme lopun aikaa ja Jeesus on tulossa noutamaan omansa, laita asiasi kuntoon. Mark.16:15-20, Joh.1:12-13, 3:1-21, Room.10:9-13
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000042757562
http://www.patmos.fi/media/mp3/tmv/tmv_0911_090315.mp3
http://www.netmission.fi/fi/etusivu/?id=2- pehmopaoppa
Tälle miehelle Jumala puhuu tulevia suuria tapahtumia.
http://www.youtube.com/watch?v=KnbpGCrc1zg
- näitä päiviä
tänä aikana yritetään saada vanhoillislestadiolaisten lisääntyminen loppumaan. yritetään painostaa ehkäisyn sallimiseen.
Mooseksen ja Jeesuksen syntymän aikoihin tapettiin lapsia niinkuin tänäkin päivänä.
Ei anneta lasten tulla.- Ihmetteleväinen
Onko vl-liikkeessä menty näin pitkälle ?
>Ei anneta lasten tulla. <
Jääkö lapsenne kohtuun ?? Huh huh - ulkopuolisten taholta
Ihmetteleväinen kirjoitti:
Onko vl-liikkeessä menty näin pitkälle ?
>Ei anneta lasten tulla. <
Jääkö lapsenne kohtuun ?? Huh huhEi, vaan ulkopuoliset yrittävät vl:sia sallimaan ehkäisyn.
Vl:t antavat lasten tulla - Raamatulla?
ulkopuolisten taholta kirjoitti:
Ei, vaan ulkopuoliset yrittävät vl:sia sallimaan ehkäisyn.
Vl:t antavat lasten tullaTurha on ihmisten harteille laittaa itse keksittyjä raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja, mitä ei voi Raamatulla perustella.
Aika ihmeellistä, kun niin monet vl:t uskovat asioita, mitä ei tarvitse oikeasti perustella raamatusta terveesti UT:n opetuksella. Jeesus muuten kielsi tekemästä omia oppeja.
Matt. 23:4
"He sitovat kokoon raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja ja panevat ne ihmisten hartioille, mutta itse he eivät tahdo niitä sormellaankaan liikuttaa."
Luuk. 11:46
"Mutta hän sanoi: "Voi teitäkin, te lainoppineet, kun te sälytätte ihmisten päälle vaikeasti kannettavia taakkoja ettekä itse sormellannekaan koske niihin taakkoihin!" - kieltäköön itsensä
Raamatulla? kirjoitti:
Turha on ihmisten harteille laittaa itse keksittyjä raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja, mitä ei voi Raamatulla perustella.
Aika ihmeellistä, kun niin monet vl:t uskovat asioita, mitä ei tarvitse oikeasti perustella raamatusta terveesti UT:n opetuksella. Jeesus muuten kielsi tekemästä omia oppeja.
"He sitovat kokoon raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja ja panevat ne ihmisten hartioille, mutta itse he eivät tahdo niitä sormellaankaan liikuttaa."
"Mutta hän sanoi: "Voi teitäkin, te lainoppineet, kun te sälytätte ihmisten päälle vaikeasti kannettavia taakkoja ettekä itse sormellannekaan koske niihin taakkoihin!"Matt. 16:24
Jeesus sanoi opetuslapsilleen: "Jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua. - uskoa enää
tuohon lopun aika-juttuun.
Sitä saarnattiin jo -70 luvulla.
Ei jaksa enää kiinnostaa.
Anteeksi vain. - oli erittäin hyvä!
Raamatulla? kirjoitti:
Turha on ihmisten harteille laittaa itse keksittyjä raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja, mitä ei voi Raamatulla perustella.
"Mutta hän sanoi: "Voi teitäkin, te lainoppineet, kun te sälytätte ihmisten päälle vaikeasti kannettavia taakkoja ettekä itse sormellannekaan koske niihin taakkoihin!"Kuka ja miten tämän kumoaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3535810- 775233
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523679
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky473130- 432259
- 492185