Enpä olisi uskonut

koskaan kirjoittavani

seuraavaa lausetta.
Palsta on mennyt niin kuivaksi ja ikäväksi,että
toivon jopa sitä ainoaa alkuperäistä oikeaa
Turo-Ikeriä takaisin tänne.

11

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odotettavissa

...että turska joskus kirjoitat juuri noin.

• katoon

Sinunkaltaisesti nakkiaivot karkottavat kaikki joilla olisi jotain sanottavaa. Pelkkiä teinipoikiin vetoavia seksijuttuja jäljellä.

• sanottavasi sanottua
        katoon kirjoitti:

Sinunkaltaisesti nakkiaivot karkottavat kaikki joilla olisi jotain sanottavaa. Pelkkiä teinipoikiin vetoavia seksijuttuja jäljellä.

ja palstan taso nousi roimasti !

Hienoa, että olet keskuudessamme.

• en todellakaan

ole turska en bemu enkä kukaan rekisteröitynyt
        persoona.
        Sivusta olen seurannut pari vuotta tätä foorumia
        ja monet makiat naurut nauranut mm.turskan
        inttämisestä prätkähiiren seikkailusta ja
        bemun hurjasteluista.
        Nyt palsta on tosi tylsä.
        ps.Mikään oikea moottoripyörä foorum tämä ei ole
        koskaan ollut,eikä nähtävästi tule olemaan.

• ghjuyt

onko turo lähteny sit pois tms...

• turoreimanni

Kylla ma luen ihan paivittain ja kirjotankin, mutta olen valehdellut niin paljon ja jaanyt siita kiinni, etten enaa kehtaa esiintya itsenani.
        Sitapaitsi mulla pian hoitojakso paattyy ja paasen avohoitoon, niin ehka sitten taas alan jakamaan viisauksiani kayttoonne phavit. Vaikkette asioista mitaan ymmarra, joten kanssanne on turha alkaa enempaa inttamaan, kun saatte kuitenkin nekkuunne reppanat.

• asianlaita
        turoreimanni kirjoitti:

Kylla ma luen ihan paivittain ja kirjotankin, mutta olen valehdellut niin paljon ja jaanyt siita kiinni, etten enaa kehtaa esiintya itsenani.
        Sitapaitsi mulla pian hoitojakso paattyy ja paasen avohoitoon, niin ehka sitten taas alan jakamaan viisauksiani kayttoonne phavit. Vaikkette asioista mitaan ymmarra, joten kanssanne on turha alkaa enempaa inttamaan, kun saatte kuitenkin nekkuunne reppanat.

Ei kai se Turos mikään Reiman ole??

• vaan on.
        asianlaita kirjoitti:

Ei kai se Turos mikään Reiman ole??

Ja minäkin pidin reiskaa ihan asiajätkänä...

• Mistä te voitte
        turoreimanni kirjoitti:

Niin päätellä,sillä minä en täällä kirjoittele
        vaan 105 rosentisesti orkin puolella,ja siellä
        vaan asialinjalla,ärkele mulle alkako tai.....

• Turo Inkeri

Motoristien syytä se on, jos ei palstalla keskustelua synny. Kaikki ovat vain kiinnostuneita omista motskareistaan ja nahkahaalareistaan.
      Mikään muu harrastajakunta ei ole niin pöhköä kuin motoristit.

• ja jotkut vielä

Oikein haluaa ostaa käytetyt nahat,kull maailman
        kirjat on pahast sekasin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5140
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      122
      1635
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1459
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1386
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1195
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1100
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      827
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      28
      799
    Aihe