Tekevätkö matkatoimistot matkoja kesäkuukausina Kanariansaarille? Kaikissa matkatoimistoissa mitkä minä löysin loppuvat matkat toukokuussa. Miehen kanssa olisi tarkoitus lähteä kesäkuun alussa reissuun ja Playa Del Ingles tms kiinnostaisi kovasti perinteisen Turkin/Kreikan sijaan.
Kesällä kanariasaarille?
10
872
Vastaukset
- sinne vaan
Finnmatkat tekee Gran Canarialle matkoja kesäaikaan. Tietoja näkyy niiden nettisivuilla, en penkonut tarkemmin mutta ainakin Bahia Feliz siinä Inglesin kyljessä on kohteena.
- asuva
kun Suomalaiset ei osaa ilman sita valmismatkaa reissata mihinkaan. Siita "lentokenttakuljetuksesta" sitten maksetaan tuplahinta lomalle ja on niin hienoa.
Kanarialle paasee milloin vain kun ottaa vaan lennot ja buukkaa asunnon tai hotellin itse. Minakin autan majoituksen kanssa mielellani jos vaikealta tuntuu. Rohkeasti vaan omatoimisesti matkaan ja ei ole matkatoimistojen rajoitteita. - Kaikki ei
asuva kirjoitti:
kun Suomalaiset ei osaa ilman sita valmismatkaa reissata mihinkaan. Siita "lentokenttakuljetuksesta" sitten maksetaan tuplahinta lomalle ja on niin hienoa.
Kanarialle paasee milloin vain kun ottaa vaan lennot ja buukkaa asunnon tai hotellin itse. Minakin autan majoituksen kanssa mielellani jos vaikealta tuntuu. Rohkeasti vaan omatoimisesti matkaan ja ei ole matkatoimistojen rajoitteita.osaa käyttää nettiä niin hyvin että buukkaus onnistuisi ja puhelimessa taas on hankala toimia vieraalla kielellä. Eikä kumpikaan onnistu ellei taida vähintäin englantia. Ja onpa tiedossa niitäkin kokemuksia kun hyvältä kuulostava vuokra-asunto onkin osoittautuut joksikin ihan muuksi kun paikan päälle on mennyt. Meitä on monia joiden on turvauduttava matkatoimistoihin ja niiden "rajoitteisiin", mutta toisaalta on se todellakin helppoa. Ainakin meille kielitaidottomille.
- hankalampaa
asuva kirjoitti:
Kanarialle paasee milloin vain kun ottaa vaan lennot ja buukkaa asunnon tai hotellin itse. Minakin autan majoituksen kanssa mielellani jos vaikealta tuntuu. Rohkeasti vaan omatoimisesti matkaan ja ei ole matkatoimistojen rajoitteita.alunperin kysymys oli kesäajan Kanarian matkailusta. Suoria lentoja kesällä Gran Canarialle menee tasan yksi viikossa. Niin, voihan sitä lentää eka vaikka Lontooseen ja sieltä Las Palmasiin,mutta onko siinä enää mitään järkeä? Ei Kanarian saaet niin ihmeellisiä ole, että 11 - 12h kuluttaa yhdensuuntaiseen lentoon. Aikakin on rahaa.
Siinä olen kylläkin sama mieltä, että valmismatkoissa saa maksaa aikalailla ylimääräistä. Seuraavan loman olemme suunnitelleet tekevämme niin, että varaamme hotellin esim booking.comin kautta. Varsinkin kallimmat hotellit ovat tällä hetkellä pudottaneet reilusti hintojaan. - Inglesissä
toukokuussa. Olihan se vähän erilaista kuin talvella. Kuumaa oli päivällä ja yölläkin lämmintä. Aika rauhallista oli joka puolella ja monet ravintolat olivat kiinni. Matka oli pakettimatka. En ottaisi lentoja ja hotellia erikseen koska usein on koneen vaihtoja ja aikaa kuluu. Ennemmin olen kesällä Suomessa tai matkustan Välimerelle jossa on jo lämmintä ja lennot ovat lyhyet.
- asuva
Inglesissä kirjoitti:
toukokuussa. Olihan se vähän erilaista kuin talvella. Kuumaa oli päivällä ja yölläkin lämmintä. Aika rauhallista oli joka puolella ja monet ravintolat olivat kiinni. Matka oli pakettimatka. En ottaisi lentoja ja hotellia erikseen koska usein on koneen vaihtoja ja aikaa kuluu. Ennemmin olen kesällä Suomessa tai matkustan Välimerelle jossa on jo lämmintä ja lennot ovat lyhyet.
et kielitaidottomalle se tutun matkanjarjestajan matka on helppo vaihtoehto. Toki siita paikallisesta matkatoimistosta saa varattua ne lennot ja hotellit aivan samanlailla ilman (Aurinkomatkojakin) jos haluaa. Ja niinkuin sanoin ainoa ero matkassa on et lentokentalla ei ole aulassa opas sanomassa et " Tervetuloa bussi on ulkona vasemmalla" ja hinta huomattavasti huokeampi ja myos hotelli valikoima rajaton. Edelliselle sanoisin et kylla taalla se sesonki on ympari vuoden ja ei ne paikat kiinni ole kesalla (suomipaikat ehka) mut muut on auki. Ei nama saaret Suomalaisten varassa pyori. Eli tervetuloa vaan lomailemaan kesallakin.
- lomalle(ko)
asuva kirjoitti:
et kielitaidottomalle se tutun matkanjarjestajan matka on helppo vaihtoehto. Toki siita paikallisesta matkatoimistosta saa varattua ne lennot ja hotellit aivan samanlailla ilman (Aurinkomatkojakin) jos haluaa. Ja niinkuin sanoin ainoa ero matkassa on et lentokentalla ei ole aulassa opas sanomassa et " Tervetuloa bussi on ulkona vasemmalla" ja hinta huomattavasti huokeampi ja myos hotelli valikoima rajaton. Edelliselle sanoisin et kylla taalla se sesonki on ympari vuoden ja ei ne paikat kiinni ole kesalla (suomipaikat ehka) mut muut on auki. Ei nama saaret Suomalaisten varassa pyori. Eli tervetuloa vaan lomailemaan kesallakin.
Rohkeutta löytyy kyllä lähteä omalle matkallekin, sen verran olen euroopassa matkustellut yksinkin. Minkä firman kautta on kannattavinta ottaa lennot? Entä hotellit? Millä keinon matka asemalta lomakohteeseen onnistuu? taksi kallis?
- don luis
asuva kirjoitti:
kesällä käyneenä olen samaa mieltä.väkeä oli silloin jopa enemmän,mutta suomalaisia huomattavasti vähemmän.
- mahdollinen
don luis kirjoitti:
kesällä käyneenä olen samaa mieltä.väkeä oli silloin jopa enemmän,mutta suomalaisia huomattavasti vähemmän.
ja järkevä ajankohta lomailla kanarilla on nimenomaan kesällä, koska muulloin siellä on kylmää.
jos haluat lomailla lämpimässä, matkusta esim. thaimaaseen. hyvää kesän odotusta!! - kesällä
mahdollinen kirjoitti:
ja järkevä ajankohta lomailla kanarilla on nimenomaan kesällä, koska muulloin siellä on kylmää.
jos haluat lomailla lämpimässä, matkusta esim. thaimaaseen. hyvää kesän odotusta!!tolkuttoman kuuma.Thaimaasesta en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760