Moi kaikille!! Semmosta vaan kyselen, että missä vaiheessa raskautta teidän muiden masu on alkanut näkymään siten, että muutkin sen huomaavat? Itsellä menossa rv18 ja kyllä se masu pikkusen alkaa jo pömpöttää=)
Kertokaapas
10
630
Vastaukset
- jhjkbjkkög
mulla rv21 menossa ja tokaa lasta odotan eikä vielä näy ulos päin. Näkyy vaa kun makaan selälläni kiva kumpu (ja näkyy vauvan potkut). mut siis kun seison niin ei näy (mulla on 7-10kg "ylimäärästä").
- näkyä..
siinä rv 20 kieppeillä. Rv 22 asti pystyin töissä kuitenkin ihan hyvin peittelemään. Olen normaalipainoinen.
- mie vaan :)
Mä oon nyt rv. 24 3 ja nyt vasta alkaa näkymään. Ja ootan ensimmäistä. Painoa on tullut vasta 5 kg ja olen muutenkin melko hoikka niin senkään takia masu ei ole alkanut kasvaa vasta kun nyt. Nyt ihmiset ovat alkaneet huomaamaan raskauteni.
- kesä-äippä08
ekan kohdalla aika aikasessa.. olisko ollu vko 17-18
- äippä33
viel näy ja vkoja on 16 6. olin tos jo vähä huolestunut, mutta taitaa olla ihan normaalia ettei viel näy ns ulospäin, minulla on pieni kumpu kyllä kun alkaa selälleen muta siihen se jää..
- minssa
minulla ei näkynyt koko raskauden aikana. pyöreä kun olen ja ilmeisesti jotenkin taaksepäin kallistunut kohtukin oli.
hoikillahan se tietysti näkyy ennemmin. se on ihan ruumiinrakenteesta,lapsivedenmäärästä yms..kiinni:)
- LA joulukuussa
Esikoisesta alkoi näkyä joskus viikon 16 kieppeillä (olin tosi laiha).
Nyt varmaan menee pidempään, kun on vielä kymmenisen kiloa jäljellä esikoisesta.. - minä80
Minulla maha alkoi pömpöttää jo rv 8. Ekat olivat arvailleet tilaani jo ennen rv 12 kun kerroin ja eräälle työtoverille asia selvisi vasta tällä viikolla (rv 28), vaikka maha on omasta mielestäni ollut selkeästi näkyvissä jo ainakin sieltä rv 15 lähtien.
- LA 2.8.2009
joku tuossa mainitsi että kun on hoikempi, niin ei näy heti. mutta niinpäinhän sen luulis menevän että niillä näkyy aikasemmin.. itsellä nyt vko 21 3 ja vähän alkaa jo näkymään, mutta töissä minäkin pystyn viel piilottelemaan isojen työvaatteiden alla :) ja normaalipainoinen olen.
- ....
LA 2.8.2009 kirjoitti:
joku tuossa mainitsi että kun on hoikempi, niin ei näy heti. mutta niinpäinhän sen luulis menevän että niillä näkyy aikasemmin.. itsellä nyt vko 21 3 ja vähän alkaa jo näkymään, mutta töissä minäkin pystyn viel piilottelemaan isojen työvaatteiden alla :) ja normaalipainoinen olen.
Kyllä teillä kerkiää masua olemaan vielä kyllästymiseen asti ;) itsellä nyt rv34 menossa ja tämä on ollut useamman viikon jo iha kamalaa, vaikka monelta kuulenkin ettei minulla masua ole paljoa yhtään, kun taas toiset ihmettelee miten iso se jo on.. (itse kuulun jälkimmäisiin) Ja olen huomannut vaikkei se iso oliskaan, niin olo on sitäkin kömpelömpi. Odottakaahan ku olette tässä vaiheessa, niin ajattelette kun minä :D Niin ja kyllähän sen huomasi siinä rv20 paikkeilla että on kasvanut, itse sen huomaa kaikista parhaiten.. ja sillon kun luulin ettei minun odotustani huomaa, niin kyllä niitä kysymyksiä ihan vierailtakin tuli, että odotatko vauvaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774