Onko kokemuksia. Raskaana omissa häissä?? Pillerit olen jättänyt jokin aika sitten pois ja tarkoitus olisi alkaa puuhailemaan lasta kevään aikana. Häät ovat heinäkuun lopussa.
Voihan olla että ei edes tärppää ennen sitä, mutta jos oikein hyvä säkä käy ja heti tärppäisi niin olen miettinyt tälläisiä asioita kuin pahoinvointi ja väsymys. Kokemuksia nimenomaan niistä ja yhdistelmänä häiden järjestelyt ja itse hääjuhla???
Millä viikoilla on maha alkanut kasvamaan?? Varmasti yksilöllistä, mutta edes jotakin osviittaa haluisin tietää..
vauvakuumetta ilmassa ja häät tulossa
3
340
Vastaukset
- tiedä...
Siskoni joutui vaihtamaan hääpuvun toiseen, sillä rinnat turposivat reilulla kuppikoolla heti raskauduttuaan. Itselleni kävi samoin (c->d). Ja oksensin ekat 3 kk (osa ajasta sairaalassa) että suosittelen harkitsemaan yrityslykkäystä edes niin että et ole pidemmällä kuin 6. viikolla häiden aikaan. Voi tulla isot kulut jos voikin pahoin ja joutuu perumaan kaiken. Eihän tässä montaa kuukautta enää.
- pahoinvoiva morsianko?
että siirtää yristystä... Kun vain malttaisi, kun vauvakuume on sanoinkuvaaamattoman kova:)
- MMM
Itse en juurikaan oksennellut (ehkä ekan 3 kk aikana 3-5krt) mutta kuvotus oli silti aikamoista. Ja aivan kaamea väsymys ekat 3 kk käytännössä vai nukuin, kun tulin töistä niin söin ja menin unille heräsin ja söin iltapalaa ja ei kun yöunille. Vatsa ei juuri kasvanut ensimmäisellä kolmanneksella.
Eli itse häät järjestäneenä ja lapsen saaneena sanoisin etten olisi itse ainakaan jaksanut molempia samalla.
Sekin on plussaa että olet jo jättänyt pillerit pois ja annat hormoonitoimintasi tasoittua. Harvalla kuitenkaan tärppää ihan heti pillereiden lopetuksen jälkeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708